|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
מסכים איתך
רוב המיקסרים של סטנטון הם ממוצעים
ולא ממש אטרקטיביים
אבל הדגם הזה יצא להם מוצלח במיוחד |
|
|
| Agent-Fire |
שששש... לא לרדת ככה על המיקסר שלי
:stongue:
אני חושב שגיל לא משתמש בציוד שלו בהופעות... או שאני טועה?
איך אני כותב את שם המועדון באנגלית בקאזזה? |
|
|
| nimrod levi |
dutch dimension
זה היה ב02-02-2002 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואיתן
טיאסטו עצמו השתמש במיקסר של סטנטון
VRM-10
בהופעה שלו בדימנשיון
אם אתה לא מאמין לי תוריד את הוידאו
והוא בעצמו אמר שזה המיקסר הכי טוב בעולם שהוא השתמש בו
|
אחי לא אמרתי שום דבר רע על המיקסר הזה אמרתי כללית על סטנטון שהם דיי גרועים את המיקסר הזה אני לא מכיר כל כך לא קראתי עליו כלום
ואחי אני מבין לא מקליפים שאני מוריד כי אני לא מוריד קליפים.....
אני מבין כי זה מעניין אותי מה חדש אז אני חורש על אתרים....... |
|
|
| Ariels |
א. אי לא צריף את זה אני זוכר ביפיאמים של טראקים בע"פ עוד מתקופת האטומיקס
ב. אם זה מזייף חופשי אז מי צריך את זה זה סה"כ עוד איזה צופר קטן וגם ככה תמיד אבל תמיד נסתבך שעות עם הנאדג' מה לעשות... טבעו של עולם, גם אם תגיע למהירות...לך תהיה בטוח שאתה באמת במקום הנכון
טיפה ימינה טיפה שמאלה
חזק לפנים |
|
|
| oDrori |
!!פייר!!!!!!
וויתרתי על הסידי, אתה עדיין רוצה אותו?!?!! אני יכול להביא לך תפרטים!!!!
|
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by oDrori
!!פייר!!!!!!
וויתרתי על הסידי, אתה עדיין רוצה אותו?!?!! אני יכול להביא לך תפרטים!!!!
|
מגניב אחי... אני יצור איתך קשר באיסיקיו... |
|
|
| arik |
טוב חברייה:)
אני בקרוב מאד קונה שני סי די פליירס של
PIONEER CDJ100S
ואם יש למישהו הצעה של הרגע האחרון לקנייה יותר טובה
או משהו כזה
אתם מוזמנים לעזור!!!:)
תודה |
|
|
| Ariels |
אתם חושבים ש 298.85 $ ל
CDJ100
זה מחיר הוגן להציע למישהו על נגן בודד
...1470 ש"ח בערך
זה המחיר של הנגן בלי מכס ומע"מ כי סך הכל מע"מ ליבואן ומס מכס כבר שולם על המכשיר אם אני כבר משלם את המחיר הזה עדיף לי להביא מחו"ל, אתם לא חושבים |
|
|
| arik |
| איך תצליח לא לשלם מכס ? |
|
|
| Scorchio |
ידפוק את זה בתחתונים
ממילא יש לו חבילה מפוצצת שם
אף אחד לא ישים לב
:) |
|
|
| arik |
חחח
נראה לך לנקניק הזה:)
חחח סתם אני בעצם לא יודע וממש לא מעוניין לדעת
:)
הורידו קצת את המחירים בגלל הסי די החדש שיצא לפיוניר
אז בסופו של דבר אני יקנה בארץ
וחוץ מזה
"ישראל קונה כחול לבן"
YE RIGHT:p |
|
|
|
|