return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem
View this Thread in Original format
Asperge
Stukje uit de telegraaf:

quote:

De uitverkiezing tot beste dj door het toonaangevende Britse DJ-Magazine afgelopen jaar, maakte de weg vrij voor een uniek nachtelijk concert in het uitverkochte Arnhemse Gelredome. Ongeveer 25.000 fans waren getuige van het eerste stadionconcert van een dj ter wereld. In 2004 wil Verwest het nog eens dunnetjes overdoen. "Het wordt wel moeilijk, maar het moet dan nóg beter en nóg heftiger zijn dan de vorige keer. In januari ga ik weer om de tafel zitten met de jongens van danceorganisatie ID&T."


Grote kans dat er volgend jaar weer een Tiësto in concert wordt gehouden dus. Ik vind het opzich een goed idee maar ik ben bang dat TiC niet kan worden overtroffen. Maarja we zullen zien!
raoel
TiC (1) kan makkelijk worden overtroffen.

Echter is het ook maar de vraag of dat de bezoekers het ook zo ervaren.

Nu gingen alle bezoekers erheen en waren benieuwd hoe het zou zijn, maar je had niet een specifieke verwachting van hoe het zou gaan worden. Daarom vond zowat iedereen het geweldig.
Vergeet ook niet dat het toen iets unieks was.

De bezoekers die het afgelopen jaar zijn geweest en de volgende keer weer gaan, zullen er heen heen gaan met de verwachting dat het minstens zo goed moet zijn. Ook al zou het een stuk beter zijn dan de eerste, dan zullen de bezoekers het waarschijnlijk toch niet zo bijzonder vinden.
raoel
quote:
Originally posted by FunkySimon
Zou Tiesto de Arena vol kunnen krijgen? Dat zou wel beter zijn dan het gelredome want ik had het idee dat er vorig jaar veel mensen heen wilde die geen ticket hebben kunnen krijgen doordat het uitverkocht was..

capiciteit gelredome = 25.000
capiciteit arena = 45.000

:D



Arena is kut, dan is het al om 5 uur licht. Daarom alleen al niet daar!


Daarnaast, en daar hebben we het al vaker over gehad, betwijfel ik of er wel meer mensen in de Arena dan in het Gelredome kunnen.

Tenzij ze de 2e ring open gooien in de Arena, maar dat is tijdens sensation toch ook niet?, kunnen er wel meer mensen in. Het heeft immers meer zitplaatsen.
Maar de tribuns tijdens TiC waren ook niet echt vol en op de foto's van sensation lijkt me de tribune redelijk druk.
Ook de tribune achter Tiësto werd niet gebruikt en een gedeelte van de lange zijdes ook niet.

Er kunnen er dus nog duizenden bij in het Gelredome als ze de DJ anders neer zetten, maar deze opstelling met de videobeelden op het scherm en doek von ik toch ook wel gaaf tijdens TiC.


Overigens ben ik wel weer van de party als er volgend jaar weer een TiC oid wordt gehouden.
Ferry 0
Aaaah super vet gewoon ik ben er dan zeker weer bij :D
Maar het is toch de bedoeling dat je op een houseparty danst ? en niet op de tribune zit :|??
Remy D
Eerdere berichten waren dat het wel na de zomer wordt van 2004 en dat in 2005 de Tiesto in Concert world tour begint. :D:D:crazy: Echt SUPER!
Optimus
quote:
Originally posted by raoel
Tenzij ze de 2e ring open gooien in de Arena, maar dat is tijdens sensation toch ook niet?,


jawel.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ferry 0
Aaaah super vet gewoon ik ben er dan zeker weer bij :D
Maar het is toch de bedoeling dat je op een houseparty danst ? en niet op de tribune zit :|??


Nou, op de laatste TIC heb ik heerlijk op de tribune gefeest :)
Verder verwacht ik eerder een Armin in Concert dan een nieuwe TiC.

Ook zal het niet voorkomen dat Tiesto alleen in de Arena gaat draaien. ID&T heeft een contract met de Arena, om daar multi dj feesten te geven. Dat mag dus niet in het Gelredome. Maar ook andersom dacht ik, om geen solo's te geven in iets anders dan het Gelredome...... It works both ways.

Zou het wel cool vinden voor Tiesto, maar ik ben benieuwd of hij de magische 1e keer kan overtreffen. Dont think so.
Remy D
Wisten jullie eigenlijk wel dat er al weer IN CONCERT geweest is!!! Namelijk afgelopen zaterdag!!!! Ferry was in Concert! En zijn feest viel ook onder dit concept. Dus Armin krijgt heus wel is een IN CONCERT maar ook dat zal dat in de HMH zijn want Armin krijgt geen stadion vol. Ferry kreeg niet eens de HMH vol.
Jappio
Ik kijk met weemoed terug naar DD :( waar de sfeer nog intiem, vrolijk en niet zo commercieel was :(
Disney
Denk ook niet dat ze de eerste TIC zullen gaan kopieren, maar eerder iets heel nieuws zullen gaan neerzetten. Dus vergelijken tussen de twee TICs zal niet echt gaan...

Een nieuw concept kunnen ze het best uitproberen met een grote naam. Armin in Concert lijkt me iig niet waarschijnlijk. Voor TA's zal daar best belangstelling voor, maar of dat er ook is bij het grote publiek...

Bij zulke grote aantallen bezoekers is toch de overgrote meerderheid mensen die wij het "grote publiek" noemen.

Ben benieuwd... :D

Cosmic
quote:
Originally posted by Remy D
Wisten jullie eigenlijk wel dat er al weer IN CONCERT geweest is!!! Namelijk afgelopen zaterdag!!!! Ferry was in Concert! En zijn feest viel ook onder dit concept. Dus Armin krijgt heus wel is een IN CONCERT maar ook dat zal dat in de HMH zijn want Armin krijgt geen stadion vol. Ferry kreeg niet eens de HMH vol.


Ferry had het zelf over "een uit de hand gelopen album presentatie" :D

Volgens mij krijgt Armin de HMH wel vol, hijs toch iets populairder dan onze andere vriend Ferry.

Wat krijgen we vervolgens? Dana in Concert? Marco V in Concert? (zou me wel wat lijken eigenlijk)

Ik ga iig niet al op voorhand zeggen of ik wel of niet naar TiC II ga, dat zie ik dan wel.
Freezel
Waarom niet Armin vs Ferry vs Tiesto In Concert? Lijkt me wel een vet feest met de meest 3 toonaangevende nederlandse dj's op het gebied van trance. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 
Privacy Statement