|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
מממ .
תודה רבה לך !!!!!
אתה אולי יכול לתת לי איזה אתר שאני יוכל לימצוא שם סוגי מיקסרים של החברות האלה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
www.stantonmagnetics.com
www.geminidj.com
www.pioneer.co.uk
אממממ.........
איזה חברות אתה עוד צריך??????
אני יודע שאלה אתרי הבית של החברות....... ואני יודע שלא כל המוצרים שלהם נמצאים בארץ
אבל יש לאתרים של רוב החברות חלק שמראה דילרים ויבואנים בכל העולם....
אתה יכול להתקשר למי שמופיע שם ולברר....... |
|
|
| Djsamorai |
Allen & Heath
יש להם אתר ?
ותדה רבה! |
|
|
| Djsamorai |
| LOL:happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אוקיי עכשיו תורי לשאול שאלה
איזה סי די פליירים כדאי לי לקנות????????
Pioneer CDJ-100s
או
Gemini CD-1800x
????????????????????????
לג'מיני יש הרבה יותר אפשרויות ודברים
אבל כולם אומרים לי פיוניר יותר טוב מג'מיני.............
עזרה בבקשה! |
|
|
| YuVaL |
אחי
לך על הפיוניר
אמרו לי שגם לגימיני יש בעיות עם לקרוא דיסקים צרובים\סרוטים
הוא יותר יקר מהפיוניר
אני אומר לך על הפיוניר 100 אתה לא תתחרט... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב נראה לי שזה מה שאני יעשה באמת אם זה ככה.........
אז סבבה
אה כן! ואיפה אני יכול להשיג קייס שמכיל מיקסר 19 אינץ' וזור פיונירים??יעני כמו שיש לצח רק שזה למיקסר 19 אינץ'???????
ובמחיר טוב!!!!!! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב נראה לי שזה מה שאני יעשה באמת אם זה ככה.........
אז סבבה
אה כן! ואיפה אני יכול להשיג קייס שמכיל מיקסר 19 אינץ' וזור פיונירים??יעני כמו שיש לצח רק שזה למיקסר 19 אינץ'???????
ובמחיר טוב!!!!!! |
ארגזי טלטול
שאל את צח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ארגזי טלטול
שאל את צח |
אוקיי תודה גבר
צחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איפה קנית את הקייס שלך??? |
|
|
| Scorchio |
ארגזי טילטול
זה באיזור תעשייה אזור
לא זוכר את הטלפון אתה יכול לבדוק ב
www.bezeq.co.il
הוא מכין קייסים בעיקרון לפיוניר אבל אפשר לעשות גם הזמנה מיוחדת.... |
|
|
| dj trinity |
אוקי תקשיב אל תתקרב לג'מני גם עם זה היה המוצר הארון שנשאר בעולם
חרא חרא חרא חרא אין מילים לתאר כמו חרא מלא תקלות
ובקשר לאמריקן דייג'יי כנ"ל עד כמה שאני "אוהב" את הפיוניר 100
אל תתקרב יש בו 8 אפקטים משהו כזה במאה יש שלוש וזה הרבה יותר ממה שצריך הפיוניר הרבה הרבה יותר מדויק ואמין ממנו ובדוגרי מה שחשוב בקומפקט שיהיה יציב שתוכל למקסס בקלות (עד כמה שאפשר)
מיקסרים בקשר למיקסריםכמו שהיפר סוניק אמר חשוב שיהיה לו איכות סאונד טובה ובגלל זה אל תתקרב לאף אחד ממה שהוא המליץ לך חוץ מה
a&h
כמובן פיוניר אולי הכי נמכרים אבל דיי תם זמנם אנשים הבינו שהוא חרא מיקסר.. לך על הvestax
יהיה לך הרבה יותר טוב
ותאמין לי קנה מיקסר 3 ערוצים אני בטוח שזה יהיה לך מעל הראש
ואחי אל תשכח עם אתה קונה ציוד חרא ולא בא לך עליו אין מי שיקנה אותו
או עם תעלה ברמה ותרצה משהו יותר טוב תתקע איתו קנה מהתחלה משה טוב שגם עם תרצה למכור או שגם עם תדע לעבוד טוב הוא יספיק לך
:happy2: :happy2: :eyes: |
|
|
|
|