return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אחי
אצל היבואן זוג פיונרים 100 עולים
4720

אני מניח שהוא יעשה לי איזה הנחה קטנה לא?..

מקסימום יצא לי
8700
גם לא רציני
oDrori
:::ד"א בקשר לפיוניר ולאב פרייד
המשאית היחידה שלא קפצה בזמן הסידיס הייתה היחידה שהשתמשו בה בדנון

:p :toothless
Dj Moriano
quote:
Originally posted by oDrori
:::ד"א בקשר לפיוניר ולאב פרייד
המשאית היחידה שלא קפצה בזמן הסידיס הייתה היחידה שהשתמשו בה בדנון

:p :toothless


של מי המשאית הזאת???

והדגמים החדשים של דנון לא שווים זין יצא לי לעבוד דיי הרבה
עם דנון ואת הישנים אהבתי הרבה יותר החדשים הם מסריחים לאללה....

ומה שיותר טוב בפיוניר לפי דעתי זה שהם לא
DUAL
ואז זה יותר כיף ועוד משהו זה שהכפתורים של הדנון
הם מגומי ואז יש לך פחות תחושה אתה לא יודע בדיוק מתי אתה לחצת...
DJ-Energy
תגידו
ה
pioneer dj-m600

באה גם בגרסה שחורה??
כן כן אני יודע שה500 שחור

אבל אני שואל עם יש גם 600 שחור כי הצבע שלו מגעיל
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
תגידו
ה
pioneer dj-m600

באה גם בגרסה שחורה??
כן כן אני יודע שה500 שחור

אבל אני שואל עם יש גם 600 שחור כי הצבע שלו מגעיל


כן אחי יש אותו בשחור....
אל תדאג...

שקניתי אז הפיוניריפ מאה שלי קיבלתי קטלוג קטן עם כל מיני מוצרים והתמונה של הפיוניר 600 היא שחורה
MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?

בגלל הצבע לא תקנה?

זה היה משפט פלצני-סנובי...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?

בגלל הצבע לא תקנה?

זה היה משפט פלצני-סנובי...


מה הקשר ?!?!?!
אני פשוט אוהב צבע שחור ואני ממש לא אוהב את הצבע ההוא של המיקסר

אתה מדבר בלי קשר אחי
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?

בגלל הצבע לא תקנה?

זה היה משפט פלצני-סנובי...


פששש מוש תתחדש על החתימה...

אקסטיק בא לך להכין גם לי ?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?

בגלל הצבע לא תקנה?

זה היה משפט פלצני-סנובי...


אני מסכים עם יובל, אולי אני קצת מקצין את הדוגמה, אבל מוש, אתה היית קונה מיקסר בצבע ורוד זוהר ניאון???
ואללה!!!
:D :D :D

למה לא הלכת על הוסטאקס בסוף????
זה בצבע מראה מטאלי כזה אז זה מחליף לך צבעים!!!
:):):)
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אני מסכים עם יובל, אולי אני קצת מקצין את הדוגמה, אבל מוש, אתה היית קונה מיקסר בצבע ורוד זוהר ניאון???
ואללה!!!
:D :D :D

למה לא הלכת על הוסטאקס בסוף????
זה בצבע מראה מטאלי כזה אז זה מחליף לך צבעים!!!
:):):)


זה כ"כ לא משנה
ות'אמת ורוד ניאון זה הכי צפונבוני שיש

קצת פאגי אבל צפוני, בכל מקרה, כל עוד זה מנגן מתמקסס טוב
לא צריך צבע

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook


זה כ"כ לא משנה
ות'אמת ורוד ניאון זה הכי צפונבוני שיש

קצת פאגי אבל צפוני, בכל מקרה, כל עוד זה מנגן מתמקסס טוב
לא צריך צבע


בסדר לא הבנתם אותי נכון כלכך...
ברור שהצבע לא משנה...

ונתתי את הדוגמה של הורוד זוהר כי זה יענו מפריע בעיניים...
אבל בתחלס העיקר שהמיקסר טוב ושיש טכניקס...
:D :D :D
DJ-Energy
אני פשוט לא אהבתי את הצבע אז שאלתי אם יש שחור

אנשים תסבירו לי מה הביג דיל?!?!?!

בסך הכל שאלתי.. אולי בכלל נפתח על זה טרד חדש
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement