|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
טוב שמעו אני עומד בפני דילמה ואני צריך את עזרתכם
עכשיו בבקשה אל תגידו לי שהכל חרא, פשוט תגידו מה הכי פחות חרא אוקיי?
יש כמה מיקסרים שאני מתלבט ביניהם ואולי אתם יכולים לעזור
Gemini BPM250
Numark DM2000X
Stanton RM-3 pro
יש הצעות? |
|
|
| oDrori |
| הייתי הולך על הניומארק |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by dj trinity
תסיברו לי למה הכל כ"כ יקר בארץ שלנו זה כ"כ מבאס
כולל הציוד לדייג'יי כאילו
phonic
לדוגמע בלי בושה לוקחים עליך 1500 שקל במקרה הטוב
איזה בזבוז זה ושלא נדבר מייצרים את זה בעזה ושכם...
ולדוגמא ווסטאקס לוקחים עליך רווח של 200% בארץ לדעתי צריך לעשות משהו
:mad:
אין לי מושג מה אבל בטוח יש איזה פתרון! |
יש 70% מכס על פטיפונים וסידי
והיבואנים גם סתם גנבים ויודעים שאתה לא יכול לעשות להם כלום...
:whip: |
|
|
| dj trinity |
אחי איזה שאלה
ברור
numark
אני בספק עם הדגם הזה אבל כל השאר שרשמת צעצועים.. |
|
|
| fishfish |
שאלה קטנה לכל בעלי הקומפקטים למיניהם....
איך אתם מצליחים לחזור על הקיק בטראקים, כדי שתוכלו להתאים את המהירות שלו לקיקים בטראק השני (אני יודע שזה קצת לא ברור , אני לא יודע מה קרה לניסוח שלי... בטח הבגרויות)
אני אנסה להסביר שוב:
לדוגמא בפטיפון שלי, אני מחפש את הקיק, וחוזר עליו ככה שאני יודע איפה הוא נמצא לפני המחט (כמו תנועה של סקראץ' כזאת), אני מקשיב לטראק השני דרך הרמקולים, ואז מלביש את הטראקים אחד על השני.
עכשיו השאלה שלי היא איך עושים את זה בקומפקטים?
אני מקווה שהסברתי את עצמי ושלא שאלתי שאלה דפוקה מדי...
תודה לכל אלה שעזרו לי עם ההקלטה, זה עבד שנייה אחרי שכתבתי את ההודעה, פשוט המיקסר שלי חוטף קריזות מדי פעם...
שי |
|
|
| dj trinity |
בקומפקטים עד לפני חמש שנים זה היה כמו בפטיפון
אבל עכשיו יש דבר שנקרא
cue point
אתה מסמן אותו לפני הקיק בעזרת הג'וג שאותו אתה מזיז בפריימים.
עכשיו כל פעם שאתה לוחץ על קיו זה מתחיל לנגן שאתה עוזב זה מפסיק ככה זה חוסך זמן והכל אבל זה לא קשור
עקרונית הכל אותו דבר רק שיטות שונות גם בקומפקטים
אתה "מלביש" טראק על טראק
מקווה שעזרתי
dj tRiNiTy:toocool: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
טוב שמעו אני עומד בפני דילמה ואני צריך את עזרתכם
עכשיו בבקשה אל תגידו לי שהכל חרא, פשוט תגידו מה הכי פחות חרא אוקיי?
יש כמה מיקסרים שאני מתלבט ביניהם ואולי אתם יכולים לעזור
Gemini BPM250
Numark DM2000X
Stanton RM-3 pro
יש הצעות? |
אם כבר אתה הולך על ג'ימיני לך על
Gemini UMX-9
כי זה הדגם הכי נורמלי שיש להם
והוא גם לא משהו...
חחחח
בכלי זמר בדיזינגוף מוכרים אותו ב 3000
:eyespop:
לי יש
Numark DM3002
ואני דיי מרוצה ממנו
בנתיים הכל תקין
ברור שהמיקסר הזה לא ברמה אבל הוא בסדר בשביל התחלה
אבל אני לא בטוח בקשר ל
DM2000X
ה
Stanton RM-3S
נראה לי הכי אייכותי מהמיקסרים שרשמת אבלי לא נראה לי שאפשר להשיג כאלה בארץ
:wtf: :wtf: |
|
|
| Scorchio |
fish
זה בדיוק כמו שטריניטי הסביר
לוקחים את הטראק מתחילים עושים לו
Pause
מחפשים את הפריים המדוייק שבו מתחיל הביט עם הג'וג דיאל
ואז מזמנים קיו
וכל פעם עושים
Play - Cue
וככה מתאימים |
|
|
| dj trinity |
| quote: | Originally posted by Scorchio
fish
זה בדיוק כמו שטריניטי הסביר
לוקחים את הטראק מתחילים עושים לו
Pause
מחפשים את הפריים המדוייק שבו מתחיל הביט עם הג'וג דיאל
ואז מזמנים קיו
וכל פעם עושים
Play - Cue
וככה מתאימים |
בקשר לתיאום הקצב אפשר עם להזיז את השיר בפריימים על ידי הזזת הג'וג
כך שעם השיר באותו קצב אבל מולבש קצת לפני אתה מעלה לו קצת את המהירות ומוריד חזרה וזה מסתדר כמו שאומרים בפורום של הדיג'יז לכל אחד תכניקה משלו מפתחים את זה עם הזמן |
|
|
| Scorchio |
סוף סוף לאחר ארבעה חודשים שיש לי ציוד ואחרי מאבקים ממושכים עם זוג האוזניות של הווקמן
הזמנתי אוזניות מקצועיות
הייתה לי התלבטות אבל החלטתי ללכת על הפיוניר
אחלה אוזניות
איכות מעולה
מחיר סביר
ועמידות.
יאללה אני מחכה בקוצר רוח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
סוף סוף לאחר ארבעה חודשים שיש לי ציוד ואחרי מאבקים ממושכים עם זוג האוזניות של הווקמן
הזמנתי אוזניות מקצועיות
הייתה לי התלבטות אבל החלטתי ללכת על הפיוניר
אחלה אוזניות
איכות מעולה
מחיר סביר
ועמידות.
יאללה אני מחכה בקוצר רוח |
תתחדש אחי
ואל תכעס על הטרד, היעני עצבני שהשארתי בטרד שפתחת :) |
|
|
| DJ-Energy |
מזך"ט אחי
תתחדש על האוזניות |
|
|
|
|