|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| באמת לא תזיק חנות תקליטים על רמה פה |
|
|
| fishfish |
נזכרתי במשהו שתמיד רציתי לעשות....
תגידו יש לכם מושג אולי איך אני מרים את הפלטה של הפטיפון (שעליה נמצא הסליפ, למי שלא הבין למה התכוונתי), כלומר, איזה ברגים אני צריך לפתוח אם בכלל בשביל להסיר את הפלטה - אני לא מתכוון לנסות ולשחרר את כל הברגים בשביל למצוא איך להסיר אותה אז אל תציעו את זה כאפשרות...
תודה,
שי |
|
|
| oDrori |
| ברגים ?!?!? :conf: :conf: :conf: |
|
|
| fishfish |
יש איזה מיליון ברגים למטה, ואני לא רוצה להתעסק איתם יותר מדי...
אני רק רוצה להרים את הפלטה כדי לנקות קצת אבק... |
|
|
| eran |
איזה פטיפון יש לך?!
בהנחה שזה טכניקס, אז בפלטה יש פשוט 2 חורים. אתה דוחף את האצבעות שלך ומרים.... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eran
איזה פטיפון יש לך?!
בהנחה שזה טכניקס, אז בפלטה יש פשוט 2 חורים. אתה דוחף את האצבעות שלך ומרים.... |
'sactly... |
|
|
| fishfish |
דחפתי, ניסיתי להרים וזה לא עובד לי,
בגלל זה שאלתי אם זה קשור לברגים כלשהם שאולי מחזיקים את הפלטה
וכן יש לי טכניקס...
עזרה, מישהו?? |
|
|
| eran |
אז תנסה חזק יותר....
זה לא תמיד הולך בקלות... ביחוד אם לא הוציאו אותה הרבה זמן....
בהצלחה! :) |
|
|
| fishfish |
אני אנסה אבל אני מפחד שיקרה איזה נזק ואז הלך עליי!
תודה רבה |
|
|
| eran |
| כל עוד אתה לא נשען על הפין ומפעיל כוח שווה משני הצדדים לא אמורה להיות בעיה. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by fishfish
אני אנסה אבל אני מפחד שיקרה איזה נזק ואז הלך עליי!
תודה רבה |
זה בסדר אחי מה כבר יקרה לטכניקס שלך, הרי זה טכניקס לא יכול לקרות לו כלום
(מוההאהאהאהאהא עכשיו הגורל נגדך)
| quote: | Originally posted by eran
כל עוד אתה לא נשען על הפין ומפעיל כוח שווה משני הצדדים לא אמורה להיות בעיה. |
Holy
זה התרתי- משמע הכי סוטים ומגעילים ששמעתי בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:eek: :eek: :stongue: :eyespop: |
|
|
|
|