|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
| quote: | Originally posted by dj trinity
לעומת זאת ה1800
של דנון שנחשב זבל אוכל את ה100
ואין לו את האפקטים וכל זה |
למה נחשב זבל ?? יש לי אותו וזה אחד הקומפקטים הכי אמינים שיש היום
ואני מסכים בעניין הזה שהאיכות של המיקסרים של פיוניר הם לא משהו זה שהם אולי הכי נמכרים זה לא אומר שהם הכי טובים. |
|
|
| Scorchio |
עזוב פינטו הוא סתם מזיין בשכל
ה-1800 הוא אחלה קומפקט וגם הפיוניר 100 |
|
|
| dj trinity |
וואי איך אתם לוקחים ללב כאילו זיינתי את אחותכם...!
המאה קקה של קומפקט תודו בזה וזהו
הג'וג שלו נהרס תוך 10 ארועים בשטח פתוח
העין שלו נגמר תוך שנתיים לעומת הדנון שזה תוך 6 עד 9 שנים
את הדנון תזרוק מקומה 3 וימשיך לנגן בזמן שהפיוניר יהיה שבור להמון חתיכות קטנות על הריצפה
הפיטץ' שלו לא יציב בגרוש הוא לא מדיוק
ההוט סטרט שלו לא על המיני סקנד ותעשה לי טובה צרובים ממש לא עושים טוב לקומפקט הזה אלא עם כן אתה עושה דיסק קופי לכל דיסק
ועוד דבר בתור מקור משני ה100 מעולה יחד עם פטחפונים וכו |
|
|
| dj trinity |
מה מזיין בשכל
מה נפגעת בגלל שני מעביר ביקורת על הק'ומפקט שלך?!
דבר איתי באי סי קיו אני אתן לך דף שללם של סיבות למה לא להתקרב אליו
זה קומפקט זול לי הוא עלה 1700 לפםני חצי שנה
זה שבחנות שודדים אותך זה משהו אחר
לך לפורום של לילה יש אחד ירין או איקס
קיצר הבן אדם יודע מה הוא אומר...
וזה לא שאני מסתמך עליו פשוט עוד אחד שיגיד לכם כמה אתם טועים |
|
|
| dj trinity |
פינטו
ה1800 לא נחשב זבל הוא
cost efective
בדיוק כמו ה100
אתה משלם מעט ומקבל יותר..
ה1800 באמת קומפקט טוב לעומת ה100 |
|
|
| dj trinity |
יובל אתה מדבר מניסיון או ממה שאנשים אמרו לך
תראה לפי מה שאני זוכר אתה המלצת למישהו לקנות ברהינגר שזה שפל המדרגה
ממש הרבה יותר גרוע מג'ימיני |
|
|
| DjChook |
טריניטי אתה יותר גרוע מבן דוד שלי
:haha:
סתם אחי, אל תתרגז, אני ממש לא מבין בזה אז אני לא יכול להביע דעה
אבל
לילה ?
תיכף תגיד הפורום של בי יו
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by dj trinity
לך לפורום של לילה יש אחד ירין או איקס
קיצר הבן אדם יודע מה הוא אומר...
וזה לא שאני מסתמך עליו פשוט עוד אחד שיגיד לכם כמה אתם טועים |
ירין לא אמר דברים כל כך נוראים על הפיוניר 100...
וכן, אני גולש לפעמים בלילה... אבל הכרתי אותו בפורום יותר מכובד...
:p
Peace :wtf: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
וכן, אני גולש לפעמים בלילה... אבל הכרתי אותו בפורום יותר מכובד...
|
איזה? |
|
|
| Scorchio |
תגיד לי מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה?!
פיוניר מדוייק מאוד
יש לי אותו כבר חצי שנה והג'וג כמו חדש, הוא קורא צרובים מצויין אני צורב פול דיסקים לא עשה לי בעיה אפילו פעם אחת.
חלאס לדבר שטויות |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה? |
www.futureproducers.com
אבל פרשתי ממנו, הרבה אנגלית ולא לעניין
כי זה לא רק טראנס |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
www.futureproducers.com
אבל פרשתי ממנו, הרבה אנגלית ולא לעניין
כי זה לא רק טראנס |
I WON'T TRADE U FOR A THOUSEND FORUMS :)
:haha: :haha: :crazy: :haha: :haha: |
|
|
|
|