|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
ת'אמת
שצח שלח לי את זה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות
לבנאדם יש ציוד חלומי שכל אחד רוצה
ותראה איך הוא חושב בכלל שצריך למקסס
זה פשוט בושה לאנושות ואני חושב שאתה צריך להביא לי את הכתובת של הבית שלו
:D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ת'אמת
שצח שלח לי את זה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות
לבנאדם יש ציוד חלומי שכל אחד רוצה
ותראה איך הוא חושב בכלל שצריך למקסס
זה פשוט בושה לאנושות ואני חושב שאתה צריך להביא לי את הכתובת של הבית שלו
:D |
אני חייב להשיג את האיי סי קיו שלו אני אתפוצץ מצחוק
אני יתחיל לדבר איתו על זה שאני מכיר את צח ושהוא סתם אוהב לסבך דברים
ונוגע באיקולייזר......:crazy: |
|
|
| Pinto |
חחחחח
ציוד כזה ועוד הוא רושם לי פיצ'ים על הדיסקים
זה מוכיח שגם אם יש לך ציוד טוב זה לא עושה אותך DJ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Pinto
חחחחח
ציוד כזה ועוד הוא רושם לי פיצ'ים על הדיסקים
זה מוכיח שגם אם יש לך ציוד טוב זה לא עושה אותך DJ |
AMEN ! |
|
|
| Scorchio |
עזוב איתן מה אני ישלח לך אותו סתם הוא יתבעס שאנחנו תופסים טרמפים עליו
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| חחחחח אחי הוא לא ידע..... |
|
|
| Djsamorai |
ח'ברה יש לי חבר שהוא רוצה לימכור את המיקסר שלו
עכשיו זה לא גנוב לא כלום
הוא קנה אתו ליפני חודש וחצי בערך ..
הוא כימעט לא הישתמש איתו ...
עכשיו זה השם של המיקסר ..
BEHRINGER VMX 200
עכשיו אם תימצאו תמונה שלו תעלו לכאן ואני יגיד לכם אם זה הוא ..
תוכלו לדבר איתו בקשר אליו בטל'
067295488
קוראים לו חזי
מחיר ופרטים אצלו
והוא מעוניין ליקנות פלאטה של פיוניר 500 (2 פיוניר 100 ומיקסר פיוניר)1
אז כל מי שרוצה לימכור או יש לו להציע לו משהו יתקשר .. |
|
|
| Agent-Fire |
 |
|
|
| dj trinity |
אהלן חברה חזרתי ורציתי לתת ביקורת על המיקסר שלי !
פשוט מיקסר בסיסי כל מה שבאמת צריך יש בו חוץ מהפילטר שהוא מיותר...
יש לו איכות ממש ממש טובה פיידרים מעולים הוא חמוד מאוד אבל אני מחליף ל64 .... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj trinity
אהלן חברה חזרתי ורציתי לתת ביקורת על המיקסר שלי !
פשוט מיקסר בסיסי כל מה שבאמת צריך יש בו חוץ מהפילטר שהוא מיותר...
יש לו איכות ממש ממש טובה פיידרים מעולים הוא חמוד מאוד אבל אני מחליף ל64 .... |
מחליף ל
64?!?!?!?!!?
יש בן שחלה טחון מנאיק!!!!!
בשביל מה אתה צריך 4 ערוצים?! |
|
|
| dj trinity |
ליתר דיוק 6 ערוצים...
שתי פילתרים ...
עוד מיד לאקולייזר...
וגיין נוח!!! איזה זוועה זה שהגיין מאחורה אין לך מושג!!
ויובל להזכיר לך זה לא עולה לי הרבה כסף ליטר דיוק פחות מווסטאקס 275....
ולהחליף זה בין 100 ל200 דולר רק... |
|
|
|
|