|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
הלוואי והייתי מקבל
manual!
לא קיבלתי כשקניתי
וזה לא עובד אם מכניסים לליין אווט
אני לא יכול להקליט עם זה כלום |
|
|
| Scorchio |
קודם כל תירגע
היה לי את המיקסר הזה
יש לך שתי יציאות בצד
Rec Out
ועוד אחת מתחתיה או מעליה אני לא זוכר
בקיצור אתה מוציא
RCA
רגיל מהרקורד לתוך המחשב שלך ואל תשכח להגדיר את זה ככה שזה יהיה לליין
אאוט במחשב
ה
Default
זה לכניסה של המיקרופון אז תנסה שם רק תבדוק טוב שאין
Microphone Boost
מסומן.
עכשיו ליציאה שמקבילה לרקורד אתה מוציא
RCA
ומחבר למגבר ושלום על ישראל. |
|
|
| Ariels |
היום הבאתי 3 וינילים ואני ממקסס בין הסידיג'י לטכניקס
אלוהים איזה כיף זה
אלוהים איזה כיף זה
אלוזים איזה כיף זה
שלוהים איזה כיף זה |
|
|
| Scorchio |
הבנזונה קם יום אחד
מוציא 9 אלף שקל וקונה
2 CDJ-100S
Pioneer DJM-300S
ויומיים אחרי זה מביא טכניקס ב900 שקל
טפו... |
|
|
| eran |
הלוואי על כולנו 900 שקל..
איפה לעזאזל מוצאים טכניקס (עובד) ב900 ש"ח???
:eyespop: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by eran
הלוואי על כולנו 900 שקל..
איפה לעזאזל מוצאים טכניקס (עובד) ב900 ש"ח???
:eyespop: |
באמת מאיפה מביאים טכניקס ב900 שקל????
:conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Scorchio |
| הביא משומש מחבר שלו |
|
|
| DjNumShum |
תגידו אנשים 2 שאלות
איך הקומפקטים של סטנטון?
s-500 חדוגמה?
ובכלל סטנטון טובים בקומפקיטם?
ואיך הקומפקטים של גימיניי? חרא???????
איזה חברות עושות קומפקטים טובים ואמינים? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגידו אנשים 2 שאלות
איך הקומפקטים של סטנטון?
s-500 חדוגמה?
ובכלל סטנטון טובים בקומפקיטם?
ואיך הקומפקטים של גימיניי? חרא???????
איזה חברות עושות קומפקטים טובים ואמינים? |
הקומפקטים של סטנטון טובים, יצא לי לעבוד על ה S700
והוא טוב. יש לו גם אנטי שוק שאין את זה בהרבה קומפטים
לקומפקטים של ג'מיני אל תתקרב בכלל , הם גם קופצים הרבה.
קנה רק PIONEER או DENON
שהם הכי אמינים שיש היום. |
|
|
| Ariels |
1200
שקל לטכניקס
250
שקל לראש+שלה+מחט |
|
|
| dj trinity |
תסיברו לי למה הכל כ"כ יקר בארץ שלנו זה כ"כ מבאס
כולל הציוד לדייג'יי כאילו
phonic
לדוגמע בלי בושה לוקחים עליך 1500 שקל במקרה הטוב
איזה בזבוז זה ושלא נדבר מייצרים את זה בעזה ושכם...
ולדוגמא ווסטאקס לוקחים עליך רווח של 200% בארץ לדעתי צריך לעשות משהו
:mad:
אין לי מושג מה אבל בטוח יש איזה פתרון! |
|
|
|
|