|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אחי
אצל היבואן זוג פיונרים 100 עולים
4720
אני מניח שהוא יעשה לי איזה הנחה קטנה לא?..
מקסימום יצא לי
8700
גם לא רציני |
|
|
| oDrori |
:::ד"א בקשר לפיוניר ולאב פרייד
המשאית היחידה שלא קפצה בזמן הסידיס הייתה היחידה שהשתמשו בה בדנון
:p :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
:::ד"א בקשר לפיוניר ולאב פרייד
המשאית היחידה שלא קפצה בזמן הסידיס הייתה היחידה שהשתמשו בה בדנון
:p :toothless |
של מי המשאית הזאת???
והדגמים החדשים של דנון לא שווים זין יצא לי לעבוד דיי הרבה
עם דנון ואת הישנים אהבתי הרבה יותר החדשים הם מסריחים לאללה....
ומה שיותר טוב בפיוניר לפי דעתי זה שהם לא
DUAL
ואז זה יותר כיף ועוד משהו זה שהכפתורים של הדנון
הם מגומי ואז יש לך פחות תחושה אתה לא יודע בדיוק מתי אתה לחצת... |
|
|
| DJ-Energy |
תגידו
ה
pioneer dj-m600
באה גם בגרסה שחורה??
כן כן אני יודע שה500 שחור
אבל אני שואל עם יש גם 600 שחור כי הצבע שלו מגעיל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
תגידו
ה
pioneer dj-m600
באה גם בגרסה שחורה??
כן כן אני יודע שה500 שחור
אבל אני שואל עם יש גם 600 שחור כי הצבע שלו מגעיל |
כן אחי יש אותו בשחור....
אל תדאג...
שקניתי אז הפיוניריפ מאה שלי קיבלתי קטלוג קטן עם כל מיני מוצרים והתמונה של הפיוניר 600 היא שחורה |
|
|
| MoSH_MaN |
אז מה אם היא שחורה!?
בגלל הצבע לא תקנה?
זה היה משפט פלצני-סנובי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?
בגלל הצבע לא תקנה?
זה היה משפט פלצני-סנובי... |
מה הקשר ?!?!?!
אני פשוט אוהב צבע שחור ואני ממש לא אוהב את הצבע ההוא של המיקסר
אתה מדבר בלי קשר אחי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?
בגלל הצבע לא תקנה?
זה היה משפט פלצני-סנובי... |
פששש מוש תתחדש על החתימה...
אקסטיק בא לך להכין גם לי ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם היא שחורה!?
בגלל הצבע לא תקנה?
זה היה משפט פלצני-סנובי... |
אני מסכים עם יובל, אולי אני קצת מקצין את הדוגמה, אבל מוש, אתה היית קונה מיקסר בצבע ורוד זוהר ניאון???
ואללה!!!
:D :D :D
למה לא הלכת על הוסטאקס בסוף????
זה בצבע מראה מטאלי כזה אז זה מחליף לך צבעים!!!
:):):) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני מסכים עם יובל, אולי אני קצת מקצין את הדוגמה, אבל מוש, אתה היית קונה מיקסר בצבע ורוד זוהר ניאון???
ואללה!!!
:D :D :D
למה לא הלכת על הוסטאקס בסוף????
זה בצבע מראה מטאלי כזה אז זה מחליף לך צבעים!!!
:):):) |
זה כ"כ לא משנה
ות'אמת ורוד ניאון זה הכי צפונבוני שיש
קצת פאגי אבל צפוני, בכל מקרה, כל עוד זה מנגן מתמקסס טוב
לא צריך צבע |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה כ"כ לא משנה
ות'אמת ורוד ניאון זה הכי צפונבוני שיש
קצת פאגי אבל צפוני, בכל מקרה, כל עוד זה מנגן מתמקסס טוב
לא צריך צבע |
בסדר לא הבנתם אותי נכון כלכך...
ברור שהצבע לא משנה...
ונתתי את הדוגמה של הורוד זוהר כי זה יענו מפריע בעיניים...
אבל בתחלס העיקר שהמיקסר טוב ושיש טכניקס...
:D :D :D |
|
|
| DJ-Energy |
אני פשוט לא אהבתי את הצבע אז שאלתי אם יש שחור
אנשים תסבירו לי מה הביג דיל?!?!?!
בסך הכל שאלתי.. אולי בכלל נפתח על זה טרד חדש
:rolleyes: |
|
|
|
|