|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
אוקיי... אני חושב שאני די סגור (תיאורתית) על פטיפון שאיתו אני אתחיל- אני מחפש ווסטאקס פידיאקס 2000. אין לי שמץ במחירים אז אם מישהו יכול לתת לי ככה מחיר שמעליו לא שווה לי לקנות כי זה ריפ- אוף, אני אשמח
תודה רבה! |
אחי לא יודע אם למישהו פה יצא לעבוד איתו אבל עבדתי איתו אחי זה פטיפון ברמה ולא יודע בקשר לשחיקה של המחט אבל אם יובל אומר אז יכול מאוד להיות שהוא צודק.... |
|
|
| Scorchio |
יש אפשרות לחליף את הזרוע לצורת
S |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יש אפשרות לחליף את הזרוע לצורת
S |
ב
Vestax?!?!? |
|
|
| fishfish |
שלום לכולם!!!!
רציתי לשאול האם אוזניות בעלות התנגדות נמוכה, מפיקות צליל חזק יותר במיקסר בעל התנגדות נמוכה???
שי |
|
|
| Scorchio |
| כן יובל יש אפשרות להחליף את הזרוע זה יעלה לך יותר כסף אבל.... |
|
|
| Dj Moriano |
כמה יעלה לי להשכיר מגבר תותח.......
ואיזה 4-5 רמקולים טובים כולל כבלים וסטנדים...... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לפחות 3-4 אלף |
חי הגזמת.... 3-4 אלף אני קונה רמקולים יד שניה+מגבר
אחי אני לא צריך את הדברים הכי טובים אני צריך ר קשיעשה רעש |
|
|
| Scorchio |
נו זה מה שאמרתי
יד שנייה בערך המחיר הזה... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נו זה מה שאמרתי
יד שנייה בערך המחיר הזה... |
אחי אני רוצה לשכור/להשכיר או איך שלא אומרים את זה |
|
|
| Scorchio |
לא שווה לך להשכיר
סתם יצא לך יותר כסף כל פעם
אלא אם כן זה חד פעמי..
חפש בספר טלפונים חברת השכרות שירותי אודיו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא שווה לך להשכיר
סתם יצא לך יותר כסף כל פעם
אלא אם כן זה חד פעמי..
חפש בספר טלפונים חברת השכרות שירותי אודיו |
אחי זה חד פעמי וזה לא בשבילי זה בשביל מי שאני מתקלט אצלו....
ובאסה הוא דחה את זה בשבוע |
|
|
|
|