return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
nimrod levi
ועזבו את כל הדברים הממש ממש בסיסיים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by nimrod levi
יש לי פה המון שאלות אבל לא נורא...
אם אני רוצה לקנות מיקסר בתור דיג'יי מתחיל
איזה פונקציות צריכות לי שם?
ז"א אומרת איזה דברים בשביל מתחיל?


אחי.. כל מה שאתה צריך זה מיקסר
3 ערוצים מקסימום
עם
eq (equalizer)
חביב לכל ערוץ שיש לו
mid,hi,low

וזוג
cdj 100s
של פיונר.. ואתה מסודר
זה מה שאני חושב

אני הייתי מציע לך לבדוק את המיקסר של ווסטקס
Pcv - 175
מיקסר מעולה למתחילים
Dj-2TaLL
הכי בסיסי זה מיקסר קטן של שני פיידרים...
אבל בהנחה שאתה רוצה משהו יותר מתקדם אז:
זה עסק די מסובך למה אין פה כלכך אמצע...
יש לך חברות צעצוע, שזה ג'ימיני ופייל פרו שעושים מיקסרים טובים (יחסית) לכאלה ממש מתחילים...

ואחרי זה יש לך כמו שיובל אמר וסטאקס ופיוניר וכו...
וסטאקס איכות הכי טובה אבל אין כלכך הרבה אפקטים...

וניומרק לא שווה לקנות...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

וניומרק לא שווה לקנות...


למה??
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


למה??


אמרו לי שהמיקסרים שלהם לא טובים...
אבל לא היה מישהו שני שאימת...
Scorchio
יובל
PCV-175
זה לא למתחילים
יש לו אקולייזר מלא ואיכות מצויינת
וחוץ מזה שאין בו מבודד של הערוצים ועוד כמה אפקטים הוא בול כמו ה-275 שזה כבר מיקסר מקצועני.

נמרוד אם אתה חושש שהעסק של התקליטנות יהיה רק שלב כזה של כמה חודשים
קנה מיקסר פשוט כמו
Vestax PCV-003
לא יקר
עולה משהו כמו 900 שקל
והוא גם די סבבה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Scorchio
ועוד דבר
מה כולכם נעולים על פטיפונים?
נכון שהאיכות יותר טובה וזה יותר כיף
אבל תאמינו לי שתקליטן רציני
מספיק לו זוג
CDJ-100
יותר מזה לא צריך
אם תלכו ותשקיעו 10 רק על הטכניקס ואחרי זה לא תחזור לכם ההשקעה?
מצב לא נעים

לכן לפי דעתי
שימו 7 אלף על שני קומפקטים של פיוניר
פלוס מיקסר
PCV-175
של ווסטקס שזה מה שאני הולך להביא
ושלום על ישראל



אני במחיר של 7440 קניתי זוג פיוניר 100 חדשים
מיקסר שתי ערוצים חדש
KORG - KM2
ופטיפון
GEMINI XL-500II D\D

לפי דעתי עסקה יותר טובה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano



אני במחיר של 7440 קניתי זוג פיוניר 100 חדשים
מיקסר שתי ערוצים חדש
KORG - KM2
ופטיפון
GEMINI XL-500II D\D

לפי דעתי עסקה יותר טובה

ואללה אחלה עיסקה...
אתה מוכן לפרט קצת יותר כמה עלה כל דבר?
אהה, וגם איפה קנית...
:)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

ואללה אחלה עיסקה...
אתה מוכן לפרט קצת יותר כמה עלה כל דבר?
אהה, וגם איפה קנית...
:)

מיקסר 400$
קניתי מאתר באינטרנט שלחו לחברים שלי בארה"ב
והביאו

האתר הוא
WWW.MUSIC123.COM

הפטיפון שהייתי בבלגיה הבאתי, אלה מהמכס ישנו אפילו לא הסתכלו לכיוון שלי

והפיוניר בארץ
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Dj Moriano

הפטיפון שהייתי בבלגיה הבאתי, אלה מהמכס ישנו אפילו לא הסתכלו לכיוון שלי



אשכרה?
אני טס בפסח לאמסטרדם ואני רוצה לקנות לי מיקסר ו שני פיונירים
ואני מסביר להורים שלי שאף אחד לא שם על מה אני מעביר במכס אבל הם עדיין מפחדים.
אגב כמה דולר אתה יכול להכניס לארץ לבן אדם?
למה הם רוצים שאני יקנה רק מיקסר

Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


אשכרה?
אני טס בפסח לאמסטרדם ואני רוצה לקנות לי מיקסר ו שני פיונירים
ואני מסביר להורים שלי שאף אחד לא שם על מה אני מעביר במכס אבל הם עדיין מפחדים.
אגב כמה דולר אתה יכול להכניס לארץ לבן אדם?
למה הם רוצים שאני יקנה רק מיקסר


בנאדם יכול להביא עד 200$
ומיקסר זה ממש לא בעיה כי זה רק 17$ מע"מ

עצה שלי:
את הפיוניר אל תיקח סיכון שים אותם
אחד בתיק גב שלך ואחד בשל אח שלך
(בלי הקופסא כמובן)
כי במכס בודקים מזוודות ולא תיקי גב
:stongue:

כי יכול להיות שהם כן יבדקו
Dj Moriano
quote:
Originally posted by nimrod levi
ועזבו את כל הדברים הממש ממש בסיסיים


איפה אתה רוצה לקנות
בארץ או בחו"ל
וכמה אתה מוכן להשקיע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Privacy Statement