|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני לא מבין מה כל כך טוב בפיוניר מאה
אין בו כלום!!!
כאילו, אני לא ממש יודע אבל מה כל כך טוב בו??? יש בו אפקטים בכלל???
והוא כזה נוח???
אני יודע שהניומרק נוח!!! |
שירן קוראים לך נכון?
יש לך נסיון משהו יעני פעם ניסית ?
או שסתם אתה קונה כדי להתחיל לנסות להתאמן? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
שירן קוראים לך נכון?
יש לך נסיון משהו יעני פעם ניסית ?
או שסתם אתה קונה כדי להתחיל לנסות להתאמן? |
אף פעם לא היה לי ציוד, אבל בפסח שעמם לי בחופש ועוד לא חשבתי לקנות ציוד אז הלכתי לקורס די ג'י
אין לי הרבה ניסיון אבל אני יודע על מה מדובר ואני יודע גם לעשות מיקסים יפים!!! :)
ומה איתך יש לך ציוד??? |
|
|
| nimrod levi |
וואלה לא...
לי אין ציוד אבל אם היית בקורס וזה אתה בעניינים
אז סבבה
סתם שאלתי לדעת.. |
|
|
| DJ-Energy |
שירן אחי
אני מבקש ממך בבקשה לא לזרוק סתם דברים לאוויר
כי אחרי זה אנשים יתעצבנו (צח) ואז לא יהיה פה נעים כי אני לא רוצה מריבות
ה100 הוא אחד הקומפקטים היותר יציבים והנוחים שיש בשוק
אני אישית הולך לקנות כאלו מאוד מאוד בקרוב
הם גם מדויקים מאוד
למרות שאני יודע שה500 יותר מדויקים בטיפה
זה עדיין לא עצר את
Trance Energy
Sensation
וכו' מהלשתמש בפיונרים 100
אז אחי תאמין לי שאם הם השתמשו בהם
גם אתה יכול
;) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שירן אחי
אני מבקש ממך בבקשה לא לזרוק סתם דברים לאוויר
כי אחרי זה אנשים יתעצבנו (צח) ואז לא יהיה פה נעים כי אני לא רוצה מריבות
ה100 הוא אחד הקומפקטים היותר יציבים והנוחים שיש בשוק
אני אישית הולך לקנות כאלו מאוד מאוד בקרוב
הם גם מדויקים מאוד
למרות שאני יודע שה500 יותר מדויקים בטיפה
זה עדיין לא עצר את
Trance Energy
Sensation
וכו' מהלשתמש בפיונרים 100
אז אחי תאמין לי שאם הם השתמשו בהם
גם אתה יכול
;) |
אחי!!!
לא אמרתי שהפיוניר 100 חרא פשוט אמרתי שאני מתלבט לקנות אותם או את הניומרק אקסיס 8 בגלל שבניומרק יש אפקטים אחושילינג יפים!!!
אבל מצד שני הניומרק יקרים לאלה ואם אני יקנה את הפיוניר ישאר לי אולי כסף לקנות מיני דיסק או משהו שאני ירצה!!!
מקווה שהבהרתי את עצמי
ואם כבר מדברים יש אולי איזה חנות שאני יוכל לראות את הפיוניר 100??? |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
עזוב אותך אפקטים
אחרי חצי שנה זה ימאס עליך
אני אומר לך אל תשקיע סתם כסף בשביל אפקטים כי אתה תתחרט
לך על ה100 וזהו! |
|
|
| DJ RF |
שתדעו שה....
pioneer CDJ 500 - II
יותר טוב ואיכותי מה- 100
אז אם יש כסף אני ממליץ על ה 500
אבל יש כאלה שאוהבים שטויות כמו שיש ב 100
אז תסתכל מה כתוב באתר של פיוניר תברר עם אנשים ביבואן
ותחליט, אבל בכל מקרה 500 גירסה שניה יותר טוב מה 100 |
|
|
| Vortex_SA |
תשצע כל האפקטים טובים ויפים, כל עוד אתה ילד קטן שמתלהב שיש לך ציוד...
באמת יש אפקטים נחמדים באקסיס, אבל לא שווה לקנות אותו, תוסיף עוד כמה דולרים ויש לך cdj1000
בבסידיג'יי יש לך שליטה הרבה יותר קרובה לויניל, לופים (גם בניומרק יש אבל לא חשוב :) )
ואפקטים ושטויות (שוב נכנס הילד הקטן והמתלהב)
בקיצר, למה להתאמץ כל כך? קנה לך שני 100, למרות שבאפקטים לא תשתמש כל כך עדיין הם קומפקטים נוחים מאוד, ואגב, ידעתם שאפשר לכוון את הדיוק שלהם? לפי מה שהבנתי אפשר להרים את הג'וג ואיכשהו לכוון את מהירות התגובה שלו... אני בכל מקרה הולך לקנות שני מאה, כי פשוט זה מה שיש במועדונים, אז למה להסתבך כשאתה בא למועדון? יש אימון מהבית :)
אה ואני גם קונה 2 טכניקס, גם כי זה מה שיש במועדונים... :) אני יתגבר על אהבתי לווסטקס... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תשצע כל האפקטים טובים ויפים, כל עוד אתה ילד קטן שמתלהב שיש לך ציוד...
באמת יש אפקטים נחמדים באקסיס, אבל לא שווה לקנות אותו, תוסיף עוד כמה דולרים ויש לך cdj1000
בבסידיג'יי יש לך שליטה הרבה יותר קרובה לויניל, לופים (גם בניומרק יש אבל לא חשוב :) )
ואפקטים ושטויות (שוב נכנס הילד הקטן והמתלהב)
בקיצר, למה להתאמץ כל כך? קנה לך שני 100, למרות שבאפקטים לא תשתמש כל כך עדיין הם קומפקטים נוחים מאוד, ואגב, ידעתם שאפשר לכוון את הדיוק שלהם? לפי מה שהבנתי אפשר להרים את הג'וג ואיכשהו לכוון את מהירות התגובה שלו... אני בכל מקרה הולך לקנות שני מאה, כי פשוט זה מה שיש במועדונים, אז למה להסתבך כשאתה בא למועדון? יש אימון מהבית :)
אה ואני גם קונה 2 טכניקס, גם כי זה מה שיש במועדונים... :) אני יתגבר על אהבתי לווסטקס... |
צודק!!!
אני בסוף יקנה את המאה!!! |
|
|
| fishfish |
הרגע סיימנו (אני ואחי הקטן) לנתח את הפטיפון, והוא עובד
כמו חדש - החלפנו לו את הכבלים של הקול כי אחד מהם נדפק.
פשוט הייתי חייב לשתף אתכם... |
|
|
|
|