|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אז זהו שאני לא יודע
תן לי קודם להתחיל קטן במיקסר ושני סידי'ס
אני בנתיים יחבר אותם למערכת
אחרי זה נראה כבר
:) |
לזוג פיונירים מאה
ומיקסר פיוניר 600 אתה קורא
התחלה קטנה????
:conf: :conf:
זאת אחלה התחלה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לזוג פיונירים מאה
ומיקסר פיוניר 600 אתה קורא
התחלה קטנה????
:conf: :conf:
זאת אחלה התחלה |
אל תשכח שצריך גם לקנות זוג טכניקס אחרי זה
:D |
|
|
| Scorchio |
| חברה מחר ציוד!!!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברה מחר ציוד!!!!! |
מזל טוב אחי!!! |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברה מחר ציוד!!!!! |
מזל טוב אחי!!!
מה קונה? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חברה מחר ציוד!!!!! |
מזל טוב מה אתה קונה???
ד"א אם אתה נוסע לת"א לקנות אז
תזהר לא להדרס ממשאיות |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ד"א אם אתה נוסע לת"א לקנות אז
תזהר לא להדרס ממשאיות |
וגם כדאי שתיקח מונית ספיישל :) |
|
|
| Scorchio |
אז ככה
קניתי
Pioneer CDJ-100S x2
Vestax PCV-175 Mixer
איזה ענק
איזה ענק
איזה אחלה ציוד @#$@#
אני מאושר עד הגג |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז ככה
קניתי
Pioneer CDJ-100S x2
Vestax PCV-175 Mixer
איזה ענק
איזה ענק
איזה אחלה ציוד @#$@#
אני מאושר עד הגג |
תתחדש אח שלי
ועכשיו אין לך תירוץ תעלה סט לתחרות
ד"א
תראו מי מדבר אני גם התחלתי את התחרות גם יש לי ציוד וגם עוד לא העליתי סט
ב-ו-ש-ה |
|
|
| Dj Moriano |
אופס שכחתי לשים סמיילי
אז:
:) :( :o :D ;) :p :cool: :rolleyes:
:mad: :eek: :confused: :eyes: :conf: :whip: :clown: :toothless
:sadgreen: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
חברה שמעו קניתי
Vestax PCV-175
עכשיו הכל עובד טוב ויפה
הבעיה היחידה
כשחיברתי אליו שני קומפקטים
ללא מגבר
רק קומפקטים ואוזניות
אז ככה
אני תמיד שומע את שני הערוצים יחד
אלא אם כן אני מכבה
את ה
P.F.L
אבל אם אני מעלה ערוץ אחד והשני למטה
עדיין שניהם מנגנים
וגם האקולייזר לא משפיע
שוב אני חוזר
ניסיתי את זה רק עם אוזניות
בלי שום מגבר חיצוני ורמקולים
אם המיקסר יהיה מחובר למגבר אז אני ישמע הכל?
תעזרו לי בבקשה מי שיודע
___________________ |
|
|
| Dj Moriano |
אכן
מה שאתה שומע זה
את ה
CUE
משתמשים לזה כדי שתשמע את הטראק שאתה עומד להכניס
אם אתה רוצה למקסס את חייב מגבר ורמקולים
או שתחבר את זה למעכרת שיש לך בבית |
|
|
|
|