return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 59)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
מורן יא חתיכת חרא!!!
הסתת אותי נגד יובל!!!
ואתה היית אשם כל הזמן... פשפש!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by YuVaL
Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread closed by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:34. Thread unstuck by luckystrike on Oct-24-2002 16:25. Thread stuck by luckystrike on Oct-24-2002 16

Moran Is Guilty!!!!
אמרתי לכם שזה לא אני...
:rolleyes:


א חשבתי שדווקא אתה תסגור את זה
Scorchio
הייפר בעיקרון הוא היה צריך לעשות כמה שינויים כשי שזה יתאים לי למיקסר אז הוא לקח קייס מתצוגה ושיפר אותו בשבילי
עלה לי גם פחות מפיוניר בגלל שהם לוקחים עלייך רווח של 400 שקל..
אני שילמתי על שלי 1100 פלוס חיווט
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן יא חתיכת חרא!!!
הסתת אותי נגד יובל!!!
ואתה היית אשם כל הזמן... פשפש!!


מי הסית אותך ???
לא אמרתי מילה רעה אחת נגד יובל
לעומתך ש....

קיצר - כתבתי קודם - הורדתי לא סגרתי
אם כתוב שזה אני יכול להיות שזה היה בטעות...

רועי לך חפש מי ינענע אותך (צ'וק מתנדב?) ויובל אל תאמין למילה
מהנחש הארגמן הזה - אני מסית רק בפוליטיקה...

ANYWAY ...
NO HARM DONE
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
הייפר בעיקרון הוא היה צריך לעשות כמה שינויים כשי שזה יתאים לי למיקסר אז הוא לקח קייס מתצוגה ושיפר אותו בשבילי
עלה לי גם פחות מפיוניר בגלל שהם לוקחים עלייך רווח של 400 שקל..
אני שילמתי על שלי 1100 פלוס חיווט


מה זה חיווט?
זה יעני שהוא יעשה לך שקעים לציוד בתוך הקייס
וכניסת חשמל ויציאת אודיו מסודרות כאלה על הקייס???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מה זה חיווט?


O-M-G
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מה זה חיווט?
זה יעני שהוא יעשה לך שקעים לציוד בתוך הקייס
וכניסת חשמל ויציאת אודיו מסודרות כאלה על הקייס???


כן, זה יענו חוטים מסודרים עם הקייס, שלא יהיה לו בלאגן...
ומוש למה לרדת על בנאדם?? אסור לשאול??
MoSH_MaN
איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?!


רק רציתי לוודא שהוא מתכוון לזה...............
רק אל תרביץ לי:p
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לך חפש מי ינענע אותך (צ'וק מתנדב?)


מה אתה מכניס אותי לעסק ?!

:eek:

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה מכניס אותי לעסק ?!

:eek:


שיהיה מענין נו ...
אני מחכה כבר לקרב שיהיה אצלך בין
מוש לרועי !!!

עירויים למנצח !
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?!


טוב שלא....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 
Privacy Statement