|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הגיוני שהאוזניות זה הסיבה...
בבית ספר מקססתי איזה הפסקה... והאוזניות המאפנות שיש שם נכבו לי בשניה שהייתי צריך למקסס...
ואז היה עוד פאק שזה היה אשמתי...
אבל בסך הכל חברים שלי אמרו לי שההפסקה הייתה פצצה |
אחי אתה מדבר כאילו יש לך שעות על גבי שעות למקסס בהפסקות
כולה יש לך איזה 20 דקות שזה אולי 4 טראקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אתה מדבר כאילו יש לך שעות על גבי שעות למקסס בהפסקות
כולה יש לך איזה 20 דקות שזה אולי 4 טראקים |
אתה מוכן להסביר לי מה הקשר??
ב 20 דקות אתה לא יכול לעשות מוזיקה טובה!?
זה גם הבחירה של הטראקים... וגם המקסוס
והתלהבו מזה וזה מה שחשוב..
ת'אמת מתוך התחנה עצמה המקסוס לא נשמע כל כך טוב...
אחד לא נשמע טוב
אבלך בחוץאמרו לי שלא שמו לב שעבר שיר |
|
|
| DjChook |
| אתה שוכח שהרמקולים לא בנוים לכזאת הפרדה של באסים אז יכול להיות שפשוט לא שמעו טוב, גם זה לא כזה ווליום אז לא ממש שמים לב |
|
|
| Scorchio |
מישהו יודע אם זה האוזניות או לא?
חוץ מרועי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה שוכח שהרמקולים לא בנוים לכזאת הפרדה של באסים אז יכול להיות שפשוט לא שמעו טוב, גם זה לא כזה ווליום אז לא ממש שמים לב |
עשה לי טובה... שמים לב אם יש מעברים גרועים
למה יש לי חבר שהוא בעקרון אחראי על מוזיקה אלקטרונית שם והוא ממקסס הכי גרוע שיש... ושומעים את זה
אריק ואני משתלטים לו על השעת שידור...
חוץ מזה אנחנו מפציצים בווליום... ויש לנו אמפי ענק עם רמקולים ענקיים ... שאנחנו שמים הפסקה כזאת אתה לא יכול לדבר עם חבר שלך שצמוד אליך כי אתה לא שומע |
|
|
| Dj-2TaLL |
יש שם ציוד ציוד?
עם פיץ והכול?
למה אצלינו זה ממש חרא "לתקלט" בהפסקה בחיים לא הייתי מסכים לעבוד שם...
ביזבוז של זמן... |
|
|
| Dj Moriano |
גם אצלנו
יש מיקסר מסריח בלי קרוס פיידר רק עם שתי קומפקט מסריחים בלי
םיטץ' בלי קיו בלי כלום
אבל אחות של ידידה שלי ידידה של תומס
אז הוא ממקסס דיסק ומביא לה אותו ושמים אותו בהפסקה |
|
|
| Hell_Copter |
בדוגרי בוא אני יגיד לך זה ציוד די חרא...
גם קומפקט אחד נהרס ורצו כבר לקנות חדש... להשקיע 5000 שקל בזה..
אבל אז תיקנו את הקופמקט...
אז אין ציוד חדש
לא הייתי קונה את זה בשביל לתקלט
אבל זה גם משהו בשביל סתם בבית ספר |
|
|
| Hell_Copter |
משום מה זה לא העלה את הט'רד למעלה...
שונא שזה קורה |
|
|
| DJ-Energy |
יא טמבלים מה אתם בוכים לביצפר שלי אין כסף למיקסר עם 2 ערוצים קטן מסכן של גימיני בכלל
אי אפשר לחלום על זה אפילו
;) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רועי תודה אחי
מסתבר שאין בעיה
יובל הסביר לי הכל
רק דבר אחד
יש לי אוזניות מעפנות אחושרמוטה
יכול להיות שזו הסיבה שאני לא מרגיש שינויים באקולייזר ? |
לא
יש מיקסרים שאתה שומע את האקולייזר
מתי שאתה שומע את הקיו ויש כאלה שלא....
בווסטקס זה כנראה לא |
|
|
| Scorchio |
מה מה מה מה מה מה מה ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
מה אתה עושה צחוק?!?!?!?!
אז איך אני ימקסס?!
שמע זה אוזניות בכלל לא של
DJ
סתם חיברתי אוזניות של ווקמן
עד שיהיה לי משהו נורמלי
אז אני בקושי מבחין בשינויים
אבל איך זה הגיוני שבחברה כמו ווסטקס לא יהיה שינויים
נראה לי זה האוזניות.... |
|
|
|
|