|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
אני רוצה תוידאו של ראנק 1 !!!!!!
:sadgreen: :sadgreen:
בקשר למיקסר, ווואי איזה כייף לך... המיקסר מהמם!
ויובל, יכול להיות שזה ה
AUX
.. |
|
|
| DJ-Energy |
כן גם אני חשבתי
אבל למה שיקראו לזה
Aux?
ב
Xone 62
רשופ
GAIN |
|
|
| dj trinity |
ממש ממש לא !
aux
זה יציאה צדדית שאתה יכול לחבר אליה אפקט או כל מה שעולה לך לראש
אפילו קומפקט
שתבין ...
יש לך את הערוץ הרגיל ואת הaux
שמחובר לערוץ הרגיל
והגין זה מה שקובע את צלילות הצליל ולא רק להגביר והחליש
הגיין במיקסר
זה מה שמעל הaux |
|
|
| DJ-Energy |
WTF?!?!!?!
אז למה לא רואים אותו שם
זה נראה כמו חיבור אחורי
לא יהיה קשה להשתמש בו באמצע מיקס? |
|
|
| dj trinity |
מה פתאום אבל תדע שממש גרוע להשתמש בזה באמצע מיקס ממש
רק לפני אחרת יצא חרא |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
כן אני יודע את זה....
:rolleyes: :rolleyes:
למה מישהו ישנה את הוויליום באמצע המיקס?!? |
|
|
| dj trinity |
יווווווווו
אני כבר לא יכול לחכות
למה הזמן לא זז?!:conf: |
|
|
| Scorchio |
אני מציג בפניכם שיחה שהייתי לי עם מישהו מרשימת האיי סי קיו שלי
לבנאדם יש
2x Technics MK3
Pioneer DJM-600
ותראו מה הוא מדבר
The Complete Idiot Guide For Mixing:
--------------------------------------
Classified 08/06/20 22:44 מה אחי
k0m-E 09/06/20 09:24 החלטתי
אני מוכר את הפטיפונים וקונה
CDJ 1000
Classified 09/06/20 12:31 החלטה נבונה...
k0m-E 09/06/20 12:36 יצא לך פעם ביטמיקס מושלם?
Classified 09/06/20 12:36 כן...
אבל רק כמה פעמים
Classified 09/06/20 12:37 כאילו ממש ממש מושלם...
k0m-E 09/06/20 12:37 אתה יכול להגיד במילים שלך
איך עשית את זה?
בשלבים?
Classified 09/06/20 12:37 המממ
כן
k0m-E 09/06/20 12:37 דבר
Classified 09/06/20 12:37 אוקיי
מתחילים עם התאמת קצב באוזניות כמובן
אני שומע את הטראק למשך שמונה עד 16 בארים
לראות שמתאים
אחרי זה אני מחכה לשלב שבו המלודיה האחרונה נגמרה
k0m-E 09/06/20 12:38 ואז אתה מכניס קצב בקצב?
Classified 09/06/20 12:38 מתחיל את הטראק השני
מעלה חצי ווליום והאקולייזר בינתיים כמעט עד הסוף
למטה
מתחיל להרים טיפה באס
מעלה עוד קצת ווליום
Classified 09/06/20 12:39 אחרי זה קצת טרבל ומיד
עכשיו אני אוהב לעשות איזה אפקט קטן כמו ג'ט ואז
להכניס טרבל שיהיה שווה
ואז משווה את הבאסים
k0m-E 09/06/20 12:39 עכשיו רגע
נגיד ואתה ממקסס 10 שניות
הפיץ' משתנה כי השירים במהירויות שונות
איך אתה מתאים אותו תוך כדי? כדי שהוא לא ישתנה
וידפוק הכל באמצע?
Classified 09/06/20 12:39 ואם זה מתאים אני משתמש בקיל סוויץ'
בדרך כלל אני משאיר את הטראקים להתנגן יחד משהו כמו
40 שניות עד דקה
ואז אני עושה פייד אאוט סימולטנית
ככה שזה יישמע כאילו לא נגעתי
k0m-E 09/06/20 12:40 סבבה
דקה זה המון זמן
איך אתה משאיר את הקצב אחיד?
Classified 09/06/20 12:40 אם אני מרגיש שהפיטש בורח
אני מזיז את הג'וג טיפה
לראות אם הכיוון שלי נכון
ואז אני כל כמה שניות מסדר
Classified 09/06/20 12:40 אני מסובב את הג'וג...
אבל ממש בקטנות
k0m-E 09/06/20 12:40 מה אתה דפוק?
הלך לך כל המיקס
אם אתה מזיז את הג'וג ומחזיר אחורה או מעט
לא שומעים?
Classified 09/06/20 12:40 לא לא לא ...
Classified 09/06/20 12:41 רק אם אני מרגיש שבורח טיפה
אני מתקן...
אבל בדרך כלל אני מתאים באוזניות המון זמן
אז זה לא קורה לי הרבה
Classified 09/06/20 12:41 אני שומע את שניהם יחד המון זמן כדי שלא יהיה לי
מצב כזה
Classified 09/06/20 12:42 כשאמרתי מזיז את הג'וג
התכוונתי לראות אם הכיוון שאני מזיז אותו הוא
הכיוון המתאים
ואז אם כן אני מזיז כל כמה שניות אם זה בורח
ואם לא מקסימום מביאים סיבוב מהיר לכיוון הנגדי
ומנסים שלא ירגישו שהיה דאבל
Classified 09/06/20 12:43 בסיידר?
k0m-E 09/06/20 12:44 רגע רגע
שניה
אז כשאתה מסובב את הג'וג
זה תוך כדי שאתה מקשיב באוזניות? כדי לדעת איזה
ג'וג להזיז? ולאן?
Classified 09/06/20 12:45 אם קורה מצב שבו אני באמצע מיקס
ובורח לי הפיטש
אז אני מנסה לשמוע איזה טראק יותר מהיר או איטי
ולפי זה מזיז את הג'וג
ככה זה מחזיק עוד כמה שניות ועוד כמה
ואז אפשר להאריך את המיקס
Classified 09/06/20 12:46 וכן זה באוזניות
כי יש דיליי מהרמקולים
k0m-E 09/06/20 12:47 איך אתה יודע איזה בורח לך?
Classified 09/06/20 12:48 שומע באוזניות
מנסה להבחין ביניהם
לפעמים זה הימור
אבל אני גם מנסה לזכור אם הייתי צריך להאיט את
הטראק או להאיץ אותו כשהתאמתי באוזניות לפני המיקס
ואז אני זוכר אם צריך להאיט או להאיץ
Classified 09/06/20 12:50 מבינה מה אומרת?
Classified 09/06/20 12:50 אגב
הבאתי אוזניות פיוניר
אחלה דבר
k0m-E 09/06/20 12:50 אני סתם שואל
כי לי יש אחלה סיסטמה וזה תמיד עובד :)
אני סתם מבקש דעות של אנשים כדי לאסוף שיטה
אידיאלית
Classified 09/06/20 12:50 מה השיטה שלך ?
k0m-E 09/06/20 12:50 אני קונה
2 סידיג'יי 1000
וזורק ת'סוני קונה אוזניות סאנהייזר 2500
Classified 09/06/20 12:51 אחי
אל תזרוק את הסוני
תן לי אותם
Classified 09/06/20 12:51 לא יזיקו לי עוד זוג אוזניות
:)
Classified 09/06/20 12:51 בקיצור דבר
מה השיטה שלך ?
k0m-E 09/06/20 12:52 חחח
אני שם ביט מאץ' על הולד בסידי אחד בדיוק בהתחלת
קצב
ד"א, אני קובע את הפיץ' לפי הביפיאם...
מתחיל את הטראק מתי שאני רוצה עם הטראק השני
ועם האוזניות.. עושה התאמה ב10 שניות
+-
k0m-E 09/06/20 12:52 לא יודע איך להסביר לך
אבל זה תמיד עובד לי
אני רוצה להתחיל לנסות טראקים רצים
Classified 09/06/20 12:52 אני יודע מה התכוונת
דבר ראשון
לא הייתי סומך על הקאונטר של המיקסר
k0m-E 09/06/20 12:52 אני לא :)
יש לי ביפיאם של כל שיר שאני מנגן
קבוע
Classified 09/06/20 12:53 דבר שני
זה לא טוב מה שאתה עושה
אתה מתאים תוך כדי המיקס
זו שיטה חובבנית
בגלל שאתה צריך להתעסק יותר מידי עם הפיטש ואתה
יכול לפספס את הנקודה של המיקס
k0m-E 09/06/20 12:53 אני לוקח את זה רק להתרשמות
בערך
לפיטש
Classified 09/06/20 12:53 אם אתה רושם את הפיטש
מה זה שווה...
k0m-E 09/06/20 12:53 מתאים תוך כדי?
מה הקשר?
אני לא מעלה את הצ'אנל עד שזה מכוון
אני נותן לו לנגן בקיו מספיק זמן עד שהוא מתכוון
Classified 09/06/20 12:53 אה הבנתי
Classified 09/06/20 12:54 אבל המיקס נטו כמה זמן
k0m-E 09/06/20 12:54 אני לא רושם את הפיץ'
אלא את הביפיאם (שכתוב על הקייס בד"כ)
אני יודע מה.. כשאני עושה שורט מיקס... 20 שניות
לונג יכול לקחת 2 דקות
k0m-E 09/06/20 12:54 אותם אני הכי אוהב
את הארוכים
ד"א
Classified 09/06/20 12:55 כן זה אחלה ...
אני גם עושה את זה
ואללה לא ידעתי שרשום פיטש על סינגלים...
k0m-E 09/06/20 12:55 זה לא פיטש יאידיוט
אני מדבר על ה
BPM!!
Classified 09/06/20 12:55 נו התכוונתי לזה
k0m-E 09/06/20 12:55 סבבה
Classified 09/06/20 12:55 ואיך אתה ממקסס
Classified 09/06/20 12:55 יענו עם האקולייזר מה אתה עושה
k0m-E 09/06/20 12:56 שומדבר
Classified 09/06/20 12:56 מה?!
Classified 09/06/20 12:56 רק מעלה ומוריד ווליום?
k0m-E 09/06/20 12:57 כן
אני מתאים את האקולייזר ככה שהביטים נשמעים אותו
דבר +- על האוזניות
ורץ עם זה
אני לא מסתבך יותר מדי
והייתי מציע שגם אתה לא
Classified 09/06/20 12:57 מה אתה גנוב?!
אתה לא ממקסס עם אקולייזר....
אקולייזר זה כל הרעיון של מיקסוס
Classified 09/06/20 12:57 אני מסתדר איתו טוב מאוד
k0m-E 09/06/20 12:58 חחחחח
אקולייזר זה כל הרעיון של מיקסוס... מצחיק :)
מה הקשר? אתה סתם אוהב להסתבך
Classified 09/06/20 12:58 ואם אתה מעלה את שני הטראקים באותו הווליום
והאקולייזר שווה
זה סתם מגעיל בגלל שיש פתאום סאונד מתנגש
צריך לעשות פייד עם האקולייזר
k0m-E 09/06/20 13:00 אין סאונד מתנגש
ביט בתוך ביט
לא שומעים שומדבר
מאיפה אתה מביא את כל השטויות האלו?
Classified 09/06/20 13:00 אני לא מתכוון שהביטים מתנגשים
טוב זה גם תלוי אם אתה מעלה את הווליום לאט או מהר
k0m-E 09/06/20 13:01 א. נכון
ב. אני לא מגזים עם הביטים
אני שומע שהם הולכים ביחד טוב, ומריץ את זה
אם אני שומע בעיות אני תמיד מתקן לפני שאני מעלה
Classified 09/06/20 13:02 בסדר...
אבל חבל
מיקסוס עם אקולייזר הוא הרבה יותר חלק
וגם יותר כיף
k0m-E 09/06/20 13:02 פאק אקולייזר
אני לא הולך לשבת 2 דקות על כל מיקס
Classified 09/06/20 13:03 אז מה הקטע?
בשביל מה יש לך ציוד ב 14 אלף שקל
תביא מיקסר ג'מיני ושני ניומארק ונגמר הקטע!
בזבוז אם אתה לא משקיע
k0m-E 09/06/20 13:04 חחח
אתה ב'מת חושב שמיקסר קיים רק בשביל האקולייזר?
ומיקסים עושים רק עם אקולייזר?
בוא אני אספר לך משו.. טיאסטו עושה בדיוק מה שאני
אמרתי לך
שם טראק על הולד, מחכה שיגיע קטע יפה להכניס את
הביט, מכניס אותו
מסדר את הטראקים, ומעלה
אם יש פאק של הביטים וצריך להגביר/להחליש
באקולייזר, תמיד אפשר תוך כדי עם האוזניות
אתה סתם עושה מזה סיפור כמו פולנייה
Classified 09/06/20 13:05 חחחחחחחחחחחח
אני יודע שהאקולייזר הוא לא רק בשביל מיקסים
תפקידו בקרה על הסאונד
אני ראיתי את טייסטו מתקלט
והוא משתמש באקולייזר
גם בוידאו של מהדימנשיון רואים כמה הוא מתעסק עם
האקולייזר
אבל שוב
יש טראקים שהולכים טוב גם בלי זה
k0m-E 09/06/20 13:06 טוב
אני לא רואה בזה שומדבר...
Classified 09/06/20 13:06 חבל... |
|
|
| eran |
טוב מה הקטע.. זה לא חדש
עוד די.ג'יי שמחליף שירים.. כמו 90% מהדי.ג'יים בארץ..
למרות שהוא "רמה" אחת מעל הממוצע כי הוא חושב שהוא יודע ביטמיקס (חחחחח)
קיצור הומו אבל ככה זה הרוב
יש לי איזה שניים בבי"ס והם חברים של חבר שלי והלכנו ביחד בבי"ס והם אמרו שהם מתקלטים באיזה פאב אז שאלתי אותם עם מה והם אנו לי "מיקסרים.. לא סתם סתם.. יש לנו מינידיסקים"
חשבתי אני מביא להם מכות :whip: |
|
|
| Dj Moriano |
פחחחחחחחחחחחחחחחחח צח קרעת אותי גם לי הייתה שיחה עם אחד הומו, אני חושב ששלחתי לך אותה....
עשה טובה ושלח לי אותו אני גם רוצה לצחוק קצת...... |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחח
אכן שרוט
Next! |
|
|
| Dj Moriano |
עשה טובה שלח אותו.....
אני אצחק עליו קצת.... |
|
|
|
|