|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
תגיד יובל אתה בנאדם דתי?
איזה פעם אלף שאתה כותב אמן... |
בטח
לובש כיפה שחורה
יום יום הולך לבית הכנסת ב6 בבוקר
חוזר בצהריים אוכל חזיר
:)
סתםםםםםםם
נירא לי? |
|
|
| Scorchio |
נו הנה שוב הזיון שכל הזה על המשאית של דנון
יש לי שאלה
אתה עבדת בצוות הגברה שם?
אתה היית על המשאית הזאת?
איך אתה באמת יודע שהוא בכלל השתמש בדנון ולא בפטיפונים?
אתה לא יודע!
זה לא שאני לוקח את זה אישית זה שאתה פשוט פולט שטויות בקצב
דרורי עכשיו בוא שמע
Master Tempo
זה כאילו שאתה משנה את הפיץ' של הטראק בלי לפגוע בטמפו
זאת אומרת שהטראק עצמו יותר מהיר אבל הקצב של ווקאלים נשאר אותו דבר ומתאים למהירות של הטראק. |
|
|
| oDrori |
נעזוב את הקטע של המשאית נמאס לי מהוויכוח הזה כי גם ככה חצי עולם עוד לא הגיע לתשובה אז חבורה של מסכנים כמונו גם לא תגיע, כמו שאין לי מושג שהם באמת מההגברה אין לך מושג שלא וכו' אז אני יוצא מהוויכוח.
בקשר למאסטר טמפו, עדיין לא ממש קלטתי... זתאמרת הרי אם אני משתמש בפיטץ' רגיל גם אז הווקאלים נשארים הרי בקצב לא? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
נעזוב את הקטע של המשאית נמאס לי מהוויכוח הזה כי גם ככה חצי עולם עוד לא הגיע לתשובה אז חבורה של מסכנים כמונו גם לא תגיע, כמו שאין לי מושג שהם באמת מההגברה אין לך מושג שלא וכו' אז אני יוצא מהוויכוח.
בקשר למאסטר טמפו, עדיין לא ממש קלטתי... זתאמרת הרי אם אני משתמש בפיטץ' רגיל גם אז הווקאלים נשארים הרי בקצב לא? |
הם נשארים בקצב אחי
אבל אז הם נשמעים כמו עכבר
מה שהמסטר טמפו עושה זה עושה ככה שהווקאלים ישמעו נורמלי לא כמו עכבר אבל במהירות ששמת ת'פיץ...
מבין? |
|
|
| dj trinity |
| master tempo-הגברת המהירות בלי לשנות את הטונים של המוסיקה |
|
|
| Narcotic Mind |
אנשים אני צריך עיצה
יכול להיות שאני קונה זוג
cdj100
משומשים... עוד לא ראיתי אותם אבל מי שמוכר אומר שהם במצב טוב
המחיר שהוא מציע זה 3500 לשניהם, אם אני לא טועה אחד חדש עולה 2700 וגם אני מאמין שאני יכול להוריד אותי 200-300 שקל
תגידו לי מה אתם חושבים, יענו אם שווה לקנות אם הם במצב טוב ובסה"כ אם זו הצעה שווה.
לאותו בן אדם יש גם מיקסר פיוניר 500
גם כנראה במצב טוב, עכשיו אין לי מושג כמה הוא עולה בארץ
אני יודע שזה מיקסר מסיבי אבל אם הוא יביא מחיר קומבינה עם ה
cdj100
אז אולי אני יקנה
בכל מקרה אני צריך לדעת כמה חדש עולה בארץ ואם הוא מסדר מחיר קומבינה אז מה תיהיה הצעה טובה |
|
|
| oDrori |
בד"כ 2 חדשים עולים איזה 4-5000
עד כמה שאני זוכר, טווח די גדול. הכל מקרה, אלא אם אלה שאתה קונה במצב ממש טוב, כמו חדש יענו, אז הייתי מוותר, אלא אם המחיר יחד עם המיקסר פצצה, ובזה אין לי מושג.
בקשר למאסטר טמפו, עכשיו עוד יותר בלבלתם אותי כי זה נשמע לי כמו
Key Adjust... |
|
|
| Dj Moriano |
אחי הכי פשוט.....
כך תקליט שלך לא משנה איזה העיקר שיהיה עם ווקאל
תעלה את הפיץ' שלו או שתסובב אותו מהר (מה שבראש שלך) שים לב שהקול של הזמר/זמרת משתנה....
אם אתה לוחץ על מסטר טמפו אז נשמע אותו דבר (מבחינת קצב) אבל הקול של הזמר/זמרת לא משתנה.... |
|
|
| oDrori |
שוב, זה כמו
Key Adjust
בל עזבו אני אבין את זה כשאני אפגוש מישהו עם פיוניר |
|
|
| Scorchio |
נו זה לא
Key Adjust!!!!
תקלוט כבר!!!!
"Master Tempo
An industry first, this new Master Tempo control locks in the music's pitch even when the tempo changes. Now you can vary the beat with no change in vocal or instrument tone."
מה שקורה
הפיץ' של הטראק משתנה אבל כל הגיטרות למשל או הקולות שיש בטראק
המהירות שלהם לא משתנה כמו הפיץ', היא משתנה בצורה שהפיץ' לא משפיע עליה.
לכן הפיץ' משתנה אבל המהירות של הווקאלים לא. |
|
|
| oDrori |
What eva
עזוב בנאדם כשאני אראה אני אבין, פשוט עד עכשיו זה נשמע כאילו
Key Ajust + Pitch Control = Master Tempo |
|
|
| Scorchio |
טוב בוא נעשה את זה ככה
תסביר לי מה זה
Key Adjust |
|
|
|
|