|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| quote: | Originally posted by oDrori
Holy
זה התרתי- משמע הכי סוטים ומגעילים ששמעתי בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eek: :eek: :stongue: :eyespop: |
פחחח :) :)
פין = spindle |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by fishfish
שלומי זידן (שחוש המיקסוס ממנו והלאה...) |
אתה פעם שמעת את שלומי זידן מנגן???
הוא אחד האנשים שממקססים הכי טוב בעולם!
או שאתה מתבלבל או שאתה מתבלבל
במקרה הוא האדם שגילה את טייאסטו ועשה אותו מה שהוא |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Vman
במקרה הוא האדם שגילה את טייאסטו ועשה אותו מה שהוא |
או שאתה טועה או שאתה טועה
מי שגילה את טייסטו זה סהר זנגילביץ' ובטח שלא שלומי זידן |
|
|
| fishfish |
תקשיב לי לא התבלבלתי בכלל,
שמעתי כמה סטים שלו ברדיו ובכל מיני מקומות,
וניתן לשמוע פאקים חופשי על הבר,
לא שאני אומר שפאקים זה לא מתקבל על הדעת לפעמים, אבל הוא פשוט מרבה לעשות כן,
יכול להיות שאתה צודק כי לא שמעתי אותו לאחרונה מתקלט,
אהבתי את העבודה שהוא עשה בדיסק
the set.
אודי תגיד איזה ויניילים נשארו לך מהמכירה, אתה יכול לשלוח לי איזה קובץ יורד או אקסל עם השמות של אלו שנשארו?... |
|
|
| Vman |
סורי התבלבלתי הייתי בטוח שאתה מתכוון לסהר
אבל שלומי הוא אחלה תקליטן מיקסים זה לא הדבר הכי חשוב בתקליטן מה שחשוב זו המוסיקה
הרשימה של התקליטים שאני מוכר:
http://udi.d2g.com/vinyls.htm |
|
|
| Vman |
| כי אני מוכר כמה תקליטים שלא בא לי עליהם |
|
|
| AnthemFreak |
שלום אחים שלי!!!!!!!!
:)
בעוד מספר ימים (3,4) אני הולך לקנות ציוד
זה אומר:
מיקסר,
דאבל סידי או שתי סידי כאלה בנפרד.
אז...
רציתי שתמליצו לי,
איזה סוג של דאבל סידי/או בנפרדים כדיי לי לקנות
התקציב שלי לסידי'ס הוא 4400 שקל בערך, קצת יותר
ראיתי שבפורום הרבה אנשים ממליצים על הפיוניר 100, אני אישית אוהב את הדאבלים של דנון
אבל אני מעדיף לדעת מה אתם חושבים
בנוגע למיקסר אני לא צריך ייעוץ אני יקנה את הווסטקס 175 או 275!!!
נ.ב
תכתבו באיזה חנות אתם חושבים שכדיי לי לקנות:
בינתיים כנראה אני יקנה בביטמן שבדיזינגוף, אם אתם מכירים חנות זולה יותר דברו עכשיו!!!
תודה מראש!!!\
:D |
|
|
| Scorchio |
קומפקטים
או פיוניר 100 או דנון 2900
מיקסר
275
אם תקנה את ה-175 אתה תתחרט
זה בדיוק מה שקרה לי ואני החלפתי את ה-175 שלי ל-275 |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קומפקטים
או פיוניר 100 או דנון 2900
מיקסר
275
אם תקנה את ה-175 אתה תתחרט
זה בדיוק מה שקרה לי ואני החלפתי את ה-175 שלי ל-275 |
מה רע ב-175?????? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קומפקטים
או פיוניר 100 או דנון 2900
מיקסר
275
אם תקנה את ה-175 אתה תתחרט
זה בדיוק מה שקרה לי ואני החלפתי את ה-175 שלי ל-275 |
מה רע ב-175??????
ו....
התכוונת לדנון 2600 לא??? למה לא נראה לי שקיים דגם 2900
למה נכנסתי לאתר
www.pssl.com
ויש שם הכל והדגם שם לא קיים |
|
|
|
|