|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה מה מה מה מה מה מה ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
מה אתה עושה צחוק?!?!?!?!
אז איך אני ימקסס?!
שמע זה אוזניות בכלל לא של
DJ
סתם חיברתי אוזניות של ווקמן
עד שיהיה לי משהו נורמלי
אז אני בקושי מבחין בשינויים
אבל איך זה הגיוני שבחברה כמו ווסטקס לא יהיה שינויים
נראה לי זה האוזניות.... |
אצלי שומעים את השינוי
אבל אני כמעט ולא משתמש בו
כשאני מתאים את השירים אני מקסימום מעלה טיפה את הבאס |
|
|
| Narcotic Mind |
Scorchio
מה הטלפון של פיוניר ? |
|
|
| Dj Moriano |
הטלפון של פיוניר
03-5220135 |
|
|
| Narcotic Mind |
זה המרכזיה
אני רוצה את זה שבארלוזרוב פינת בן יהודה |
|
|
| Dj Moriano |
זה לא תקשיב טוב
ואחת השלוחות זה של הציוד די ג'יי |
|
|
| Narcotic Mind |
איזו ?
אני לא שמעתי כלום על די ג'יי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
איזו ?
אני לא שמעתי כלום על די ג'יי |
לא חושב שהם אומרים מחלקת די ג'י
הם אומרים משהו דומה לא זוכר תחשוב קצת
מה שנראה לך הכי קרוב לדי ג'יי
מקסימום תתחיל לשאול את אחת המחלקות
ואז יעבירו אותך למחלקה האמיתית |
|
|
| Narcotic Mind |
או שאני פשוט אחכה עד שסקורצ'יו יגיד לי :)
למרות שמה שאמרת רעיון טוב |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אצלי שומעים את השינוי
אבל אני כמעט ולא משתמש בו
כשאני מתאים את השירים אני מקסימום מעלה טיפה את הבאס |
איך אתה יכול בלי אקו להעביררררר????????
כאילו ברור שאפשר בלי...
אזל עם אתה יכול כלכך הרבה יותר חלקקקקקק!!!!!!!
ומה זה החרה הזה שלו שומעים אקו בוסטאקס?!?!?
זה חייב להיות האוזניות!!!
אני צריך להתחיל לחלום על מיקסר אחר...
:( |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אצלי שומעים את השינוי
אבל אני כמעט ולא משתמש בו
כשאני מתאים את השירים אני מקסימום מעלה טיפה את הבאס |
אחי
זה ממש לא זה
כי בווסטקס שומעים באוזניות
אני בטוח ב100 %
אחי תקנה אוזניות חדשות זה יפתור ת'בעיות |
|
|
| Dj Moriano |
אתה משתמש באוזניות רק כדיי להתאים את
השירים ולדעת באיזה קטע של השיר אתה נמצא...
יש איקולייזר פשוט לא באוזניות שאתה נמצא במצב של קיו
מה אתה צריך אי קיו באוזניות??? |
|
|
| Scorchio |
סידרתי את זה שומעים עכשיו
היה שם איזה משהו לסדר
קיצר
בפיוניר תלחץ שלוחה 101
זה אולם תצוגה |
|
|
|
|