|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| תוכנות + ציוד זה הכי טוב... למה לא להנות משני העולמות? חוץ מזה שטראק אי אפשר להכין רק מציוד. סיקוונסר חובה |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה כל כך לא יודע על מה אתה מדבר
באיזה תוכנת איג'יי נגעת לאחרונה ?! |
אחי אני יודע בדיוק מה זה אי ג'יי פעם אחרונה שעבדתי על אי ג'יי זאת הייתה גרסה 3 נראה לי והיא הייתה ממש צעצוע. וזה לא קשור איזה גרסה התוכנה אין בה אפילו תמיכה במידי.
תוכנות מקצועיות אלה תוכנות כמו ריזון קיובייס לוג'יק. |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by oDrori
תוכנות + ציוד זה הכי טוב... למה לא להנות משני העולמות? חוץ מזה שטראק אי אפשר להכין רק מציוד. סיקוונסר חובה |
כי לא צריך!
תבין שהיום התוכנות עולות בביצועים ובסאונדים על סינטים אנאלוגים!
כמעט כל טראק שנעשה היום נעשה על תוכנות +חומרה ולא על סינטים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vman
כי לא צריך!
תבין שהיום התוכנות עולות בביצועים ובסאונדים על סינטים אנאלוגים!
כמעט כל טראק שנעשה היום נעשה על תוכנות +חומרה ולא על סינטים |
הוא צודק......... |
|
|
| oDrori |
| האמת שלזה התכוונתי :) תוכנות + חומרה. מה שכן אפקטים אני הרבה פעמים מעדיף אנלוגים |
|
|
| Vman |
מה זה אפקטים אנאלוגים????
דווקא באפקטים לא קיים אדם שלא משתמש באפקטים דיגיטלים |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Vman
מה זה אפקטים אנאלוגים????
דווקא באפקטים לא קיים אדם שלא משתמש באפקטים דיגיטלים |
אפקטים אנלוגיים יעני מכשירים... ודווקא זה ממש לא נכון שמעדיפים להשתמש במחשב לאפקטים הרוב משתמשים במכשירים חיצוניים לאפקטים. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Pinto
אפקטים אנלוגיים יעני מכשירים... ודווקא זה ממש לא נכון שמעדיפים להשתמש במחשב לאפקטים הרוב משתמשים במכשירים חיצוניים לאפקטים. |
זה נקרא חומרה
ובקשר לתוכנות שאמרת
זה ממש שטויות
cubase
זה סתם סינקוייזבלה בלה איך שתקרא לזה
יש לי את
REASON 2
ולא התקנתי אותה עדיין
מה שאני כן יודע זה שבגרסאות האחרונות של איג'יי
יש לך מלא אפקטים שאתה יכול לערוך קולות ויש לך מידי בנוי שיש כאלה שזה יותר נוח להם
וגם לכאלה חסרי מידים כמוני למשל
ויש לך שם המון המון המון קולות שאתה יכול ליצור מהם, כמו
TRACKER...
זה לא כזה צעצוע, הכל תלוי כמה עמוק נכנסים לתוכה |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Pinto
אפקטים אנלוגיים יעני מכשירים |
יש גם מכשירים דיגיטליים של אפקטים... |
|
|
| nesher |
כל עוד אנחנו מדברים על הנושא
איך לעזעזל אני יכול להשאיר בטראק רק את הקול
אם אי אפשר להשיג
Accepella? |
|
|
| Vman |
בקשר ל
ACCAPELLA
אי אפשר לסנן את הווקלס חייבים אקאפלה או להביא זמר\ת שישירו
לא משתמשים יותר גם במכשירי אפקטים כי הכל נמצא במחשב |
|
|
| DjChook |
אין איזה מאגר עם שירי
ACCAPELA?
פעם
HOMEOFMUSIC
נתן מלא כאלה
אבל הוא מת
ומאז לא ראיתי כאלה |
|
|
|
|