|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חפיף דליל
רק שיגיעו
(מחר) |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אחי!!!!!!!!!
סוף סוף תוכל לתקלט כמו בנאדם בבית שלך :disbelief |
|
|
| dj trinity |
שמעו אני כבר נואש אני מחפש מיקסרים כבר חודש ואני לא מוצא משהו נורמלי במכיר נורמלי זה משגע אותי
עם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג ציוד בזול או עם מישהו מכיר אדם שמוכר יד שניה אנא ערף כל דבר יעזור לי
או...
עם אתם בקיעים במכירים של כל מיני מיקסרים פשוט תזרקו פה ...
לדוגמא כמה עולה ה-275
הפיוניר 300
וכו וכו וכו
תודה מראש
אייל
:sadgreen: |
|
|
| oDrori |
| אותה בעיה אצלי אנשים... איך עוקפים את החרא מחירים הזה? |
|
|
| Agent-Fire |
Well....
או שמחפשים קומבינות רציניות, אבל לא בטוח שזה יעזור בהרבה...
או שנוסעים לחול... |
|
|
| DJ-Energy |
המכיר של הווסטקס 275 הוא בערך 3200 שקל.. שזה יקר
אבל זה מיקסר איכותי
אם אתה רוצה מיקסר טוב אתה יכול ללכת על ה
Behringer Dx-500:
שהוא גם מיקסר מעולה לפי דעתי....
אתה יכול ללכת על קומקפטים של
Stanton
שגם הם טובים
למשל ה
S-600:
נראה חמוד... שמע אחי אם אין כסף לא תמיד חייבים להתחיל מהכי טוב!!.. אפשר להתפשר על דברים גם פחות טובים |
|
|
| Agent-Fire |
כמה עולה ה
S-600
?
אני יודע שזה קצת בעייתי להשיג אותו בארץ למה ליבואן אין אותם במלאי והוא רק מזמין לפי הזמנה... |
|
|
| DJ-Energy |
קבלוווווווווווו:
 |
|
|
| Agent-Fire |
| :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: WOW!!!! |
|
|
| dj trinity |
אחי אל תתקרב לברינגר בסולם הדברים שאף פעם אל תסתכל עליהם הוא אחרי
ג'ימיני אלא עם אתה מנגן רוק ואז הוא מוסיף לך אפקט יחודי מאוד
דיסטורשן!!!
הוא נהרס מהר
יש לו סאונד זוועה הוא לא נוח הוא פשוט זול!
:haha:יותר שווה לקנות פוניק(המיקסר של שלומי שושן למי שמכיר את האגדה..
אתה רוצה מיקסר ברמה של ה275 לך על האיקלר
smac 20
או
30
או
40 שהוא פצצה
ה סמאק 20 עולה 1500 שקל שזה לא הרבה כסף במדינתינו.... ) |
|
|
| Dj Moriano |
Ecler
משש טובים אתה יכול לדרוס את המיקסר שלהם עם טנק ולא יקרה לו כלום
והאיכות סאונד שלו גם ברמה
הסמאק פרו 30 אחלה של מיקסר לך עליו והוא לא יקר.... |
|
|
|
|