|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אגב אל תצחקו כי הוא אומר נומארק
הוא צודק
הביצועים לא משהו אבל יש להם סאונד טוב!
אפילו לארמין יש מיקסר של נומארק בבית שלו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אגב אל תצחקו כי הוא אומר נומארק
הוא צודק
הביצועים לא משהו אבל יש להם סאונד טוב!
אפילו לארמין יש מיקסר של נומארק בבית שלו |
WoW!!!!
:haha::eyespop: :eyespop: :haha:
אז מה אם יש לו מיקסר של נומראק
הוא בטח התקמצן
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נכון
אפילו לי יש מיקסר ניומרק בבית
וזה גם מראה על איכות
:toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
נכון
אפילו לי יש מיקסר ניומרק בבית
וזה גם מראה על איכות
:toocool: |
חחחחחחחחח עם זה באמת אתם לא יכולים להתווכח!!!!!
אם יש לקריינג בבית ניומרק זה האמ אמא של האיכות... זה שלארמין יש אחד לא שווה בכלל הזכרה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אגב אל תצחקו כי הוא אומר נומארק
הוא צודק
הביצועים לא משהו אבל יש להם סאונד טוב!
אפילו לארמין יש מיקסר של נומארק בבית שלו |
צח, אתה אולי יודע גם מה הוא אכל וחרבן אתמול
או איזה צבע כורסא יש לו |
|
|
| dj trinity |
מעניין מה....
אני מבין שלרוב יש כאן את הווסטאקס 275 בבית שהוא
נחמד אבל אני מדבר על הרמה שמעל
נגיד הpmc 55
שאותו משווים לפיוניר ושה בושה כי הווסטאקס אוכל אותו
כנ"ל לגבי כל החברות שרשומות
ובקשר לניומארק אני מסכים שיש להם כמה סדרות על הפנים (אלה שמיוצרות בסין ) אבל השאר ממש ממש טובים גם איכות וגם ביצועים |
|
|
| Scorchio |
ה 275 לא רק נחמד
הוא מיקסר מצויין
ואני שם איתך כסף שהסאונד שלו אוכל את הסאונד של הפיוניר 600 ו ה 500
וכמובן שה
PMC-55
זה אחד המיקסרים הכי קטלניים שיש ואני לא מבין איך אפשר בכלל להשוות אותו לפיוניר.
בקשר ל
RED
יצא לי לעבוד על המיקסר החדש שלהם עם הפיידרים הדיגיטליים
זה ממש קטלני.
וגם ראיתי את המיקסר של
Ecler
איזה מיקסר תותח! |
|
|
| dj trinity |
או סוף סוף אחד שמבין עיניין!!
לא כמו בפוום של לילה שרבים לי עם ה600 או ה500 יותר טוב ...
אחי שיהיו הרבה כמוך! |
|
|
| fishfish |
שלום לכל יושבי הפורום!!
שנים שלא כתבתי איזה משהו ועכשיו אני מתחבט בשאלה חדשה,
המיקסר שלי
pcv 175
כולל שתי אפשרויות של
output:
line out
rec out
אם אני מכניס את הכבלים של המגבר ל ליין אווט,
איך אני מקליט למכשיר חיצוני ?
ניסית להכניס לרקורד אווט אבל זה לא שולח לי אות.
אנא עזרו לי
שי |
|
|
| DJ-Energy |
הממממממממ
צח בטח יודע
אבל אני משאר שאתה צריך להכניס את זה ל
Line In |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by fishfish
line out
rec out
|
הליין משתנה כשאתה משנה את הווליום הראשי, נכון?
והרק לא צריך להשתנות והוא עובד לפי ווליום רגיל... יענו משתנה רק ממה שאתה משנה בפיידרים או הגיין...
חיברתה את זה נכון... לא יודע למה זה לא עובד... נסה לקרוא ב
Menual
:) |
|
|
|
|