|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!! (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| בדיוק מה שניסיתי להגיד :) |
|
|
| Vortex_SA |
כן, ניתן להפיק אקפלה משיר קיים, וכן אתה יכול לעשות את זה לבד, איך אתם חושבים שהאתרים האלו עשו את האקפלות? בדיוק באותה שיטה שגם אני יודע, קוראים לזה היפוך פאזות, אפשרי לעשייה בסאונדפורג', היפוך פאזות הוא היפוך התדר של צד סטראו אחד ולשלב אותו בצד השני, מה שגורם לכל דבר שהיה בסנטר (לא בשמאל או ימין) להעלם לחלוטין, עכשיו, אם מכוונים את אחד הצדדים עם אי קיו לבדיוק מה שאתם רוצים להשאיר ומה להעלים השיטה הזו תפעל, אבל חשוב לאמר שאף פעם אין תוצאה מושלמת, אבל בינינו זה לא משנה כי הפגמים שיוצאים הם כל כך קטנים שאף אחד לא ישים לב, סמכו עליי...
לבחור שרצה מכשירים, תוריד מה שנקרא וי אס טי, תשתמש בלוג'יק וסע... :) אם אני לא מתתי מלעבוד ככה עד עכשיו גם אתה לא :) ואגב, עבדתי עם סינטיסייזר פעם, אבל זה לא כזה כיף, הדבר היחיד שזה נותן לך זה שליטה בריל טיים על הפונקציות בו, וזה אפשר להשיג גם עם מחשב חזק, אבל זה לא כל כך עקרוני...
ואגב, סאונדפורג' גם משנה את הטון (לא את הסולם, דהה...) מה שנקרא פיטש, בלי לשנות את הזמן, אם אתה יודע איפה ללחוץ... :)
מי שרוצה לדסקס עוד על שיטות וכאלה וסתם וזהו, מוזמן לפנות אליי באיציק |
|
|
| nesher |
תודה איציק
ועוד משהו
המחשב שלי מספיק עמוס ומת
אולי אני ישלח לך משהו קטן
ותהפוך לי אותו לאקפלה
בבקשה
אני רואה שיש בך מקצוענות
בטח תעשה את זה יותר טוב ממני
מה אתה אומר? |
|
|
| Vortex_SA |
| נדבר באיציק, אפשרי שאני יעשה את זה, אבל ייקח לי זמן, לכל שיר יש תדרים שונים וצריך למצוא איזה סוג אי קיו צריך, בקיצר, פשוט שלח לי סמפל :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בקשר למה שחן אמר על האיג'אי האחרון שיצא
אז יש שם איזה משהו שנקרא הייפר גנרייטור נראה לי, ואפשר להכין שם סינטים דיי מגניבים, יש שם עוד כמה אפשרויות נחמדות אבל בסך הכל התוכנה הזאת סתם שכונה.
:toocool:
וגם ראיתי שדיברתם פה על ריזון 2 ועל זה שהיא תוכנה מקצועית אז החלטתי לנסות ולראות מזה.
קיצר, מישהו פה שיש לו את התוכנה יכול אולי להגיד לי מה השם של הקובץ
iso
שאני צריך לחפש?
וגם מה הגודל שלו בערך ואיזה עוד קבצים אני צריך כדי להריץ את זה כמו שצריך
:rolleyes:
תודה מראש
:thepirate |
|
|
| DjChook |
אחי היא שלושה דיסקים
ללכת לחפש אותה בצורה שכונתית יהיה מאד מאד קשה...
ובכל מקרה
Propellerheads.Reason.v2.0.iSO-DELiRiUM |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תודה חן
מצאתי את שלושת הדיסקים בחמור אבל כל דיסק בערך 600 מגה
:sadgreen:
אפילו אם אני ישאיר את האינטרנט פתוח כל חופש סוכות אין מצב שאני מוריד את שלושתם...
אני כבר מעדיף לחכות שיהיה לי אינטרנט מהיר
10x anyway... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תודה חן
מצאתי את שלושת הדיסקים בחמור אבל כל דיסק בערך 600 מגה
:sadgreen:
אפילו אם אני ישאיר את האינטרנט פתוח כל חופש סוכות אין מצב שאני מוריד את שלושתם...
אני כבר מעדיף לחכות שיהיה לי אינטרנט מהיר
10x anyway... |
אחי ימסכן
אין לך אינטרנט מהיא????
כבר התכוונתי להגיד שאם אתה רוצה אני ישלח לך אבל זה יקח באמת הרבה זמן |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחי ימסכן
אין לך אינטרנט מהיא????
כבר התכוונתי להגיד שאם אתה רוצה אני ישלח לך אבל זה יקח באמת הרבה זמן |
ואללה אחי באמת תודה על ההצעה הנדיבה
:tongue2
אבל לא נראה לי שיהיה לי פה אינטרנט מהיר בזמן הקרוב
:(
באסה....אבל לא נורא בנתיים אני מסתדר עם האינטרנט הזה |
|
|
| AnthemFreak |
ממממשששששהההההההההווווווווווווו
יודע איך משתמשים בריזון 2???????
למה הורדתי את התוכנה ככה לפני שבועיים אבל אני לא מתקין אותה למה אני יודע כבר מעכשיו שאני לא יצליח
:rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ממממשששששהההההההההווווווווווווו
יודע איך משתמשים בריזון 2???????
למה הורדתי את התוכנה ככה לפני שבועיים אבל אני לא מתקין אותה למה אני יודע כבר מעכשיו שאני לא יצליח
:rolleyes: |
Read the manual
:) |
|
|
| YuVaL |
שאלה לכל התקליטנים
תגידו
לאן אתם רוצים להגיע בסוף
כאילו מסיבות כיתה וכל זה חרטע
אני מתכוון
אתם רוצים להגיע לרמה של נגיד רוברט גיטלמן???
אם שאתם סתם קניתם ציוד כי משעמם לכם בבית? |
|
|
|
|