|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
צודק
2600
וה-175 לא רע
אבל
אין לו אקולייזר באוזניות
האיכות סאונד של ה-275 טובה בהרבה יותר מה-175
ויש לו פחות כניסות ויציאות
הוא מיקסר מצויין אבל אתה תהיה לא מסופק ממנו. |
|
|
| Dj Moriano |
אודי יש כמה תקליטים שאני רוצה לקנות אז צור קשר או ב
[email protected]
או
ICQ
78839396 |
|
|
| dj trinity |
| אהלן יש למישהו מושג כמה עולה סמפלר היום? סמפלר טוב ... |
|
|
| oDrori |
pssl.com
יוכלו לעזור לך נראה לי...
אני אוכל להשיג לך אחד בהנחה נראה לי אבל תצטרך לחכות בשביל זה איזה חודש- חודשיים שאני יחזור למוזיקה פלוס |
|
|
| AnthemFreak |
תגידו למשהו פה יש את ה
cd's
של ניומרק
Axis-8
זה כנראה מה שאני יקנה בסוף בנוסף למיקסר ווסטקס 275
איזה אפקטים פצצות יש בסידי האלה של ניומרק
רק שבארץ זה חבל על הזמן יקר
אחד עולה 5 וחצי!!!
אז בקיצור
ההורים שלי נוסעים לארה"ב באוקטובר (10) ושם הם יקנו לי הכל ביחד 7000 שקל כולל האוזניות של סוני היפות הכסופות האלה
מה שבארץ הכל היה עולה לי:
13800 שקל
חחחחחחחחחחחח:D |
|
|
| Q-PiXeL |
תקנה תפיוניר 100
במקום ה
Axis-8
!! |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
תקנה תפיוניר 100
במקום ה
Axis-8
!! |
אני לא מבין מה כל כך טוב בפיוניר מאה
אין בו כלום!!!
כאילו, אני לא ממש יודע אבל מה כל כך טוב בו??? יש בו אפקטים בכלל???
והוא כזה נוח???
אני יודע שהניומרק נוח!!! |
|
|
| eran |
למי בכלל איכפת מהאפקטים?! זה לא השיקול בקניית קומפקט...
השיקולים הם אמינות, מבנה ודיוק... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
תגידו למשהו פה יש את ה
cd's
של ניומרק
Axis-8
זה כנראה מה שאני יקנה בסוף בנוסף למיקסר ווסטקס 275
איזה אפקטים פצצות יש בסידי האלה של ניומרק
רק שבארץ זה חבל על הזמן יקר
אחד עולה 5 וחצי!!!
אז בקיצור
ההורים שלי נוסעים לארה"ב באוקטובר (10) ושם הם יקנו לי הכל ביחד 7000 שקל כולל האוזניות של סוני היפות הכסופות האלה
מה שבארץ הכל היה עולה לי:
13800 שקל
חחחחחחחחחחחח:D |
קודם כל לכסופות האלו קוראים
Sony Mdr V700
ועצה שלי
תשמור את הכסף אחי
תקנה
Sennheiser HD - 25
אוזניות ממש פצצה אחי חבל"ז!!!
שווה את זה....
ובמקום לקנות סתם קומפקט דפוק עם המון אפקטים למה שלא תקנה לך כבר איזה
2x CDJ 1000
לפי מה שהבנתי זה בערך 4 לאחד.... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לפי מה שהבנתי זה בערך 4 לאחד.... |
??!?!?!?!?!?!?!
4?!?!?!?!?!?!?!
הלוואי
כל אחד 6 וחצי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
??!?!?!?!?!?!?!
4?!?!?!?!?!?!?!
הלוואי
כל אחד 6 וחצי |
לא יודע מאיפה הקרצת את זה פעם אחרונה שהייתי בפיוניר
4750 |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא יודע מאיפה הקרצת את זה פעם אחרונה שהייתי בפיוניר
4750 |
ראסמי
צח איך הגעת ל6 וחצי?? |
|
|
|
|