|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בנאדם יכול להביא עד 200$
ומיקסר זה ממש לא בעיה כי זה רק 17$ מע"מ
|
ה200 דולר כמו שהבנתי זה רק מה שקונים בדיוטי פרי ועל מיקסרים יש 70 אחוז ולא 17 ואם תופסים צריך לשלם יותר...
.תקנו אותי אם אני טועה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
ה200 דולר כמו שהבנתי זה רק מה שקונים בדיוטי פרי ועל מיקסרים יש 70 אחוז ולא 17 ואם תופסים צריך לשלם יותר...
.תקנו אותי אם אני טועה |
אתה טועה ה200 דולר הם על הדיוטי פרי ועל חו"ל
אבל אם אתה קונה בושם או משהו ואתה פותח אותו אז הם
לא יכולים להוכיח שקנית אותו בדיוטי
ומיקסר זה 17%
קומפקט ופטיפון זה 70%
ואם תופסים אותך זה 117%
על מיקסר לפי מחיר מחירון שלהם שזה הכי יקר
ועל פטיפון זה 170%
לפי מחיר מחירון שלהם שזה הכי יקר
אם אתה רוצה להיות הכי בטוח תתקשר למכס ותשאל |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אם אתה רוצה להיות הכי בטוח תתקשר למכס ותשאל |
הכי נכון לעשות! ;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
באמת המכס מפחיד...
אם הם תופסים אותך אז הם פותחים את המכנסיים ומכניסים את הזין שלהם לכל חור אפשרי, או במילים אחרות מזיינים אותך מכל כיוון...
הייייייייייי....
תראו מה גיליתי!?!?!?
http://www.technics1210.com/ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
באמת המכס מפחיד...
אם הם תופסים אותך אז הם פותחים את המכנסיים ומכניסים את הזין שלהם לכל חור אפשרי, או במילים אחרות מזיינים אותך מכל כיוון...
הייייייייייי....
תראו מה גיליתי!?!?!?
http://www.technics1210.com/ |
חחחחחחחח
מכניסים את הזין לכל חור אפשרי...
מזכיר לי צעקה 2 ומת לצעוק שדחפו לו לתוך האוזן
זה היה קורע
אחלה אתר!!! |
|
|
| DjChook |
| וואי איזה אתר יפה :) |
|
|
| Dj Moriano |
| אתר נחמד לאללה |
|
|
| Agent-Fire |
הורדתי את ה
wallpapers
מהאתר....
עכשיו יש לי שולחן עבודה כמו שצריך להיות!
:cool: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
הורדתי את ה
wallpapers
מהאתר....
עכשיו יש לי שולחן עבודה כמו שצריך להיות!
:cool: |
גם אני הורדתי איזה אתה הורדת???
אני הורדתי את זה שיש רקע שחור וזרוע של פטיפון
ורשום טכניקס |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני הורדתי את זה שיש רקע שחור וזרוע של פטיפון
ורשום טכניקס |
זה מה שאני שמתי!!!
הורדתי את כולם!!!
לפני זה היה לי את הרקע של אינרסיטי של הפרצוף של האישה עם רקע ירוק יפה כזה... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
זה מה שאני שמתי!!!
הורדתי את כולם!!!
|
זה הכי יפה:) |
|
|
| Scorchio |
טוב חברה השבוע אני נוסע לתל אביב להביא ציוד
אני קונה ככה
Vestax PCV-175
ב 2300 שקל
וזוג
Pioneer CDJ-100
ב 4700
שניהם
אם אתם מכירים יותר זול או משהו
אז דווחו לי מהר כי אני אוטוטו סוגר תעסקה |
|
|
|
|