|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
מה זה???
מישהו מדבר על הקומפקט שלי???
מה אני צריך לחלק כפות?!
:D :)
הפיוניר אחלה של קומפקט...
לא קופץ לא עושה בעיות לא כלום פשוט כל מי שיש לו דנון צריך לדעת שעבר שמנו של הדנון כמה שהוא אחלה קומפקט הוא לא נוח בכלל.... ועל זה אף אחד פה לא יכול להתווכח
הכפתורים שלו הם מגומי אז שאתה לוחץ אתה לא מרגיש בדיוק כמה לחצת...
חבר שלי קנה פיוניר משומש לפני שנתיים והוא חורש עליהם והם עדיין עובדים לו מעולה....
לפני שקניתי את הציוד הלכתי למישהו שרצה למכור את הדנון 2500 שלו, הקיצר הוא בא להראות לי אותו סי די אחד לא נפתח רק אחד פעל...... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לפני שקניתי את הציוד הלכתי למישהו שרצה למכור את הדנון 2500 שלו, הקיצר הוא בא להראות לי אותו סי די אחד לא נפתח רק אחד פעל...... |
אני בטוח שעד היום הוא תקוע איתו |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שעד היום הוא תקוע איתו |
חחחח אני עדיין רואה איזה אחד מנסה למכור מכשיר כזה בלילה
:D |
|
|
| dj trinity |
תגידו למישהו יש מושג כמה עולה היום טכניקס ?
או הוסטאקס(פטיפונים
טכניקס 1200
וווסטאקס 2000) |
|
|
| dj trinity |
תגידו למישהו יש מושג כמה עולה היום טכניקס ?
או הוסטאקס(פטיפונים
טכניקס 1200
וווסטאקס 2000) |
|
|
| DJ-Energy |
דוד ארז....
טכניקס חדש היום בארץ עולה
1200 $ אחד....
:D |
|
|
| Scorchio |
PDX 2000 - 6400 ש"ח
Technics 1210 MK2 - 6000 ש"ח |
|
|
| nimrod levi |
וואי מזה איזה עלייה במחיר
לפני חצי שנה עלה טכניקס
4700 לאחד
ווסטאקס 4850
:conf: :conf: |
|
|
| oDrori |
| איכס... דולר... למען הקהילה המוזיקלית בארץ, בואו נתחיל לקנות רק ישראלי:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Vman |
אין לי מושג ירוק על מה הוויכוח פה
אין קומפקט שהוא יותר טוב מה פיוניר 100 הוא נחשב סטנדרט בתעשייה ושום מועדון או תקליטן לא יקנה משהוא אחר כי אין צורך.
בעיות עם דיסקים צרובים??????????
אין מצב אולי הקומפקט הספציפי שניסית היה דפוק אבל זה לא מעיד על כל הפיונירים.
דיברת קודם גם על האוזניות של סנייזר
האוזניות של סנייזר ה25 נחשבות לאוזניות הכי טובות שיש ולא סתם, היצרן עשה אותם עם פילטר מיוחד שמגביר את הקיק קצת יותר ולכן יותר קל למקסס איתן חוץ מזה שכל חלק בסנייזר מתפרק וניתן להחלפה מיידית אם הוא נשבר או נקרע מה שלא קיים לך בשום אוזניות אחרות, זה בונום אדיר לתקליטנים כי האוזניות זה הדבר שהכי נוטה להתקלקל כשהכי צריכים אותו וחבל כל פעם לקנות אוזניות ב100 דולר הן גם מאוד אטומות קלות ובעלות מיליוני יתתרונות על הסוני או על כל אזניות אחרות. |
|
|
| Vman |
| גם נראה לי שרק לפיוניר יש כפתור שגורם לשירים לא להתעוות כשמעלים ת הפיץ' וזה דבר ענק!!!! |
|
|
| oDrori |
Key Adjust
יש גם בדנון 2100
2600
אז זה לא יתרון עליו...
תגידו,
Senheisser 25 vs. HD 280 ...
מה עדיף?
(תתעלמו משיקולי מחיר) |
|
|
|
|