return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 56)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter

או שתמשכן את השולחן עץ הגדול שלך שלא נתת לאריאל לגעת בו :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי אחי !!
:haha: :haha: :haha:
Koodoo
quote:
Originally posted by Ariels
מה זה ?!!?!!?!!?! מיקסר בלי קומפאקטים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה כמו זין בלי ביצים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמייייייי
חחחחחח דברי חוכמה
HyPeRSoNiC
אחים שלי אני צריך עזרה :
חבר שלי אמר לי שהוא יכול להשיג לי זוג קומפאקטים פיוניר 100 חדשים ב-4000 שקל
זה מחיר טוב????? אפשר להשיג ביותר זול בארץ? ואם כן, איפה????? כי גם הוא אמר לי שיכול להיות שהוא יצליח להשיג אפילו בפחות
Pinto
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחים שלי אני צריך עזרה :
חבר שלי אמר לי שהוא יכול להשיג לי זוג קומפאקטים פיוניר 100 חדשים ב-4000 שקל
זה מחיר טוב????? אפשר להשיג ביותר זול בארץ? ואם כן, איפה????? כי גם הוא אמר לי שיכול להיות שהוא יצליח להשיג אפילו בפחות


חדשים עולים היום 2700 ש"ח כל אחד
אז אם הוא מביא לך חדשים ולא יד שנייה ב 4000 זה שווה.
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike
:)

ראסמי עכשיו יכול להיות שברגילה הבאה שלי עוד חודש וחצי אני נוסע ...
יש לי כבר שנה בצבא ואחרי שנה מותר לנסוע לחו"ל וחבר שלי
ואני חושבים על הולנד ...

אמן ויאשרו לי ...

דרך אגב בנוסף ל 2000 שקל שאני צריך הלוואה מישהוא רוצה לשלם
עליי כרטיס להלונד ובתמורה אני יסכים שהוא גם יבוא ?

יאללה חבר'ה זרקו נדבה !
אני פותח עמותה לילד המסכן...

"בשבילכם זה דמי-כיס , בשבילי זה המחר ... "
(במבטא טל ברודי כבד)


אם תחכה לי 7 וחצי חודשים אני יוצר לחפש"ש נסע ביחד להולנד
אני כנראה חותם כמה חודשים קבע אז אני יעשה איזה 12 אלף שקל ב 3 חודשים ונכסה את זה
Koodoo
quote:
Originally posted by Ariels
אם תחכה לי 7 וחצי חודשים אני יוצר לחפש"ש נסע ביחד להולנד
אני כנראה חותם כמה חודשים קבע אז אני יעשה איזה 12 אלף שקל ב 3 חודשים ונכסה את זה

איך בדיוק אתה מתכנן לעשות 12 אלף?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Koodoo
איך בדיוק אתה מתכנן לעשות 12 אלף?


חותם קבע!!!
תקרא מה הוא כותב
Ariels
כן אבל זה לא בטוח, אני אמור לקבל הצעה מפורטת ונראה מה יציעו
Djsamorai
תגידו ..
מה אתם אומרים על
אמריקן די ג'י פרו סקרצ' 1 או 2 ???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Djsamorai
תגידו ..
מה אתם אומרים על
אמריקן די ג'י פרו סקרצ' 1 או 2 ???



הפרו סקרטצ' 1 נראה נחמד ביותר
מזכיר לי את הסי די פלייר החדש של ג'מיני
CD-1800x

אבל הוא עולה 500 יורו...... באותו מחיר אתה יכול לקנות פיוניר
100s

חשבת על זה?

Djsamorai
מממ...
זאת אחת מהאפשרויות ..

טוב ונגיד עכשיו שקניתי
CDJ-100

איזה מיקסר הכי מומלץ ??
HyPeRSoNiC
אממממממ..........
בעיקרון, כל אחד מסדרת ה
djm
של פיוניר.
וסדרת ה
Xone
של
Allen & Heath
הם מאוד מומלצים ונחשבים למאוד טובים
אבל לדעתי הם סתם יקרים מדי........
אני לא חושב שצריך להשקיע כ"כ במיקסר... תקנה משהו של
Stanton
או
Gemini
העיקר שתהיה לו איכות סאונד סבירה ושיהיה לו מחיר נוח
והכי חשוב - שיהיה לך נוח לעבוד איתו

אם בשלב מסויים תיכנס לזה יותר ברצינות ותתחיל להרויח מזה כסף, תעבור לאיזה פיוניר או משהו כזה.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement