|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב אחים שלי
שמעו
יש לי הצעת מחיר
8100 שקל
על פיונר + 2 קומפטים
כן עם פרוטקציות
:)
אבל מה שחבר של אבא שלי אמר
הוא כזה שאל אותו עם אני מקצועי
הוא אמר שהוא יכול להביא לי מיקסרים מצוינים בחצי מחיר... מה שאומר שאני גם יוכל לקנות רמקולים
למשל מיקסרים של
Vestax
בסביבות ה
2000 שקל..
מה אתם אומרים? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב אחים שלי
שמעו
יש לי הצעת מחיר
8100 שקל
על פיונר + 2 קומפטים
כן עם פרוטקציות
:)
אבל מה שחבר של אבא שלי אמר
הוא כזה שאל אותו עם אני מקצועי
הוא אמר שהוא יכול להביא לי מיקסרים מצוינים בחצי מחיר... מה שאומר שאני גם יוכל לקנות רמקולים
למשל מיקסרים של
Vestax
בסביבות ה
2000 שקל..
מה אתם אומרים? |
איזה מיקסר??? |
|
|
| DJ-Energy |
על איזה מיקסר רציתי ללכת?
Pioneer DJM - 600 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
על איזה מיקסר רציתי ללכת?
Pioneer DJM - 600 |
מיקסר פיוניר 600
וזוג קומפקט ב8100 שקל??? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מיקסר פיוניר 600
וזוג קומפקט ב8100 שקל??? |
כן
יש הנחה מחבר של אבא שלי
:D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן
יש הנחה מחבר של אבא שלי
:D |
כמה עולה המיקסר בלי הנחה??? |
|
|
| Scorchio |
יובל מיקסר של ווסטקס כבר ככה עולה סביבות ה 2000-3000
שלי עלה 2300 |
|
|
| fishfish |
שלום לכולם!!!
האם לקנות קייס קשה לתקליטים או תיק לתקליטים,
מאיפה להשיג, ומה המחירים???
בתודה שי
p.s: for all you deep trance lovers -
dj cyber & moshic - asian love (dance mix) |
|
|
| Dj Moriano |
| על גיל ואלכס יענו לך |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אחים שלי
ישבתי אתמול באיזה מסיבת הפתעה של ידידה שלי אם אחד שבאמת מבין....
קיצר הבית שלו היה קרוב אז הלכנו אליו
שחקתי במיקסר ווסטקס שלו
vestax pcv - 275
ואז הוא גרם לי להבין שאני ממש.. אבל ממש לא צריך את ה
djm600
וגם הוא אמר לי שאין בעיה להכניס גם 2 טכניקס ולשחק עם הסוויטש של
line in ו phono
אז חשבתי לעצמי.. ואמרתי וואלה הוא צודק
וגם אם אני יקנה את הווסטקס 275 יכול להיות שיהיה לי גם כסף לקנות טכניקס אחד!...
מה אתם אומרים? |
|
|
| Dj Moriano |
לפי דעתי עדיף ווסטקס זוג פיונירים וטכניקס
על זוג פיונירים ומיקסר פיוניר 600
edit:
למרות שיצא לי לעבוד עם שניהם וה600 הרבה יותר נוח......
ואני משתמש ב3 סורסים ואשתי ערוצים זה ממש לא בעיה להזיז את הסוויטץ' |
|
|
| Agent-Fire |
למישהו יש את הטלפון של היבואן של ניומארק?
לפי האתר של ניומארק זה אמור להיות
Sontronics
בבני ברק אבל אין שם טלפון...
מישהו? |
|
|
|
|