|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 59)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מורן יא חתיכת חרא!!!
הסתת אותי נגד יובל!!!
ואתה היית אשם כל הזמן... פשפש!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread closed by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:34. Thread unstuck by luckystrike on Oct-24-2002 16:25. Thread stuck by luckystrike on Oct-24-2002 16
Moran Is Guilty!!!!
אמרתי לכם שזה לא אני...
:rolleyes: |
א חשבתי שדווקא אתה תסגור את זה |
|
|
| Scorchio |
הייפר בעיקרון הוא היה צריך לעשות כמה שינויים כשי שזה יתאים לי למיקסר אז הוא לקח קייס מתצוגה ושיפר אותו בשבילי
עלה לי גם פחות מפיוניר בגלל שהם לוקחים עלייך רווח של 400 שקל..
אני שילמתי על שלי 1100 פלוס חיווט |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן יא חתיכת חרא!!!
הסתת אותי נגד יובל!!!
ואתה היית אשם כל הזמן... פשפש!! |
מי הסית אותך ???
לא אמרתי מילה רעה אחת נגד יובל
לעומתך ש....
קיצר - כתבתי קודם - הורדתי לא סגרתי
אם כתוב שזה אני יכול להיות שזה היה בטעות...
רועי לך חפש מי ינענע אותך (צ'וק מתנדב?) ויובל אל תאמין למילה
מהנחש הארגמן הזה - אני מסית רק בפוליטיקה...
ANYWAY ...
NO HARM DONE |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הייפר בעיקרון הוא היה צריך לעשות כמה שינויים כשי שזה יתאים לי למיקסר אז הוא לקח קייס מתצוגה ושיפר אותו בשבילי
עלה לי גם פחות מפיוניר בגלל שהם לוקחים עלייך רווח של 400 שקל..
אני שילמתי על שלי 1100 פלוס חיווט |
מה זה חיווט?
זה יעני שהוא יעשה לך שקעים לציוד בתוך הקייס
וכניסת חשמל ויציאת אודיו מסודרות כאלה על הקייס??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה זה חיווט?
|
O-M-G |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה זה חיווט?
זה יעני שהוא יעשה לך שקעים לציוד בתוך הקייס
וכניסת חשמל ויציאת אודיו מסודרות כאלה על הקייס??? |
כן, זה יענו חוטים מסודרים עם הקייס, שלא יהיה לו בלאגן...
ומוש למה לרדת על בנאדם?? אסור לשאול?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?! |
רק רציתי לוודא שהוא מתכוון לזה...............
רק אל תרביץ לי:p |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי לך חפש מי ינענע אותך (צ'וק מתנדב?)
|
מה אתה מכניס אותי לעסק ?!
:eek: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה מכניס אותי לעסק ?!
:eek: |
שיהיה מענין נו ...
אני מחכה כבר לקרב שיהיה אצלך בין
מוש לרועי !!!
עירויים למנצח ! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה מין בור ועם הארץ לא יודע מה זה חיוט!!?!?! |
טוב שלא.... |
|
|
|
|