|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by dj trinity
גבבבררררר תחדש על הטכניקס עם אתה מעוניין במיקסר כמו שלי ב3000
מחנות , בלי קבלה...
xone 32 |
אין שקל על הישבן אחי... |
|
|
| fishfish |
שלום לכולם!!!
אני מתכוון לקנות אוזניות בקרוב והתלבטתי בין שני דגמים (אני מביא את האוזניות מחו"ל)...:
sony mdrv-700dj
Sennheiser HD-280
באיזה מהן לבחור?
איזה נוחות יותר, איפה שומעים טוב יותר....
אני יודע שיש פוסטים אחרים לגבי זה אבל רציתי לשאול כאן, ולא את החברה מחו"ל!
אני הולך להשתמש בהם גם לשמיעה רגילה. |
|
|
| dj trinity |
| גבר אין לי מושג יותר מדי על מחירים אבל אני יודע שמיקסרי של וודטאקס לא שווה לקנות בארץ... יקררר!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by fishfish
שלום לכולם!!!
אני מתכוון לקנות אוזניות בקרוב והתלבטתי בין שני דגמים (אני מביא את האוזניות מחו"ל)...:
sony mdrv-700dj
Sennheiser HD-280
באיזה מהן לבחור?
איזה נוחות יותר, איפה שומעים טוב יותר....
אני יודע שיש פוסטים אחרים לגבי זה אבל רציתי לשאול כאן, ולא את החברה מחו"ל!
אני הולך להשתמש בהם גם לשמיעה רגילה. |
דפיניטלי, דפיניטלי
Definitely HD-280
כל המבינים ששמעתי סיפרו על איך שהם פשוט שמות את הסוני
V7 , V6
בכיס הפצפון אחי. אני הולך לקנות אותם גם ונראה לי אולי חוץ מ-
HD 25
הם הכי שוות יחסית למחיר |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by oDrori
כל המבינים ששמעתי סיפרו על איך שהם פשוט שמות את הסוני
V7 , V6
|
האוזניות הלא טובות של סוני זה ה
v700 and v600
הדגם הטוב של סוני כמו שאומרים הוא יותר טוב מהסניהזר זה ה
v6
אל תתבלבל...
אבל קשה להשיג אותו
בכל מקרה דגדג
:D
קנה ת
HD280
יש לי כאלו
:)
הם לא הכי בסטייל כמו ה700 של סוני אבל האיכות מצויינת!
Edit:
הסנייהזר גם יותר זולות
ויש לי וידוי קטן, החלטתי לרדת רמה, פיוניר מעצבנים אותי כבר בגלל שאי אפשר למצוא אותם בכל מקום אז אני יורד לג'מיני...
ואולי גם לדק הכפול
אוף החיים קשים...
בכל מקרה בנתיים אני מחכה שהם יגיעו לארץ, אמרו לי בעוד איזה שבועיים אבל עם המזל שלי...
:stongue: :stongue: |
|
|
| fishfish |
יאללה תודה חברים, אני אקח בחשבון את מה שאמרתם...
עוד מעט משכורת ואפשר לקנות....
תגידו רגע, שמתם לב לתופעה הזאת שהמוכרים בחנויות התקליטים בארץ נורא עצלנים, כאילו באתי איזה כמה פעמים, והם עושים טובה שהם שמים לב שנכנסתי למקום, חוץ מפעם אחת שהיה שם איזה אחד צעיר יחסית, אחלה גבר, והוא וחברים שלו התחילו לדבר איתי קצת על איזה סגנון אני מתקלט, כמה זמן אני מתקלט ושטויות כאלה...
חוץ מזה החנויות האלה פתוחות בשעות מה זה מאוחרות יחסית לחנויות אחרות... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
Edit:
הסנייהזר גם יותר זולות
ויש לי וידוי קטן, החלטתי לרדת רמה, פיוניר מעצבנים אותי כבר בגלל שאי אפשר למצוא אותם בכל מקום אז אני יורד לג'מיני...
ואולי גם לדק הכפול
אוף החיים קשים...
בכל מקרה בנתיים אני מחכה שהם יגיעו לארץ, אמרו לי בעוד איזה שבועיים אבל עם המזל שלי...
:stongue: :stongue: |
תהנה איתם אחי :) לא נורא לא חובה לקנות את מה שזוהר... תוכל לקנות אותו אח"כ
;)
| quote: | Originally posted by fishfish
יאללה תודה חברים, אני אקח בחשבון את מה שאמרתם...
עוד מעט משכורת ואפשר לקנות....
תגידו רגע, שמתם לב לתופעה הזאת שהמוכרים בחנויות התקליטים בארץ נורא עצלנים, כאילו באתי איזה כמה פעמים, והם עושים טובה שהם שמים לב שנכנסתי למקום, חוץ מפעם אחת שהיה שם איזה אחד צעיר יחסית, אחלה גבר, והוא וחברים שלו התחילו לדבר איתי קצת על איזה סגנון אני מתקלט, כמה זמן אני מתקלט ושטויות כאלה...
חוץ מזה החנויות האלה פתוחות בשעות מה זה מאוחרות יחסית לחנויות אחרות... |
DJ Culture
אחי
:stongue:
אני יודע רק שהביג בוס בפאנקי הוא אחלה ושזה שנמצא בקרמבו כשאני בא הוא בסדר... שאר המוכרים בפאנקי לא משהו |
|
|
| fishfish |
אני מתכנן לפתוח חנות תקליטים בצפון אחרי הצבא, אבל זה רק בגדר תכנון,
אני מבטיח לכם שהיחס לכולם יהיה בה מצויין, ולכולם תהיה גישה
לכל החומרים שיגיעו.
משהו בסגנון מג'יק - חנות התקליטים, סניף ישראל.... |
|
|
| oDrori |
| וואלה? יפה יפה נאחל לך בהצלחה... עד כמה בצפון אחי? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by djGoosh
לכל מי שרוצה לקנות סי דיג'יי 100 של פיוניר ומיקסר 300 של פיוניר..אויי, אני הולך להמשיך ויכוח ישן שהיה פה אבל רק בגלל שאני רוצה לעזור לאנשים לא לעשות את הטעות שאני עשיתי..
אז ככה.. גם אני עד לא מזמן חשבתי שהקומפקטים האלה מעולים ושה500 זה חרא של קומפקט ואין עליהם.. עד שקניתי אותם ואז התחילו הבעיות.. כיום יש לי 2 כאלה ועוד מיקסר פיוניר 600 - איכות לא איכות הכי נוח לי וחוצמזה שאפשר לחשוב לאיזה מועדונים יש מערכות קול שתשימו לב לאיכויות..
אבל בוא נמשיך בויכוח על ה100..
לפני כמה חודשים קניתי את ה100.. נורא נורא התלהבתי מהם התחלתי לעבוד איתם והכל .. קניתי קייס ויופי טופי אני שמח.. אבל פעם אחת אני מתחיל למקסס והופ.. לא הולך!! אז אמרתי לעצמי , טוב זה עוד אחד מהימים האלה שלא הולך לך כלום וניסיתי יום למחרת ועוד יום למחרת קיצר , חרא!! גם ניסיתי אותם בעבודות והכל ולא הלך כלום!! אבל הרגשתי שהייתה בעיה בגלגל.. הלכתי לאיפה שקניתי המוכר הרוסי האידיוט התחיל לשמוע את הדיסק וללחוץ קיו פליי קיו פליי כאילו זה עוזר.. הם התחילו לצחוק עליי שמה ואני כל הזמן בשלי אומר להם שיש שם בעייה!! התייאשתי הלכתי הבייתה.. כעבור כמה ימים אמרתי לעצמי , אין אני חוזר לשם ומתקן אותם ויהיי מה! חזרתי לשם אמרתי לו שיפתח את האמא של הקומפקטים וימצא את הבעייה.. בסוף מסתבר שהכיוון של העין לא היה במקום!! טוב נו אז הקומפקטים עובדים והכל בסדר אבל אחרי כמה זמן הבעייה חזרה לעצמה!! ולמי יש כוח להגיע למקום שקניתי ממנו כל הזמן..
אז אתם אומרים , יופי , זה קרה רק לך מי אמר שזה יקרה לי.. אז זהו שהבנתי שבגלל שדיג'יי זה נעשה מקצוע מבוקש וכל אפס היום רוצה להיות דיג'יי אז פיוניר פשוט הוזילו את הקומפקטים בכך שהיום כל קומפקט עולה איזה 1800 שקל אבל עם עיניות חרא! אני מת למכור אני הקומפקטים שלי ולקנות את הישנים! ועוד משהו , ה Master Tempo שכולם משתמשים בו ב100 לא שווה לתחת.. אולי בפיצ'ים מתחת ל5 הוא נשמע טוב אבל הוא מעוות את הבאסים של השירים בטירוף , אולי לא את הקול אבל את הבאסים הוא פשוט אונס..
אז למה כדאי לקנות 500? קודם כל יותר אמין (מי צריך ZIP WAH JET חוץ מילדים מתלהבים??) הגלגל שלו פי 8 יותר מדויק ומגיב יותר מהר וזה ידוע.. והmaster tempo שלו עובד כמו שועל.. פיוניר לא סתם גובים יותר כסף על ה500.. הם גובים יותר כסף כי הוא שווה יותר.. רק אחרי שיהיה לך את ה100 בבית ותעבדו איתו בחוץ תבינו כמה שהוא זבל.. ואתם מדברים על צרובים ? נסו לעבוד במועדון ושיעבדו לכם על המכשירים ויאכילו אותו דיסקים מוזרים.. הקומפקט גם לא אמין מבחינת צרובים צר לי להגיד לכם..
עכשיו , למי שרוצה לקנות את ה300 שפיוניר זה פשוט לא שווה לא בגלל שאתם לא צריכים את הערוצים או שאתם צריכים לקנות את ה500 שכולם משתמשים בו.. בגלל שאין לו יציאה למוניטור או ל2 מגברים שזה מאוד שימושי.. חבר שלי קנה אותו לפני שנה והוא מצטער על זה עד היום בגלל שעכשיו הוא לא יכול לעבוד במועדונים.. אל תזלזלו אבל מוניטור זה דבר חשוב!!
שורה תחתונה = סידיג'יי 100 זה קומפקטים לילדים קטנים ומתלהבים שחושבים שהם דיג'יים.. |
המילים האלה יוצאות מהפה של הבנאדם שהרס את הקומפקטים במימד החמישי
אגב הם
CDJ-500
ואני עבדתי עליהם שם
מה קורה אודי?
:)
בכל מקרה
זה לא נכון
עובדה שיש לי את הקומפקטים שלי כבר חצי שנה ואני משתמש בהם יום יום
ואין לי שום בעיות איתם
ואני ממקסס איתם אחלה
ובכל העולם משתמשים בהם
זה הכל קשור לאיך שאתה מתנהג עם הציוד
אז אם אתה רוצה לאכול את השטויות של פיוניר
לך שים עוד 2000 שקל בשביל קומפקט שהוא אותו דבר
בזבוז כסף לדעתי
המון אנשים שאני מכיר משתמשים ב 100
ומספר התקלות ששמעתי עליהם עמד על 0
עד שאתה עכשיו סיפרת על התקלה שלך וזה עומד על 1
אז שוב
תתנהג עם הציוד כמו שצריך והכל יהיה בסדר
אם זה חוזר לך כל פעם
נפלת על מכשיר מסובב קצת
תחזיר אותו ותבקש חדש
יש נציג לתלונות הציבור.
אגב זה צח
:) |
|
|
| fishfish |
אני חושב שבאיזור חיפה, כל האיזור הזה פשוט משווע לחנות תקליטים נורמלית,
שתכניס קצת מוזיקה מעניינת לסצינה שמתפתחת פה.
איזה באסה שאני לא בן 18, כי אם הייתי, הייתי זוכה לראות את יקרינו
דייב סימן (גלובאל אנדרגראונד 21 - מלבורן)
לייב בחוף נירוונה, ואת החוליה החלשה בצוות זידן את מושיק - הרי הוא שלומי זידן (שחוש המיקסוס ממנו והלאה...) וכמובן את דודיק לוי הרזידנט,
ואת החביב עליי באיזור זה - די ג'יי אורגד (המסובב מסחריות...) שהוא כישרון לא קטן שזקוק לחשיפה גדולה... |
|
|
|
|