|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אחי
אל תקרא לג'מיני חרא למה יש לי סי די פלייר כפול שלהם
ואני דווקא מאוד מרוצה ממנו
עד עכשיו לא מצאתי תקלות.............................
ואני שמעתי שהפיוניר לא כזה מדוייק, ולפעמים הוא קופץ קצת בפריימים, לעומת הג'מיני שלא זז בכלל
בכל מקרה, אני החלטתי בסוף לקנות זוג פיוניר ומיקסר של בסטאנטון
וקייס שיחזיק הכל
תודה צח. מצאתי את הטלפון של ארגזי טילטול!!!
אגב, מה שאתה קנית זה הזמנה מיוחדת? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
אל תקרא לג'מיני חרא למה יש לי סי די פלייר כפול שלהם
ואני דווקא מאוד מרוצה ממנו
עד עכשיו לא מצאתי תקלות.............................
ואני שמעתי שהפיוניר לא כזה מדוייק, ולפעמים הוא קופץ קצת בפריימים, לעומת הג'מיני שלא זז בכלל
בכל מקרה, אני החלטתי בסוף לקנות זוג פיוניר ומיקסר של בסטאנטון
וקייס שיחזיק הכל
תודה צח. מצאתי את הטלפון של ארגזי טילטול!!!
אגב, מה שאתה קנית זה הזמנה מיוחדת? |
אורןן למה לא אמרתי לי מה החלטת לגבי הקניה שלךך
ואגבבבב השגת מישהוו אציני שיקנה את הציוד שלךך?
כי אמרתי לי שיש לך:):):)):):) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
לא אמרתי לך!?!?!?
נו טוב....... הנה עכשיו אתה יודע :D
ובקשר לציוד שלי, אין לי מושג עד כמה הבן אדם הזה רציני
אני צריך לנדנד למאור קצת........ |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לא אמרתי לך!?!?!?
נו טוב....... הנה עכשיו אתה יודע :D
ובקשר לציוד שלי, אין לי מושג עד כמה הבן אדם הזה רציני
אני צריך לנדנד למאור קצת........ |
אורן על תדאג אחיי גם אני מחפש לך מישהו ונקווה שיהיה בסדרררר |
|
|
| MoSH_MaN |
| על מי אתה מהמר רועי או יובל? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
על מי אתה מהמר רועי או יובל? |
לא יודע מה איתך... אני מהמר על יובל |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה איתך... אני מהמר על יובל |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא נסגר לבד?
הוא אמר לעצמו "יאללה כוס עמק הישראלים האלה מציפים אותי" וסגר את עצמו....
מה, לא הגיוני?????????????????
נו יאללה, מי סגר? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא נסגר לבד?
הוא אמר לעצמו "יאללה כוס עמק הישראלים האלה מציפים אותי" וסגר את עצמו....
מה, לא הגיוני?????????????????
נו יאללה, מי סגר? |
יכול שאחד משלושתנו שיחק עם הגלגלת של העכבר וזה הזיז את ה
MOD COMMAND
שם בשורה למטה מימין
זה כבר קרה לי פעם וישר שמתי לב...
אבל לא יודע נראה לי מוזר |
|
|
| YuVaL |
| רועי לך תזדיין אני לא סגרתי כלום |
|
|
| eXeTik |
שאחד המודים יכנס לטפריט הזה איפה שיש
open thread
close thread
וכל זה יש שם גם
edit thread
תכנסו לזה ושם כתוב את כל ההיסטוריה של הט'רד... מי פתח, מי סגר, הזיז, וכו'.
ככה נדע מי סגר |
|
|
| YuVaL |
Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread closed by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:34. Thread unstuck by luckystrike on Oct-24-2002 16:25. Thread stuck by luckystrike on Oct-24-2002 16
Moran Is Guilty!!!!
אמרתי לכם שזה לא אני...
:rolleyes: |
|
|
|
|