|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מכשיר סידי של דנון שהציאו לי באלפיים ש"ח, לדגם קוראים
Denon CD-9500 Pro 2...
אין לי מושג בגרוש... עצות, הערות, והמלצות ייתקבלו בברכה.... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
מכשיר סידי של דנון שהציאו לי באלפיים ש"ח, לדגם קוראים
Denon CD-9500 Pro 2...
אין לי מושג בגרוש... עצות, הערות, והמלצות ייתקבלו בברכה.... |
אני מכיר דנון 2500... את הדגם הזה אני לא מכיר....
אבל אני יודע שדנון ממש טובים בקומפקטים.... אבל עבדתי עם הקומפקט לא הכי חדש שלהם ה6000 (אני חושב) שעד לפני חצי שנה בערך היה הכי חדש שלהם ולא אהבתי אותו בכלל.... אבל יצא לי לעבוד עם דגמים יותר ישנים והם היו אדירים |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by oDrori
מכשיר סידי של דנון שהציאו לי באלפיים ש"ח, לדגם קוראים
Denon CD-9500 Pro 2...
אין לי מושג בגרוש... עצות, הערות, והמלצות ייתקבלו בברכה.... |
אלפיים ש"ח?
בדיוק המחיר שיש לי להוציא על קופאקטים
:)
זה חדש או יד שניה? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אלפיים ש"ח?
בדיוק המחיר שיש לי להוציא על קופאקטים
:)
זה חדש או יד שניה? |
דנון, חדש, באלפיים שקל מה הסיכוי????
אל תשכח אחי שאלא קומפקט כפולים..... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חזרתי מהולנד לפני 4 ימים ורק עכשיו המחשב שלי חזר מתיקון
כמעט מתתי משעמום בבית
קיצר
חזרתי משם עם
Numark DM3002X
ואוזניות פצצות של טכניקס
באסה
רציתי לקנות שם את הואסטקס 175 אבל המוכר המניאק התחיל לשכנע את אמא שלי שאני לא צריך את זה כי אני לא ישתמש בכל האפשרויות שלו
וששניהם אותו דבר רק המחיר שונה
הוא כמעט שיכנע אותה לקנות לי איזה מיקסר מעפן שתי ערוצים בלי אקולייזר אבל אמרתי לה שאני לא חוזר הביתה בלי מיקסר נורמלי בסוף התפשרנו על זה
לא נורא גם זה התחלה
המיקסר עלה לי 240 דולר
והאוזניות עלו לי 70 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חזרתי מהולנד לפני 4 ימים ורק עכשיו המחשב שלי חזר מתיקון
כמעט מתתי משעמום בבית
קיצר
חזרתי משם עם
Numark DM3002X
ואוזניות פצצות של טכניקס
באסה
רציתי לקנות שם את הואסטקס 175 אבל המוכר המניאק התחיל לשכנע את אמא שלי שאני לא צריך את זה כי אני לא ישתמש בכל האפשרויות שלו
וששניהם אותו דבר רק המחיר שונה
הוא כמעט שיכנע אותה לקנות לי איזה מיקסר מעפן שתי ערוצים בלי אקולייזר אבל אמרתי לה שאני לא חוזר הביתה בלי מיקסר נורמלי בסוף התפשרנו על זה
לא נורא גם זה התחלה
המיקסר עלה לי 240 דולר
והאוזניות עלו לי 70 |
תתחדש אחי....
ואיזה מוכר דביל המטרה שלא זה לשכנע אותך לקנות בכמה שיותר יקר |
|
|
| DJ-Energy |
תתחדש אחי
איזה אוזניות קנית
rp-1210? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חזרתי מהולנד לפני 4 ימים ורק עכשיו המחשב שלי חזר מתיקון
כמעט מתתי משעמום בבית
קיצר
חזרתי משם עם
Numark DM3002X
ואוזניות פצצות של טכניקס
המיקסר עלה לי 240 דולר
והאוזניות עלו לי 70 |
באמת התחלה...
אבל אני במקומך הייתי מתעקש על הוסטאקס...
למה אמרו לי שניומארק לא משהו במיקסרים...
וגם אם זה לא נכון, וסטאקס אלופים וזה לא אותו דבר למה הוסטאקס הרבה יותר טוב מבחינת האיכות של הצליל גם... |
|
|
| eran |
היי אנשים
חבר שלי מוכר את האוזניות שלו, תעיפו מבט בבקשה:
אוזניות מקצועיות של סנייזר מדגם HD-265
כמו חדשות, כולל האריזה המקורית
מחיר - 500 ש"ח
לפרטים: 054-514016
ICQ-95067842 |
|
|
| Scorchio |
Vestax
זה המיקסר הכי טוב
אין עליהם במיקסרים
לא פיוניר ולא נעליים
יום שישי איפה שעבדתי היה מיקסר של נומארק
הדבר הזה גרוע זה לא יאומן |
|
|
| Dj Moriano |
אחי יש את
אלן אנד היט'
ויש את
rane
ולא חסר ששמות גם את ניומארק וגם את ווסטאקס וגם את פיוניר וגפ את ברינגהר וגם ג'ימיני על הזים |
|
|
| Scorchio |
Allen And Heath
מתמחים במיקסרים של רדיו והפקה בכלל
ו
Rane
יש להם דגמים מוצלחים מבחינת ביצועים
אבל
Vestax
יותר טובים משניהם מבחינת סאונד וזה בדוק |
|
|
|
|