|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
למישהו יש את הטלפון של היבואן של ניומארק?
לפי האתר של ניומארק זה אמור להיות
Sontronics
בבני ברק אבל אין שם טלפון...
מישהו? |
ניומרק???
למה??? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ניומרק???
למה??? |
הקומפאקטים שלהם נורא נחמדים...
Axis 2
בסגנון פיוניר 100 רק בלי האפקטים
אני לא יודע בקשר לאיכות שלהם, אבל בכל מקרה רציתי לברר כמה הם עולים בארץ |
|
|
| Dj Moriano |
לא שמעתי עליהם דברים כל כך טובים אבל שמעתי מלא המלצות על ניומרק
cdn-88
אבל הם כפולים |
|
|
| NyKoN |
חחחח
יש לנו בבצפר מיקסר 12 ערוצים עם מגבר 1200
של איזה חברה שאני לא זוכר איך קוראים לה..
ויש איזה 200 מיקסרים קטנים כאלה בחדר הגברה שאני כנראה אקח לעצמי אחד כזה..
אולי אני אמצא שם איזה פטיפון כזה גם..
חוץ מזה מה אני בעיקרון צריך כדי להתחיל? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחחח
יש לנו בבצפר מיקסר 12 ערוצים עם מגבר 1200
של איזה חברה שאני לא זוכר איך קוראים לה..
ויש איזה 200 מיקסרים קטנים כאלה בחדר הגברה שאני כנראה אקח לעצמי אחד כזה..
אולי אני אמצא שם איזה פטיפון כזה גם..
חוץ מזה מה אני בעיקרון צריך כדי להתחיל? |
למה יש לכם את כל זה בבצפר? |
|
|
| NyKoN |
טקסים..
ומוזיקה בהפסקות..
יש שם תאורה מאסיבית..
פרוז'קטורים והכל
והם רוצים לזרוק את הכל אבל אני לא רוצה את זה..
אני אקח איזה מיקסר עם מגבר משולב כזה..
וכמה כבלים טובים..
אולי איזה מיקרופון שטח כזה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NyKoN
טקסים..
ומוזיקה בהפסקות..
יש שם תאורה מאסיבית..
פרוז'קטורים והכל
והם רוצים לזרוק את הכל אבל אני לא רוצה את זה..
אני אקח איזה מיקסר עם מגבר משולב כזה..
וכמה כבלים טובים..
אולי איזה מיקרופון שטח כזה |
לזרוק הכל?!?!
תאורה חדשה לא הייתה מזיקה לי ;)
תשאל אם הם זורקים גם את התאורה! |
|
|
| NyKoN |
דבר ראשון זה לא חדש..
והם זורקים כי אמרתי להם לזרוק
:D
לא צריך את זה ממש..
אם אתה רוצה אני אגיד לך בדיוק באיזה יום זורקים ואני אשים את זה בקופסאות מיוחדות כדי שתוכל לקחת את זה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NyKoN
דבר ראשון זה לא חדש..
והם זורקים כי אמרתי להם לזרוק
:D
לא צריך את זה ממש..
אם אתה רוצה אני אגיד לך בדיוק באיזה יום זורקים ואני אשים את זה בקופסאות מיוחדות כדי שתוכל לקחת את זה |
אחי אתה רציני????
לא יזיקו לי איזה כמה פרוז'קטורים וכמה מגברים
אני יקנה ממך את זה בזול |
|
|
| Agent-Fire |
בטח אחי אני רוצה... תגיד לי רק בדיוק מה יש שם...
אני יקח את זה בכייף... גם אם זה סתם חרא אני יפרק את זה בבית
:stongue: |
|
|
| NyKoN |
חרא?!
זה לא חרא..
הדבר הזה מחמם אחושלוקי
יום אחד היה לנו קר למטה בחדר הגברה אז הדלקנו אחד כזה
קיצרנו את כל בצפר והיה לנו חם בטירוף..
מגברים אני לא יודע כי לא נראה לי יש הרבה ואם יש משהו אז אני לוקח את המיקסרים והמגברים אלי |
|
|
| DJ-Energy |
אחי!!..
אני צריך מגבר דחוף.... אולי ת'יכול לעזור? |
|
|
|
|