|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| האמת גם אני השתכנעתי לכיוון הווסטאקס, מה שכן בגלל שלא ממש קנו אותם המון בארץ קשה למצוא כאלה משומשים במחיר טוב כי אין הרבה עסקאות, ובחנות הם עולים כמו טכניקס (בצדק, לדעתי). רוב ה"ניסיון" שלי על פטיפונים הוא על ווסטאקס ואם להמנע מהשוואה לטכניקס, לדעתי המתחרה היחיד שלו, שניהם באמת רמה אחת מעל השאר ואם אתם מתעקשים לצאת מנקודת הנחה שהטכניקס הכי טוב אין ספק שווסטאקס בליגה שלו. |
|
|
| dj trinity |
עודד למה אתה הורס סוף סוף יש יותר מאדם אחד ששובר את כל המוסכמות של הפורום הזה ואתה הורס!!!
:happy2: :happy2: :happy2:
אני באמת מסכים עם הרבה דברים שהוא אמר...
אבל רק דבר אחד לא!
הפילטר של הקסון 32 לא כזה טוב אני אישית מעדיף את של ה64....
damn
אני כבר לא זוכר איזה עוד נקודות חשובות הוא כתב... |
|
|
| oDrori |
:)
וד"א, לא יצא לי לעבוד על האקסון 32 אבל ה 64 בן של זונות |
|
|
| Ariels |
| ?!!?! טריניטי אתה מכיר את יעל סגל מרמת הכובש |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תראה, ווסטקס זה הדבר הכי טוב שקרה לפטיפונים, עשיתי בעצמי השוואה בין ווסטקס לטכניקס בחנות, עם אותם תקליטים, ופשוט הווסטקס לקחו בגדול, הכל שם פשוט אינסטנט, אשכרה אתה לוחץ על הפליי של המנוע הוא ישר מגיב, יש שם גם רוורס ושליטה על מהירויות העצירה וההאצה, המנוע ממש חזק, בקושי יכולתי לעצור את התקליט (מה שנותן כיוון יותר מדויק של התקליט), ולטכניקס, מה לעשות, אין את כל הפונקציות האלה, הטכניקס זה סבבה, אבל אחי אם אי פעם תנסה את הווסטקס תאמין לי שאפילו לא תסתכל על הטכניקס... וגם שכחתי את הפקטור של האולטרה פיטש בווסטקס, שפשוט מאפשר לך למקסס הרבה יותר מגוון של שירים.. ולגבי קומפקטים, אני בחיים לא יקנה קומפקטים עם אפקטים, זה בזבוז כסף, צריך רק אינסטנט פליי ופיטש נורמלי (16%), וזהו, אם אתה רוצה אפקטים תקנה ביחידה נפרדת, ככה גם יש אפקטים על הפטיפונים ובכלל אני דוגל בזה שאם האומן היה רוצה שיהיו אפקטים בטראק הוא היה שם אותם לבד, זה מה שאני עושה בכל מקרה, מה שכן האפקט היחיד שבאמת שווה לקנות אותו עם המכשיר זה הפילטר במיקסר של אלן והיט' ( :) ), פשוט פילטר שולט, עם אל אף או, אין, מיקסר סוף, אני יקנה את הגרסה של הארבע ערוצים עם שני ווסטקסים בהזדמנות, בנתיים אני חוסך למחשב משלי לטראקים... |
תבינו שכל השטויות האלו לא מעניינות
פעם אחרונה שניגנתי על פטיפון לא קרה לי שאמרתי
"שיט הלוואי שיכלתי לסובב את התקליט ברוורס"
או שאמרתי
"או בידיוק פה אני צריך פיטש של 30%!!!"
או
"חבל שאני לא יכול לשבת על הפטיפון והוא ימשיך להסתובב"
כי לא צריך את השטויות האלו .
התקליטנים הראשונים בכלל מיקססו בלי פיטש!!
זה הכל שטויות שנועדו למכור מכשיר בפי 2 מחיר שעושה בידיוק מה שמכשיר שעולה חצי ממנו עושה!! |
|
|
| fishfish |
אמן!
אני מסכים לגמרי עם אודי |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Vman
זה הכל שטויות שנועדו למכור מכשיר בפי 2 מחיר שעושה בידיוק מה שמכשיר שעולה חצי ממנו עושה!! |
אתה משווה פטיפון של ג'מיני לפטיפון של טכניקס ??
לא נראה לי שיש מה להשוות פה בכלל
ובקשר לכל הדברים האלה רוורס, פיץ' גבוה זה טוב לתקליטנים של היפ הופ וראפ שעובדים הרבה עם סקראצ'ים ברור שלתקליטן רגיל אין מה לעשות עם הדברים האלה. |
|
|
| Scorchio |
זה בדיוק מה שאני באתי להגיד
אני לא יודע עם ווסטקס יותר טובים מטכניקס כי אני לא עובד הרבה על פטיפונים ואני לא הכי מבין בזה
אני יודע שיש אלטרנטיבות לטכניקס לא פחות טובות אני רק באתי להראות פואנטה
אבל אתה אמרת שלמשל אתה לא תקנה קומפקט עם אפקטים ומספיק לך קומפקט יציב עם מהירות פיטש מדוייקת
אז למה אתה הולך וממליץ על פטיפון ווסטקס שיש לו אלף פונקציות וחידושים מול הטכניקס שלכאורה נראה פשוט אין לו את האפקטים האלה
פשוט מנוע יציב ופיטש מדוייק
אתה יוצר סתירה בדברים שאמרת |
|
|
| dj trinity |
לאריאל
אחי קיבוץ כולם מכירים את כולם! |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Pinto
אתה משווה פטיפון של ג'מיני לפטיפון של טכניקס ??
לא נראה לי שיש מה להשוות פה בכלל
ובקשר לכל הדברים האלה רוורס, פיץ' גבוה זה טוב לתקליטנים של היפ הופ וראפ שעובדים הרבה עם סקראצ'ים ברור שלתקליטן רגיל אין מה לעשות עם הדברים האלה. |
באישהואר מקום ראית שכתבתי משהוא על ג'מיני????
השוותי טכניקס לווסטקס
זה שיש לי ג'מיני זה לא סוד אבל הם מחזיקים אותי מצויין |
|
|
| oDrori |
| שמע, רוורס בשבילי זה משהו שאני אשתמש אולי בשביל סימפול או משהו כזה, באמת שלטראנס זה לא ממש רלוונטי. אולטרה פיטץ', אני אישית רוצה כי אני מתכנן לתקלט כמה סגנונות במהירויות ממש רחוקות. וממש ממש בלי קשר, הפיטץ' של הווסטאקס מדוייק כמו זה של הטכניקס, והמנוע לא פחות טוב, הדבר היחיד שיש לווסטאקס להוכיח את עצמו נגד הטכניקס זה בעמידות. |
|
|
| Vman |
| תבין שברגע שאתה שם פיצ' בטראק של יותר מ8 הטראק כבר לא שווה כי הכל מתעוות כולל הקיק שנהרס ומאבד מהאפקטיביות שלו |
|
|
|
|