|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב אחי
מזל טוב
זה החלטה שלך
ותזכור משהו אחד
NO BPM COUNTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחח
יש לו שניים רק על המיקסר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחח
יש לו שניים רק על המיקסר |
חחחחחחח צודק.... אני הייתי שם איזולירבנד (הסלוטייפ\נייר דבק השחור הזה) עליהם.... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני הייתי שם איזולירבנד (הסלוטייפ\נייר דבק השחור הזה) עליהם.... |
אני מעדיף לשים תמונות של בחורות ערומות
-------------------------------------------
| quote: | Originally posted by Scorchio
יאללה מזל טוב
רק תלמד איך ממקססים
:) |
חוץ מזה שאני מתאים קצב הוא בנזונה באוזניות ושאני מכניס אותו יש לי דאבלים פה ושם הכל טוב
[זה כזה מעצבן]
לא נורא אתמול בערב עשיתי לאבא שלי מיקס חלק
כרגע אם לא מתפקשש זה מזל אני צריך עוד כמה שעות של להתאמן ונראה מה יהיה
-----------------------------------------------
א. בהפיכה של הטראק לקובץ המרווחים לא דומים או שהצורה של הגל משתנה ככה שהפיק זז בכמה מילי שניות, עכשיו זה לא הבדל שתשים לב אליו באוזן אבל הקאונטר ירקוד לך על כל קיק למספר אחד
133,131,132,130,134,131,133,135
ב. הקאונטר לא עובד על השבר העשרוני
scooter - ramp = 143.8
paffendorf - where are you = 143.0
שניהם יופיעו לך כ 143
אבל זה ממש לא אותו קצב
בסידיג'י זה +/-0.5
ג. נא לא לשכוח שיש נאדג' ומי שלא יודע לעבוד איתו נדון לחיי סבל
ד. מה זה עוזר לי הרי גם ככה אין כפתור קטן עם תווית שרשום עליה
magic!
ה. הידעת ?! יש מכשיר שנקרא
CMAX300
שלו יש כפתור של
match beat
ו. ואחרון, לקאונטרים יש כפתור קטנטן שאפשר לכבות אותם כי בגדו להם לא מועילים וגם ככה אתה לא מסתכל עליהם |
|
|
| DJ-Energy |
אז כדאי שתכבה את זה....
אני עדיייייייייין לא מבין למה לא קנית את ה
275
אני עדיין חושב שה
300
נראה כמו איזה צעצוע קטן... |
|
|
| Scorchio |
אני כבר הייתי לוקח 500....
אתה לא תהיה מסופק מה 300 בסופו של דבר... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני כבר הייתי לוקח 500....
אתה לא תהיה מסופק מה 300 בסופו של דבר... |
צח צודק לפי דעתי
הינה המיקסר שלך:
הינה המיקסר של צח:
והינה ה
DJM 500:
רואים הבדל אחי
אני אישית חושב שלך עכשיו לחנות
תחזיר ת'מיקסר וקח את ה
vestax pcv - 275!!
תעשה לעצמך טובה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני מעדיף לשים תמונות של בחורות ערומות
-------------------------------------------
חוץ מזה שאני מתאים קצב הוא בנזונה באוזניות ושאני מכניס אותו יש לי דאבלים פה ושם הכל טוב
[זה כזה מעצבן]
לא נורא אתמול בערב עשיתי לאבא שלי מיקס חלק
כרגע אם לא מתפקשש זה מזל אני צריך עוד כמה שעות של להתאמן ונראה מה יהיה
-----------------------------------------------
א. בהפיכה של הטראק לקובץ המרווחים לא דומים או שהצורה של הגל משתנה ככה שהפיק זז בכמה מילי שניות, עכשיו זה לא הבדל שתשים לב אליו באוזן אבל הקאונטר ירקוד לך על כל קיק למספר אחד
133,131,132,130,134,131,133,135
ב. הקאונטר לא עובד על השבר העשרוני
scooter - ramp = 143.8
paffendorf - where are you = 143.0
שניהם יופיעו לך כ 143
אבל זה ממש לא אותו קצב
בסידיג'י זה +/-0.5
ג. נא לא לשכוח שיש נאדג' ומי שלא יודע לעבוד איתו נדון לחיי סבל
ד. מה זה עוזר לי הרי גם ככה אין כפתור קטן עם תווית שרשום עליה
magic!
ה. הידעת ?! יש מכשיר שנקרא
CMAX300
שלו יש כפתור של
match beat
ו. ואחרון, לקאונטרים יש כפתור קטנטן שאפשר לכבות אותם כי בגדו להם לא מועילים וגם ככה אתה לא מסתכל עליהם |
א. יודע
ב. יודע
ג. לא מבין מה אתה מתכוון
ד. יודע
ה. יודע גם רציתי לקנות אותו אבל ויתרתי
ו. אני משתמש בקאונטר שלי רק שאני רוצה לשים אפקטים... |
|
|
| arik |
אני קונה עוד כמה ימים את שני הפיוניר 1000
חחח סתם 100
ועוד איזה חודשיים שלושה אני יקנה
PCV-275
או
175
בינתיים שלי לי את המיקסר הכי מעפן בארץ של
החברה המובילה בעולם
GEM SOUND:)
קיצר שאני יתחדש!!!:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
אני קונה עוד כמה ימים את שני הפיוניר 1000
חחח סתם 100
ועוד איזה חודשיים שלושה אני יקנה
PCV-275
או
175
בינתיים שלי לי את המיקסר הכי מעפן בארץ של
החברה המובילה בעולם
GEM SOUND:)
קיצר שאני יתחדש!!!:) |
תתחדש אח שלי! ...
אני חייייב למצוא עבודה לחופש, להרוויח קצת כסף ולקנות לי גם זוג...
הבעיה היא למצוא עבודה...
גיל, אתה צריך אולי סוחב ציוד?
:toothless :toothless |
|
|
| Ariels |
התמונה שם זה ה300 הרגיל לי יש את
DJM300S
שזה הכסוף
קיצור היום סיימתי לבנות עם אבא שלי קייס לציוד ומה שנשאר לי לעשות זה להביא דבק מגע, ספוג זעזועים ומעצורים לדלתות ולרפד את הדפנות
יום ראשון אני מרכיב מעצורים באחרוה של המכשירים ועושה מין מנופים כאלה שיצמידו את המכשירים לתחתית של הקייס בשביל שהם יהיו תפוסים עליו טוב
אני גם יעשה ליטוש לקייס מבחוץ ,חבל לכם על הזמן איזה ן זונה זה יצא יש רק בעיה אחת
לפעמים שאני בא לחוץ על
Cue/Play
האצבע שלי נתקעת בדופן של הקייס וזה לא נעים אבל זה לא נורא בכלל אני אתרגל |
|
|
|
|