return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 58)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אחי
אל תקרא לג'מיני חרא למה יש לי סי די פלייר כפול שלהם
ואני דווקא מאוד מרוצה ממנו
עד עכשיו לא מצאתי תקלות.............................

ואני שמעתי שהפיוניר לא כזה מדוייק, ולפעמים הוא קופץ קצת בפריימים, לעומת הג'מיני שלא זז בכלל

בכל מקרה, אני החלטתי בסוף לקנות זוג פיוניר ומיקסר של בסטאנטון
וקייס שיחזיק הכל


תודה צח. מצאתי את הטלפון של ארגזי טילטול!!!
אגב, מה שאתה קנית זה הזמנה מיוחדת?
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
אל תקרא לג'מיני חרא למה יש לי סי די פלייר כפול שלהם
ואני דווקא מאוד מרוצה ממנו
עד עכשיו לא מצאתי תקלות.............................

ואני שמעתי שהפיוניר לא כזה מדוייק, ולפעמים הוא קופץ קצת בפריימים, לעומת הג'מיני שלא זז בכלל

בכל מקרה, אני החלטתי בסוף לקנות זוג פיוניר ומיקסר של בסטאנטון
וקייס שיחזיק הכל


תודה צח. מצאתי את הטלפון של ארגזי טילטול!!!
אגב, מה שאתה קנית זה הזמנה מיוחדת?

אורןן למה לא אמרתי לי מה החלטת לגבי הקניה שלךך
ואגבבבב השגת מישהוו אציני שיקנה את הציוד שלךך?
כי אמרתי לי שיש לך:):):)):):)
HyPeRSoNiC
לא אמרתי לך!?!?!?
נו טוב....... הנה עכשיו אתה יודע :D

ובקשר לציוד שלי, אין לי מושג עד כמה הבן אדם הזה רציני
אני צריך לנדנד למאור קצת........
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לא אמרתי לך!?!?!?
נו טוב....... הנה עכשיו אתה יודע :D

ובקשר לציוד שלי, אין לי מושג עד כמה הבן אדם הזה רציני
אני צריך לנדנד למאור קצת........

אורן על תדאג אחיי גם אני מחפש לך מישהו ונקווה שיהיה בסדרררר
luckystrike
*OPENED*
MoSH_MaN
על מי אתה מהמר רועי או יובל?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
על מי אתה מהמר רועי או יובל?


לא יודע מה איתך... אני מהמר על יובל
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה איתך... אני מהמר על יובל


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא נסגר לבד?
הוא אמר לעצמו "יאללה כוס עמק הישראלים האלה מציפים אותי" וסגר את עצמו....
מה, לא הגיוני?????????????????


נו יאללה, מי סגר?
luckystrike
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אולי הוא נסגר לבד?
הוא אמר לעצמו "יאללה כוס עמק הישראלים האלה מציפים אותי" וסגר את עצמו....
מה, לא הגיוני?????????????????


נו יאללה, מי סגר?


יכול שאחד משלושתנו שיחק עם הגלגלת של העכבר וזה הזיז את ה
MOD COMMAND
שם בשורה למטה מימין
זה כבר קרה לי פעם וישר שמתי לב...

אבל לא יודע נראה לי מוזר
YuVaL
רועי לך תזדיין אני לא סגרתי כלום

eXeTik
שאחד המודים יכנס לטפריט הזה איפה שיש
open thread
close thread
וכל זה יש שם גם
edit thread

תכנסו לזה ושם כתוב את כל ההיסטוריה של הט'רד... מי פתח, מי סגר, הזיז, וכו'.
ככה נדע מי סגר
YuVaL
Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread closed by luckystrike on Oct-26-2002 22:35. Thread opened by luckystrike on Oct-26-2002 22:34. Thread unstuck by luckystrike on Oct-24-2002 16:25. Thread stuck by luckystrike on Oct-24-2002 16

Moran Is Guilty!!!!
אמרתי לכם שזה לא אני...
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 
Privacy Statement