|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
יש אתר שנקרא
loopfish
יש לינק אליו בטרד שהוא כרגע הסטיקי היחיד בפורום הפקה (טרד מעולה בלי קשר), אתר מצויין לאקפלות הבעיה שלא מזמן סגרו אותו כי הוא אכל יותר מדי פס. כרגע הם מבקשים ממי שיכול לספק להם מקום ברשת ועד אז אי אפשר להוריד. אתר שווה בטירוף ממה שאני זוכר כשעוד היה אפשר להוריד ממנו.
אם אתה רוצה לערוך את הטראק אני מניח שהסיכוי הכי טוב שלך יהיה סאונדפורג' אבל אני לא יודע עד כמה טוב זה יכול לצאת.
עוד שאלת אקאפלות... מישהו יכול לתתלי שם של אחת התוכנות שמשנות את המהירות של הווקאל בלי לשנות את הסולם שלו (משהו כמו
Key Adjust/ Master Tempo) ? |
|
|
| Vman |
הרבה פעמים יוצאות מהדורות מיוחדות של תקליטים עם אקפלות יצאו לאחרונה תקליטם עם אקפלות של
AVB - The sound of goodbye
Lasgo - Alone
Dee Dee - Forever |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vman
הרבה פעמים יוצאות מהדורות מיוחדות של תקליטים עם אקפלות יצאו לאחרונה תקליטם עם אקפלות של
AVB - The sound of goodbye
Lasgo - Alone
Dee Dee - Forever |
זה כמובן גם דרך... יש לי את האקפלה של
The Sound of Goodbye
ובהזדמנות אני רוצה לקנות את
Kosheen - Catch
עם האקפלה |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Vman
סטודיו או תוכנה הם בסך הכל כלים!
איך הטראק נשמע תלוי באדם שעובד איתם
מושיק שלומי , גיא גרבר , שמואל פליישר עובדים רק עם תוכנות
גם אם יהיה לך סטודיו כמו של פרי קורסטן זה לא מבטיח שיצאו לך טראקים טובים |
צודק, אבל זה יותר קשה ומשעמם לעבוד עם תוכנה...
הרבה יותר נוח לשחק עם נובים וללחוץ על כפתורים במקום לשבת שנה על המחשב
ולתכנת הכל עם העכבר שלך ! |
|
|
| eXeTik |
| סתם שאל... מה זה אקפלה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
סתם שאל... מה זה אקפלה? |
זה הערוץ של המילים
לפעמים מוצאים טראקים ובתו התקליט יש גירסאת אקפלה
אז בעצם זה רק המילים.... |
|
|
| Narcotic Mind |
ולמה צריך את זה בדיוק ?
כלומר
זה טראנס
למי אכפת מהמילים :p |
|
|
| MoSH_MaN |
אין לי מושג אבל זה ככה
יעני זה טוב בשביל אלה שרוצים לעשות רימיקס... |
|
|
| oDrori |
| א- קפלה יוצאת על תקליט בשביל דיג'יים שיוכלו למקסס את הווקאלים של טראק על טראק אחר או לשחק רק עם המילים (בלי לשחק עם האינסטרומנטים) . בטראנס לא עושים את זה הרבה ממה שראיתי אבל גילן אוהב לעשות את זה פה ושם |
|
|
| nesher |
אז זהו
נגמר
אין מצב בחיים שאני יצליח לעשות לעצמי אקפלה בעזרת איזה תוכנה?
אפילו לא בשירים שקטים אחוש? |
|
|
| oDrori |
| העניין הוא שבשביל לחתוך קול משאר הסאונד אתה צריך לחתוך הכל חוץ מהתדר של הקול... מה שקצת קשה כי התדר משתנה מרגע לרגע. הכי קרוב שאתה יכול זה עם תוכנות עריכת אודיו (שוב, אמרו לי שסאונדפורג' יכול אבל לא השתמשתי אפפעם) ושם אתה יכול לחתוך תדרים נראה לי... אקפללה כמו שצריך אני מניח שתשיג רק מהאמנים עצמם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by oDrori
אקפללה כמו שצריך אני מניח שתשיג רק מהאמנים עצמם |
כן אה
אתה יכול להשיג לי את עפרה חזה בבקשה? |
|
|
|
|