|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj trinity
ליתר דיוק 6 ערוצים...
שתי פילתרים ...
עוד מיד לאקולייזר...
וגיין נוח!!! איזה זוועה זה שהגיין מאחוה אין לך מושג!!
ויובל להזכיר לך זה לא עולה לי הרבה כסף ליטר דיוק פחות מווסטאקס 275....
ולהחליף זה בין 100 ל200 דולר רק... |
כן אמרתי לך שזה לא יהיה נוח
:) |
|
|
| Agent-Fire |
Pioneer CDJ100S
כבר עולה 2700 שקל...
כוס ראבאק!
בדיוק התכוונתי לקנות אחד עד סוף השבוע אבל זה יוצא ממש יקר...
צריך לנסוע לחול בחופש...
למישהו יש הצעות איפה באירופה כדאי?
אבל בנתיים חוץ מהולנד וגרמניה... כי כבר הייתי שם, למרות שגרמניה אולי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj trinity
ליתר דיוק 6 ערוצים...
שתי פילתרים ...
עוד מיד לאקולייזר...
וגיין נוח!!! איזה זוועה זה שהגיין מאחורה אין לך מושג!!
ויובל להזכיר לך זה לא עולה לי הרבה כסף ליטר דיוק פחות מווסטאקס 275....
ולהחליף זה בין 100 ל200 דולר רק... |
וכמה יעלה לך ה
Xone 64? |
|
|
| DjNumShum |
תגידו
איך הקופמקטים של סטאנטון? לדוגמה
S-250
S-550
???
שווים? הם זולים לאללהה... |
|
|
| dj trinity |
עם אתה מתכוון לעבוד עם סי די
לך על דנון הרבה יותר טוב מפיוניר ממש התאכזבתי מה-100
קומפקט זול לא מדיוק ויהיה לך מלא בעיות עם צרובים לעומת זאת ה1800
של דנון שנחשב זבל אוכל את ה100
ואין לו את האפקטים וכל זה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by dj trinity
עם אתה מתכוון לעבוד עם סי די
לך על דנון הרבה יותר טוב מפיוניר ממש התאכזבתי מה-100
קומפקט זול לא מדיוק ויהיה לך מלא בעיות עם צרובים לעומת זאת ה1800
של דנון שנחשב זבל אוכל את ה100
ואין לו את האפקטים וכל זה |
איזה שטויות!!!!!!!!!
Pionner CDJ100
הוא הסיי דיי גיי הכי נמכר בשוק
עובד על כל צרוב
ממש הכל
לא יודע יכול להיות שהייתה לך בעיה
אבל בדוגרי הוא הכי יציב והכי טוב.... |
|
|
| dj trinity |
בשוק...
ישראלים טפשים אני אתן לך עוד דוגמא
מלא אנשים קונים אוזניות סאנהייזר והולכים לתקלט עכשיו אני שם כסף שהם לא מצליחים למקסס עם זה בגרוש כי זה אוזניות לאולפן
עוד משהו המאה נחשב לגרסא של עניים יענו הם חרא וזול לתת לך דוגמא למה עוד פעם ישראלים טפשים בכל מקום שתלך תמצא מיקסר של פיוניר בדוגרי מיקסר זוועה!!
דנון מאז ומתמיד שלטו בתחום של הסידי אבל מהרגע שפיוניר הוציעו את האלף הם קצת ירדו מבחינת האיכות והאמינות הם תמיד יהיו יותר טובים מפיוניר! לתת לך עוד סיבות יש לי המון |
|
|
| DJ-Energy |
אז אתה קורה לגיל צח איראל מוריאנו
המארגנים של טראנס אנרגי
המארגנים של סינסישון
מטומטמים בגלל שהם משתמשים בפיונר 100.....
אחי תעשההה לי טובה!!! |
|
|
| oDrori |
אני פחות או יותר גם בצד של הדנון, למרות שלא צריך להתעצבן (אייל חטף קריזה)... ;)
בעניין של מה הכי טוב יש וויכוחים אבל אין צ'אנס שפיוניר עבר את הדנון ביציבות אין על דנון בקטע הזה זה אמינות נטו.
בעניין מיקסרים, אני מעדיף להתרחק מפיוניר למה למרות שיש להם תכנון גאוני לעבודת אנוש הסאונד בו לא איכותי מאוד. שיקול של כל מי שקונה אבל אני מעדיף להקריב את הנוחות...
:o |
|
|
| Scorchio |
וואי אתה מדבר שטויות בקצב
פיוניר זה זול וחרא?
פיוניר אחד עולה 2700 שקל
זה יותר ממערכת ביתית
כשהייתי בחנות של פיוניר המוכר נתן לי את המכשיר אומר לי תנער אותו ויש דיסק מתנגן בפנים, אני מנער את האימא שלו
הוא לא קופץ ולא כלום
יציב כמו סלע
קורא צרובים ואפילו
CD-RW
אז אל תזיין תשכל
והוא מדוייייק אחושרמוטה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואי אתה מדבר שטויות בקצב
פיוניר זה זול וחרא?
פיוניר אחד עולה 2700 שקל
זה יותר ממערכת ביתית
כשהייתי בחנות של פיוניר המוכר נתן לי את המכשיר אומר לי תנער אותו ויש דיסק מתנגן בפנים, אני מנער את האימא שלו
הוא לא קופץ ולא כלום
יציב כמו סלע
קורא צרובים ואפילו
CD-RW
אז אל תזיין תשכל
והוא מדוייייק אחושרמוטה |
Amen To that !!!
:D :D
אחי
פעם הבאה תעשה קצת בדיקות לפני שאתה סתם מדבר שטויות
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פיוניר אחד עולה 2700 שקל
|
לא דוגמא טובה...
יותר מדי יקר...
:)
זה כזה מעפן לקנות קומפאקים, כי נגיד אני רוצה להסביר להורים שלי מה הם עושים, ומה אני כבר יכול להגיד?!
תאמת אין ממש הרבה... פיץ' קיו ונגיד אפקטים...
לא יודע, זה ממש לא נשמע כאילו זה שווה תמחיר...תמחיר בישראל לפחות...
מכס מחורבן, דולר מזדיין ומע"מ מטומטם... |
|
|
|
|