|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני פשוט לא אהבתי את הצבע אז שאלתי אם יש שחור
אנשים תסבירו לי מה הביג דיל?!?!?!
בסך הכל שאלתי.. אולי בכלל נפתח על זה טרד חדש
:rolleyes: |
אני בהחלט מסכים אן יובל
זה עינין של טעם
ועכשיו יש לי שאלונת
המחירים של הסי די פלייר והמיקסרים יורדים אם הזמן כמו חלקים של מחשב שיורדים די מהר
או שהמחיר נשאר תקוע
כדי שאני ידע מתי לקנות את ה
vestax pcv 275
pioneer cddj 100s x2
? |
|
|
| DJentlman |
OK חבר'ה הנה שאלה, איפה אני משיג פטיפון פשוט,טוב וזול?! מישהו יודע?
ו MoSH_MaN ראיתי שאמרת איפשהו שאתה SCANNER טוב אז אם יש לך כמה מקומות תגיד לי טוב?@ אני אוכל לשים שם דברים טובים....:toothless |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJentlman
OK חבר'ה הנה שאלה, איפה אני משיג פטיפון פשוט,טוב וזול?! מישהו יודע?
ו MoSH_MaN ראיתי שאמרת איפשהו שאתה SCANNER טוב אז אם יש לך כמה מקומות תגיד לי טוב?@ אני אוכל לשים שם דברים טובים....:toothless |
אני גם מנסה להשיג בנתיים...
חבר שלי (בערך) אמר שיש לסבא שלו פטיפון סביר עם פיטצ' והכול אז שאלתי אותו אם הוא יכול להביא לי והוא אמר שרוב הסיכויים שכן (כל זה היה לפני איזה 3 חודשים אני חושב), אז אני התלהבתי והתחלתי להציק לו עם זה
אני לא כזה מופתע אבל...
רציתי פטיפוןן!!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: |
|
|
| Dj Moriano |
ה
gemini
שלי עלה לי 1000 שקל חדש |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ה
gemini
שלי עלה לי 1000 שקל חדש |
איזה?
שלי עלה 1500
אחרי הנחה של 500 שקל...
או ככה היה כתוב לפחות...
gemini bpm 250 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
איזה?
שלי עלה 1500
אחרי הנחה של 500 שקל...
או ככה היה כתוב לפחות...
gemini bpm 250 |
לאאא אני מדבר על פטיפון
gemini - XL500II
D\D |
|
|
| DJentlman |
| OK אבל איפה קונים תפטיפונים האלה בזול? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJentlman
OK אבל איפה קונים תפטיפונים האלה בזול? |
אני קניתי בבלגיה אבל תבדוק ב"כלי זמר" הם היבואנים של
GEMINI |
|
|
| nimrod levi |
אוקיי אז ככה נכנסתי לאתר של כלי זמר וקציתי לראות מחירים של ציוד וכאלה
אז במבצעי השבוע יש
GEMINI CD-240
ולא מפורט עליו שם הרבה אז אם תוכלו להגיד לי אם כל העניין שווה במחיר באיכות וכל זה אני יודה לכם...
http://www.kley-zemer.co.il/kley-zemer/sale.html
הפריט נמצא בסוף העמוד למטה
:eyes: |
|
|
| DJ-Energy |
תגידו
למה כולם כל כך רוצים לקנות גימיני?
שמעתי שהם חראאאאאא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תגידו
למה כולם כל כך רוצים לקנות גימיני?
שמעתי שהם חראאאאאא |
בטח בגלל שהם זולים |
|
|
| Dj-2TaLL |
נמרודדדדד
אתה עושה את טעות חייך!!!!!
אל תקנה את הג'ימיני, יש להם מיקסרים זולים, לא יודע אם להגיד טובים אבל שלי כבר מחזיק מעמד 3 שנים...
בקשר לסידי, ב5000 שקל אתה יכול לקנות ניומרק בחלילית ואותו ניומרק עולה בכלי זמר 8000 אבל היה בתקופתי גם מבצע אז הוא עלה גם 5000...
העיניים של ג'ימיני הולכות מהר, אז הם לא יקראו את הדיסקים...
ותזכרו שאומנים ג'מיני זולים אבל הם רמה אחת מתחת... |
|
|
|
|