|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Hey Simon,
leuk dat je d'r bent, je avatar (plaatje onder je naam) kun je uploaden naar TA forums en je sig (helemaal onderaan elek post) kun je opgeven door je plaatje op een webspace server te zetten en het adres ervan in te vullen.
Dit kan allemaal in 'Profile'
( sorry voor mijn onduidelijkheid, ik heb net tentamens achter de rug en ben dronken.
De groeten, Kamaya. |
|
|
| Smirnoff |
| Welkom Steve !!! :D |
|
|
| Kamaya |
| Mijn server is een beetje vaag de laatste tijd, maar als je kijkt op 't adres, kun je zien wat voor link ik heb ingevoerd, tip: right-click -> eigenschappen |
|
|
| Optimus |
| je kan net zo goed aan laten sluiten op deel 3 hoor nerd... |
|
|
| Partyhardy! |
nee hoor! niet naar die gekke chinees luisteren ;) :p want deel 3 was al ver weggezakt en ik zag nog meer nieuwe namen, dus goed idee!
Welkom in ieder geval! :) |
|
|
| Optimus |
| wat ben ik ook altijd vriendelijk voor niewue mensen:D |
|
|
| basvh |
simon welkom!!!!
| quote: | Originally posted by Optimus
wat ben ik ook altijd vriendelijk voor niewue mensen:D |
ik dacht dat chinezen veel gastvrijer waren zeg. bij ons chinees restaurant vragen ze altijd heel aardig of ik sambal erbij wil.
:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
nee hoor! niet naar die gekke chinees luisteren ;) :p want deel 3 was al ver weggezakt en ik zag nog meer nieuwe namen, dus goed idee!
Welkom in ieder geval! :) |
b3K SL3T
Deel 3 had makkelijk gekend!
Maar welkom hoor! |
|
|
| TranceFool |
| Welkom he hierzo :) |
|
|
| Teknikol |
| bienvenue kerel:) |
|
|
|
|