|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מגברים ומיקסרים הולכים אלי כוווווולם...
כל השאר לא מעניין אותי |
|
|
| arik |
רק רציתי להזכיר שאני קונה ציוד
שני פיונייר 100
ווסטקס 275
כמוך יובל:)))
ואם לימשהו יש מקום או איכשהוא יכול להשיג לי הנחה או כל משהו שיעזור לי אז תקשרו ל
058327565
ואני יודע שאתם יודעים איך קוראים לי אבל אני יגיד בכל מקרה קראים לי אריק:)
מי שלא ידע שיתביש לו:) |
|
|
| Hell_Copter |
מתי באמת אתה קונה??
ביום הולדת שלך או לפני?? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מתי באמת אתה קונה??
ביום הולדת שלך או לפני?? |
נראה לי איך שאני מכיר אבא שלי זה יהיה אחרי היומהולדת שהיא
ב
2\4\84 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
רק רציתי להזכיר שאני קונה ציוד
שני פיונייר 100
ווסטקס 275
כמוך יובל:)))
ואם לימשהו יש מקום או איכשהוא יכול להשיג לי הנחה או כל משהו שיעזור לי אז תקשרו ל
058327565
ואני יודע שאתם יודעים איך קוראים לי אבל אני יגיד בכל מקרה קראים לי אריק:)
מי שלא ידע שיתביש לו:) |
אחלה מערכת אבל מה עם אוזניות??? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
נראה לי איך שאני מכיר אבא שלי זה יהיה אחרי היומהולדת שהיא
ב
2\4\84 |
אחיייייייייייייייייי
יש לי גם יום הולדת בשני באפריל!! :)
רק שאתה יותר גדול ממני בשנתיים ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אחיייייייייייייייייי
יש לי גם יום הולדת בשני באפריל!! :)
רק שאתה יותר גדול ממני בשנתיים ... |
ואללה אתה יוד'ניק איזה כיף גם אני! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אחיייייייייייייייייי
יש לי גם יום הולדת בשני באפריל!! :)
רק שאתה יותר גדול ממני בשנתיים ... |
מזל טוב לשניכם
הייתי בטוח שאתה יא אחי |
|
|
| arik |
קודם כל שיהיה לנו מזל טוב:)
שנית כל
היום קיבלתי את התרום מיקסר שלי
שזה אומר שקיבלתי בחינם
GEM SOUND
ודוקא לא רע
אבל מה שמסריח בו שאין הורדת באס לכל צנל יש אקולייזר כללי
זה מעצבןןןןן |
|
|
| s0undw4v3 |
GEM SOUND
ממש גרועים אחי :D
איכות לא איכות, פונקציות לא פונקציות.
לא מדויק ולא כלום.
מנסיון.
המיקסרים שלהם גם לא נראים מקצועיים - לא שזה קשור, אבל הכל ביחד ממש לא עושה אותם טובים.
אין כמו ה
PCV-275
יש בו כל מה שבן אדם צריך
ממליץ!
אהה ובאמת... העיקר- שיהיה לכם מזל טוב! :D |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
GEM SOUND
ממש גרועים אחי :D
איכות לא איכות, פונקציות לא פונקציות.
לא מדויק ולא כלום.
מנסיון.
המיקסרים שלהם גם לא נראים מקצועיים - לא שזה קשור, אבל הכל ביחד ממש לא עושה אותם טובים.
אין כמו ה
PCV-275
יש בו כל מה שבן אדם צריך
ממליץ!
אהה ובאמת... העיקר- שיהיה לכם מזל טוב! :D |
חחח:)
לא הבנת אחי
שאמרתי טרום מיקסר
זה אומר שיש לי את ה
GEM SOUND
עד שאני קונה את ה
VESTAX 275
:) |
|
|
| Scorchio |
כוס אימא של ווסטקס האלה
רשמו באתר שלהם שיש אקולייזר באוזניות ב-175 ואין
ועכשיו אם אני רוצה לקנות 275 אני צריך לשים 1600 שקל
אבל בכל זאת אני מביא מיקסים יפים
ויובל עד
:) |
|
|
|
|