|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| dj trinity |
פרטים באי סי קיו
72982260 |
|
|
| Ariels |
היום אינ קונה ציוד וכמו בתוכנית פספורט אני אספר לכם איך אני מתכנן את היום שלי
דבר ראשון אני הולך לבנק ומושך 10000 ש"ח
אחרי זה אני הולך לרועי פלינר התקליטן של הזברה וה טי.אל.וי ונעשה החלפות של טראקים
אחרי זה נלך לקנות שני
CDJ100
ב4200 ש"ח
אחרי זה מיקסר של ווסטקס כנראה אני לא סגור על אם זה יהיה
ה175 או ה 275 אני רוצה לבדוק מחירים קודם
אחרי זה אני חוזר הביתה ומתחיל לריב עם ההורים
אחרי 5 דקות אני משכנע אותם.... כרגיל
חוצמזה אחרי המחשב הם כבר רגילים
כרעם ביום בהיר החלטתי לקנות
AMD1400
פתאום סתם בא לי לקנות ציוד
ק-ר-י-ז-ו-ת
לך תבין את אריאל שפיצר
?!!?!!?
!!!!!!!!!!!!!!!!! אריק וצח אם קראתם את זה תתקשרו אלי היום |
|
|
| DJ-Energy |
כן
ואל תשכחוווווווווווו להתקשר ליובל ב7:30 בבוקר שהוא רק מתעורר ולשאול אותו כמה עולה מיקסר
Piooner DJM300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D
סתם אחי
תהנה מהציוד
ואם אתה לא קונה את ה
Vestax PCV - 275
אתה מקבל ממני מכות
;)
ד"א - אני צריך כתובת ומספר טלפון בבית... אני עושה..................... אממממ...... סקר... כן כן.. סקר
:D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ד"א - אני צריך כתובת ומספר טלפון בבית... אני עושה..................... אממממ...... סקר... כן כן.. סקר
:D |
חחחחחחחחח
אריאל אחי תתחדש ותלך על ה275.... |
|
|
| Scorchio |
הוא לקח
DJM-300S |
|
|
| DJ-Energy |
מהה?!?!?!!?!?
אריאל
לממממממממהההההההההה בנאדם? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מהה?!?!?!!?!?
אריאל
לממממממממהההההההההה בנאדם? |
מה קרה לך אחי אחלה מיקסר.....
למרות שה275 יותר טוב.... |
|
|
| Ariels |
א. אתה תשלם עוד 2000 שקל בשביל עוד ערוץ אל תשכח שה300 עלה לי 1800 ש"ח בלבד כולל מע"מ
ב. שני ערוצים מספיק לי ואל תשכח שאם אני רוצה לחבר טכניקס יש סוויץ' קטן שאתה פשוט מעביר לפונו
ג.אם יש לי פיוניר 100 אז כבר העדפתי ללכת על כל הסט פיוניר
למה ה600 כן טוב וה300 לא... כולה פחות ערוצים ובגדול אותה איכות
זה לא שאין לי אקולייזר באוזניות או משהו כזה
ד. זה מתאים לצבע של כל הסט
ה. אני בונה מאלומיניום קייס ביחד עם אבא שלי והווסקטס יחסית מאוד ארוך לעומת זאת ה300 קומפקטי ומתאים ביותר...הוא פחות רחב מסידיג'י אפילו
חוצמזה גם הבאתי את האוזניות שלהם די-ג'י 5000 הם עולות משהו כמו 500 אבל יאללה דחפתי אותן פנימה
!!! ובאולם תצוגה יש את הפיוניר 1000...נגנב לי התחת
אני משחק בסקראטצ'ים היו צריכים לשכנע אותי לעזוב את הפינה של התצוגה |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש על הציוד אחי!!!!
אני יודע שחיכית לזה כל כך הרבה זמן...
no more improved Atomix :D |
|
|
| Ariels |
!!!! גם כן... חיכיתי
הציוד זה קריזה של השבועיים האחרונים
שראיתי את הציוד אצל צח נדלקתי ואמרתי לעצמי
!!!!!!!! יאללללללללללהההההההה
!!!! לך על זה |
|
|
| Scorchio |
יאללה מזל טוב
רק תלמד איך ממקססים
:) |
|
|
|
|