|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לגבי יצירה, אני לא יוצר, אז אני לא יכול לעזור לך כל כך...... |
דבר עם קובי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אז לתיקלוט אתה צריך מיקסר ולפחות 2 מקורות.....
מקור = משהו שישמיע מוסיקה.... זה יכול להיות סי די או פטיפון או כל דבר אחר (שמעתי שיש גם טייפ ומיני דיסק ודי ג'ייז...). מה שהמיקסר עושה זה בעצם מאפשר לך לשלוט על העוצמה של כל מקור, ולהשמיע את 2 המקורות מאותה מערכת הגברה...... מיקסר קצת מקצועי יכיל גם אפשרות לבודד תחומי תדרים בכל ערוץ (כל ערוץ מחובר למקור).... יעני איקולייזר.... מה שמאפשר לך לבטל, למשל, את הבאסים של אחד מהטראקים, כדי שבזמן המיקס, הבאסים של 2 הטראקים לא יכפילו או יבטלו אחד את השני..... דבר די מעצבן שקורה כשממקססים 2 באסים ביחד....
הקטע של המיקסוס הוא בעצם לעשות מעבר בין 2 טראקים, כאשר המקצבים של 2 הטראקים שאתה מעביר ביניהם מתואמים אחד לשני ככה שהם ישמעו פחות או יותר כמו מקצב אחד שפשוט ממשיך כל הזמן.......
אחי, אני יכול להמשיך לזיין את השכל שעות על תיקלוט ומיקסוס, טכניקות, הפעלת המכשירים, וכו'....... אבל אני באמת מעדיף שתהיה יותר ספציפי לגבי מה שאתה רוצה לדעת.......
לגבי יצירה, אני לא יוצר, אז אני לא יכול לעזור לך כל כך...... |
זה הקטע אחי
אני יודע מה צריך לעשות
אני יודע מה זה מקסוס
אבל אני לא יודע איך עושים את זה
אם איזה מכשירים ואיפה לומדים את הסבטוחה הזאת |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
זה הקטע אחי
אני יודע מה צריך לעשות
אני יודע מה זה מקסוס
אבל אני לא יודע איך עושים את זה
אם איזה מכשירים ואיפה לומדים את הסבטוחה הזאת |
תשחק קצת עם
atomixmp3
ככה אני התחלתי ואז כבר שתקנה ציוד תלמד למקסס לבד
זה לא משוואה או משהו אין חוקים אתה עושה את המיקס לפי השמיעה שלך וממקסס בין טראקים שנשמעים לך מתאימים
לאט לאט אם תתאמן אתה כבר תדע טוב ותעשה מיקסים יותר טובים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
זה הקטע אחי
אני יודע מה צריך לעשות
אני יודע מה זה מקסוס
אבל אני לא יודע איך עושים את זה
אם איזה מכשירים ואיפה לומדים את הסבטוחה הזאת |
מממממממממ
יש כל מיני מדריכים באינטרנט על הפעלת הציוד..... אבל נמחקו לי הלינקים
בעיקרון הדרך הכי טובה זה פשוט לקנות לך ציוד, לשבת איתו וללמוד לבד איך מפעילים את הכל
אתה צריך לבחור אם אתה רוצה לעבוד על דיסקים או על תקליטים, ולקנות את הציוד שלך בהתאם......
לגבי ההפעלה והשליטה עצמה של המכשיר אין לי בעיה להסביר לך......... רק תגיד איזה מכשיר......... |
|
|
| DJ_Yuval |
כדאי לך גם לקנות
behringer vmx-200
זה אחלה מיקסר להתחיל איתו
מניסיון
:p
1000 ש"ח |
|
|
| Djsamorai |
לא רציתי ליפתוח טראד חדש ..
אני רוצה ליקנות אוזניות ....
אז אם אתם יכול להביא לי מחירים ואוזניות טובות שכדאי ליקנות ..
עד 1000 שקל :))
תודה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
לא רציתי ליפתוח טראד חדש ..
אני רוצה ליקנות אוזניות ....
אז אם אתם יכול להביא לי מחירים ואוזניות טובות שכדאי ליקנות ..
עד 1000 שקל :))
תודה |
סוני
אך ורק סוני!!!!! אני כל כך אוהב את הסוני שלי!!!!!!!!! אם הן יהרסו אני פשוט אקנה עוד זוג סוני!!!!!!!
הן עולות עכשיו בסביבות ה-700 שקל
גם הטכניקס טובות...... ניסיתי אותן...... עוצמת סאונד שיכולה להעיר מתים, אבל היא לא ישבה לי טוב על הראש ועל האוזן, אז פחות התרשמתי ממנה..... |
|
|
| Ariels |
טכניקס האוזניות הכי טובות, צליל, חזק נקי וברור
שוני סתם זבל, הבאס בהן מוגבר אובר והאיכות שלהן אותו דבר כמו הפיוניר מה שלר מצדיק 100-200 שקל יותר במחיר
סנייזר, זה אוזניות גם סוף הדרך אבל הן כמעט לא מבודדות
הבידוד הכי טוב של הפיוניר והאיכות של טכניקס |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
סוני
אך ורק סוני!!!!! אני כל כך אוהב את הסוני שלי!!!!!!!!! אם הן יהרסו אני פשוט אקנה עוד זוג סוני!!!!!!!
הן עולות עכשיו בסביבות ה-700 שקל
גם הטכניקס טובות...... ניסיתי אותן...... עוצמת סאונד שיכולה להעיר מתים, אבל היא לא ישבה לי טוב על הראש ועל האוזן, אז פחות התרשמתי ממנה..... |
בול-שיט
סוני זאת האוזנייה עם הבנייה הכי חובבנית בשוק
אני מוכן לשים איתך כסף של-2 אנשים מתוך 3 נשברו פעם אוזניות של סוני.
הבאס שלהם חזק מאוד וזה מעפיל על המיד והטרבל ובגלל זה קשה לפעמים למקסס איתם.
לדעתי
Technics RP-1210
הכי טוב |
|
|
| Origin |
הטכניקס יותר טובות !
תאמת אני לא מבין את ההיתלהבות מהסוני:sadgreen: |
|
|
| Djsamorai |
אתה יכולים בבקשה לשים תמונות ודגמים ???
כי ממש אני לא מבין בזה ...
מה שאני מכיר זה רק הסוני ..
וראיתי כאן ביקורות לא כ"כ טובות .. |
|
|
|
|