|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב חברה השבוע אני נוסע לתל אביב להביא ציוד
אני קונה ככה
Vestax PCV-175
ב 2300 שקל
וזוג
Pioneer CDJ-100
ב 4700
שניהם
אם אתם מכירים יותר זול או משהו
אז דווחו לי מהר כי אני אוטוטו סוגר תעסקה |
בקשר לווסטאקס אני לא יודע
בקשר לפיוניר אני 99.99999%
שזה הכי זול |
|
|
| Dj-2TaLL |
כיף לך!!!!!!!
מאיפה הכסף?
(אתה לא חייב לענות אני יודע שזה מגעיל לשאול)
אל תכעס...
:p :p :p
בא לי גם...
אני יסע בקרוב לתלאביב להסתכל על דברים...
בעיקר נראה לי לכלי זמר לשחק |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
גם אני הורדתי איזה אתה הורדת???
אני הורדתי את זה שיש רקע שחור וזרוע של פטיפון
ורשום טכניקס |
חחח
הורדתי גם את כולם, אבל זה מה שהיה הכי יפה לדסקטופ שלי
:p |
|
|
| DJ-Energy |
אני כנראה קונה את ה
Pioneer DJM600
ב4000 שקל
ואת ה
2 Cdj 100s
ב
4700
פשוט אני מחכה יכול להיות שחבר של אבא שלי יסדר לי הנחה
אז שווה לחכות
:D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני כנראה קונה את ה
Pioneer DJM600
ב4000 שקל
ואת ה
2 Cdj 100s
ב
4700
פשוט אני מחכה יכול להיות שחבר של אבא שלי יסדר לי הנחה
אז שווה לחכות
:D |
אחי המיקסר יותר מדי יקר... תמצא משהו יותר זול...
למה לך מיקסר כזה? |
|
|
| Dj Moriano |
למה אחלה מיקסר
אם רציני ויובל נראה לי דיי מאוד רציני אז למה לא?! |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
למה אחלה מיקסר
אם רציני ויובל נראה לי דיי מאוד רציני אז למה לא?! |
טוב תראה עם יש כסף אז בסדר, אבל עדיין אפשר לחסוך איזה אלף שקל ולקנות מיקסר לא פחות מקצועי מהפיוניר 600
...דעתי....;) |
|
|
| Dj Moriano |
כן אבל אם יש לו כסף והוא חושב שהוא יתמיד אז למה לא עדיך שהוא יקנה
משהו טוב מאשר שהוא יקנה משהו מסריח יחסוך כסף והמשהו הזה
יתקלקל אחרי שבוע ואז הוא יצתרך לקנות עוד משהו ואז זה יוצא יותר כסף
מה שאני חושב שאולי הוא יכול להתפשר על ה500
ואז לשים עוד טיפה כסף ויש לו גם קייס |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
כן אבל אם יש לו כסף והוא חושב שהוא יתמיד אז למה לא עדיך שהוא יקנה
משהו טוב מאשר שהוא יקנה משהו מסריח יחסוך כסף והמשהו הזה
יתקלקל אחרי שבוע ואז הוא יצתרך לקנות עוד משהו ואז זה יוצא יותר כסף
מה שאני חושב שאולי הוא יכול להתפשר על ה500
ואז לשים עוד טיפה כסף ויש לו גם קייס |
:)
מילים של חוכמה
:)
אין לי בעיה יש לי 12,000 שקל פלוס
ועכשיו גיליתי שחבר של אבא שלי כן מוכר ציוד תקלוט!!!
אז זה יהיה כזה פצצתי אם הוא מוכר ציוד של פיונר הוא יעשה לי הנחה!!!!!!!!!
:):):):):):)!!!!!!!!!!!!
וקיבלתי בערך 1000 שקל ליומולדת שזה מספיק לקייס אני חושב לא? |
|
|
| Dj Moriano |
13000
שקל???!!!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
פששש אחי אני גאה בך על שהצלחת לחסוך כל כך הרבה
אתה קונה בזה גם תאורה והגברה?? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
13000
שקל???!!!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
פששש אחי אני גאה בך על שהצלחת לחסוך כל כך הרבה
אתה קונה בזה גם תאורה והגברה?? |
אז זהו שאני לא יודע
תן לי קודם להתחיל קטן במיקסר ושני סידי'ס
אני בנתיים יחבר אותם למערכת
אחרי זה נראה כבר
:) |
|
|
|
|