|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
יובל: טעות
עקב עליית הדולר
ה275 עולה עכשיו 3800....
עכשיו בקשר לתמונה
אני מזהה
6x Technics MK2
2x Stanton STR8-100
1x Rane MP2016 Mixer
1x Denon DN-2600 [?]
ועוד שני מיקסרים
CDJ-1000
ועוד שני יחידות סידי
ואני חושב שהלפטופ שייך ל
Final Scratch
ואללה הלוואי עליי כזאת עמדה בכל מועדון
הייתה פה סצינה אחושרמוטה |
|
|
| DJ-Energy |
מה
3800 שקל?!!?!?!?!!?!
לא עדיף כבר לקנות את ה
DJM500? |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פיטרנת אותי
Vesatax > Pioneer |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פיטרנת אותי
Vesatax > Pioneer |
ועכשיו בעברית? |
|
|
| dj trinity |
חברה אני משיג
a&h xone 32
בחצי מחיר במקום האיקלר!!
זה בערך היום הכי מאושר שלי:eyespop: :crazy: :tongue3 :happy2: :D |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj trinity
חברה אני משיג
a&h xone 32
בחצי מחיר במקום האיקלר!!
זה בערך היום הכי מאושר שלי:eyespop: :crazy: :tongue3 :happy2: :D |
בנזונה
:)
מזל"ט!! |
|
|
| Scorchio |
ואללה מזל טוב
אחלה מיקסר
איך אתה משיג? |
|
|
| dj trinity |
אח שלי עובד אצל היבואן(בטי בם)
הם החברת הגברה בין ההכי גדולות בארץ |
|
|
| DJ-Energy |
| בכמה אתה משיג את המיקסר? |
|
|
| DJ-Energy |
תמונות מהווידאו של ראנק 1:
;) |
|
|
| dj trinity |
עוד 4 ימים!!!
אני מקבל את המיקסר ב2000 שקל..!!!:eek: |
|
|
| DJ-Energy |
יוו אתה כזה בנזונה!
ד"א... יש לי שאלה:
מצטער על התמונה הגדולה
אבל איפה ה
Gain שלו?!?! |
|
|
|
|