|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אחי ל
rane
יש איכות עמידות והכל יותר טוב מווסטאקס לא סתם הם יותר יקרים ויותר נחשבים בעולם.... |
|
|
| Agent-Fire |
לא ראיתי הופעה אחת שמשתמשים בה במיקסר של ווסטאקס...
ב
Trance energy 2002
היה מיקסרים של
A&H |
|
|
| Scorchio |
אז בגלל זה זה אומר שהמיקסרים שלהם לא טובים?
אתה יודע שקארל קוקס שהוא אחד התקליטנים הנחשבים ביותר בעולם משתמש ב
Vestax PMC-55
שזה לפי דעתי המיקסר הכי טוב בעולם למועדונים
זה רק מראה כמה אין לכם מושג מה אתם מדברים
חוץ מזה מה שראית בטראנס אנרג'י זה כל המיקסרים המסחריים
בהופעות ממש גדולות משתמשים במיקסרים שאתה בכלל לא שמעת עליהם
למשל
Ecler
Mackie
וגם במיקסר החדש של סטנטון שהוא פשוט מדהים
VRM-10 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חוץ מזה מה שראית בטראנס אנרג'י זה כל המיקסרים המסחריים
בהופעות ממש גדולות משתמשים במיקסרים שאתה בכלל לא שמעת עליהם
|
טראנס אנארג'י לא מספיק הופעה גדולה ?! |
|
|
| Scorchio |
גדולה
אבל בהופעות כמו אינרסיטי
שיש שם איזה 50 אלף
יש ציוד שונה |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjChook
טראנס אנארג'י לא מספיק הופעה גדולה ?! |
זה לא קשור... בד"כ החברות נותנות את הציוד להופעות כאלה בשביל הפרסום
זה שמשתמשים שם בציוד שלהם זה לא אומר שהם הכי טובים.
ו
A&H
הם לא הכי טובים , הם יותר מתמחים בקונסולות גדולות לאולפנים. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז בגלל זה זה אומר שהמיקסרים שלהם לא טובים?
אתה יודע שקארל קוקס שהוא אחד התקליטנים הנחשבים ביותר בעולם משתמש ב
Vestax PMC-55
שזה לפי דעתי המיקסר הכי טוב בעולם למועדונים
זה רק מראה כמה אין לכם מושג מה אתם מדברים
חוץ מזה מה שראית בטראנס אנרג'י זה כל המיקסרים המסחריים
בהופעות ממש גדולות משתמשים במיקסרים שאתה בכלל לא שמעת עליהם
למשל
Ecler
Mackie
וגם במיקסר החדש של סטנטון שהוא פשוט מדהים
VRM-10 |
הבנאדם צודק
המיקסר של סטאטון
VRM-10
פשוט מדהיםםםםםםםםםם
יש לי
Eq'z
חדשים פשוט פצצתיים...
אבל הוא יקר.. לפי מה שצח אמר לי עולה 12 אלף
:(
וגם המיקסרים של
allen & heath
חזקים לאללללללה
בכל מסיבה של טראנס אנרגי משתמשים ב
Allen & Heath 64
אבל בקליפ של איינרסיטי ראיתי שהם דווקא השתמשו ב
Pioneer DJM600..... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז בגלל זה זה אומר שהמיקסרים שלהם לא טובים?
|
הי הי הי! חס וחלילה! המיקסרים של ווסטאקס מצויינים! אני מת על
PCV275
שיש לך :)
לי יש את החיכוי של סטאנטון :))
RM-3s
בהתחלה ה
vrm10
מראה לי סתם... אבל עכשיו אני מסתכל אליו הוא דווקא נראה באמת חייתי!
..
עכשיו אני קורא מה יש אליו....
16 DSP effect on board
:eyes:
WOW
אבל הוא לא חדש... יש לי קטלוג 2001 של סטאנטון והוא מופיע שם |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז בגלל זה זה אומר שהמיקסרים שלהם לא טובים?
אתה יודע שקארל קוקס שהוא אחד התקליטנים הנחשבים ביותר בעולם משתמש ב
Vestax PMC-55
שזה לפי דעתי המיקסר הכי טוב בעולם למועדונים
זה רק מראה כמה אין לכם מושג מה אתם מדברים
חוץ מזה מה שראית בטראנס אנרג'י זה כל המיקסרים המסחריים
בהופעות ממש גדולות משתמשים במיקסרים שאתה בכלל לא שמעת עליהם
למשל
Ecler
Mackie
וגם במיקסר החדש של סטנטון שהוא פשוט מדהים
VRM-10 |
אחי אתה לא יודע כמה אני מבין ויש לי המון מושג יותר ממה שאתה חושב
רציתי לקנות את האיקלר אבל הוא דיי יקר וקשה מאוד להשיג בארץ.......
ולא משנה מה תגיד תשאל כל מי שמבין והם יגידו לך שאין הרבה חבברות שמגיעות לרמה של ה
rane
לא ווסטאקס ובטוח שלא סטנטון ואפילו האילר שאני תופס ממנו המון לא מגיע לאיכות ולעמידות של ריין.......... |
|
|
| Pinto |
המיקסים של
RANE
באמת טובים יש לי את ה
Rane mp22
והוא מיקסר טוב. והמיקסר החדש של סטנטון לא משהו זה שיש עליו 16 אפקטים
לא עושה אותו טוב, בודקים מיקסר לפי האיכות של הסאונד שלו לפי העמידות של הפיידרים לפי האיכות של האי קיו...דברים כאלה
PMC55 וצח ה
זה המיקסר הכחול עם השני ערוצים ? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Pinto
המיקסים של
RANE
באמת טובים יש לי את ה
Rane mp22
והוא מיקסר טוב. והמיקסר החדש של סטנטון לא משהו זה שיש עליו 16 אפקטים
לא עושה אותו טוב, בודקים מיקסר לפי האיכות של הסאונד שלו לפי העמידות של הפיידרים לפי האיכות של האי קיו...דברים כאלה
PMC55 וצח ה
זה המיקסר הכחול עם השני ערוצים ? |
לא
זה ה
PMC05
PMC55
זה אותו צבע כמו של ה
PCV - 275
עם 4 ערוצים
קטלנייייי ביותר |
|
|
| Ariels |
לאיזה מה
Pioneer CDJXXXX
יש מונה
BPM
ואחד שנותן לך את הקצב במדוייק
???
או לסירוגין.. לאיזה מיקסרים יש מונה כזה לכל ערוץ
?? |
|
|
|
|