|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
תעלה תמונה כשזה יהיה גמור...
ממה הוא מורכב בכלל? מאיזה חומר? |
|
|
| Ariels |
אני כמעט בטוח שאלומיניום 3 מ"מ
כי אני לא רואה הלחמות... רק ניטים
(הלחמת אלומיניום זה דבר מאוד מסובך) |
|
|
| DjChook |
פוסט
חחחח דיי אני משעשע את עצמי על הבוקר
בכל מקרה,
חבר של אח שלי הוא מנהל המכירות של הציוד דיג'יים של פיוניר
או אלפיין
או משהו,
לא זוכר
בקיצור, אח שלי היה בחנות שלו, ויעני הוא הראה לו את הדברים הכי הכי היום
אז קודם כל היה לו שם אח שלי סיפר לי תקליט
תקליט תמים
קיצר מה מסתבר, זה הדבר הזה שדיברתם עליו אני חושב
יעני מתחת לתקליט יש מקום לדיסק,
ואתה שם דיסק ועושה לו סקראצים על תקליט
אח שלי נגנב (לפני 10 שנים הוא היה דיג'יי מצליח)
אז הוא יודע לעשות סקראצים וכדומה, אז הוא אמר שזה מדהים
קיצור, 15000 שקל
והוא עוד הראה לו מערכת סאונד להום-סינמה, 7.1
יעני 8 רמקולים,
משהו מגניבבב |
|
|
| Scorchio |
אתה יכול להביא
Final Scratch
שזה יותר טוב
ולעשות סקראצ'ים עם וייניל מיוחד שקורא
MP3
וגם עולה 3000 שקל
אריאל
הקייס שאבא שלך הכין לך
עשיתם גם חיווט? |
|
|
| Ariels |
? מה אני ילד מפגר
(כן) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Ariels
? מה אני ילד מפגר
(כן) |
"ה"כן
זה תשובה על השאלה:
"?מה אני ילד מפגר"
או על השאלה של צח
?
:stongue:
?עכשיו חיווט זה חיבור של הכבלים יענו |
|
|
| dj trinity |
קבינימט אני לא מבין למה אנשים מתלהבים מפיוניר ומריין?!
כאילו פיוניר הם בסיידר בסידי אבל במיקסרים הם על הפנים יש להם סאונד חרא והם ל נוחים בגרוש וריין גם כן תפסו מהם היה להם מיקסר אחד שהיה טוב(ממש טוב) וכל השאר כמו ג'ימיני
הקיצר היה לי נורא משעמם ...:clown: :eyes: |
|
|
| Agent-Fire |
אז מה אתה אומר טוב אם לא פיוניר ו
Rane
? |
|
|
| oDrori |
פיוניר דווקא סאונד חרא אבל אם אתה עושה הרבה עבודת מיקסר נוח מאוד לדעתי...
Rane
יצא לי לעבוד רק על דגם אחד ולמרות שהם לא מבריקים ומלאי אפקטים וכל זה, הסאונד אדיר.
Allen& Heath
החברה האולטימטיבית... גם המיקסרים שלהם מלפני עשר שנים לוקחים הרבה מאלה שקייימים היום אבל מה לעשות,
A&H, Rane יקר אימים |
|
|
| Scorchio |
פיוניר
יש לו סאונד פשוט לא שווה לעומת המחיר שלו
זה מיקסר שמושך את העין כי יש בו אפקטים ומיליון שטויות
אבל הסאונד
פחחחח
בקושי שווה
זה למה אני אומר לכם כבר מלא זמן שהחברות שהמיקסרים שלהם שולטים זה
שיש להם את האיכות הכי טובה בשוק לא מעניין אותי מה תגידו Vestax
Allen & Heath
ו
Ecler |
|
|
| dj trinity |
לדעתי...
a&H
vestax
numark
tascam
red
ecler
ויש עוד הרבה |
|
|
|
|