|
ציוד תקלוט, ציוד להפקה, וכל הדברים הקשורים!!
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
שלום לכולם
אני רציתי להתחיל ליצור מוזיקת טראנס.
רציתי לשאול אתכם המומחים, איזה ציוד אני צריך ואילו תוכנות מחשב.
אני רוצה להכנס לעסק ממש חזק, אם יש מישהו רציני מאיזור המרכז אשמח אם הוא יצור איתי קשר.
בכל אופן, לפי מה שאני ביררתי המליצו לי לקנות את ה- Yamaha RM1x or RS7000.
אתם מכירים את המכשירים האלו, או אתם יכולים להמליץ לי על משהו אחר ?
בכלל, מאיפה אני אמור להתחיל?
תודה רבה,
אייל. |
|
|
| Agent-Fire |
תנסה לארגן לעצמך את התוכנה ריזון,
Reason
היא תוכנה מאוד מקצועית ליצירת מוזיקה אלקטרונית...
עכשיו אם יהיה לך עוד מקלת שליטה זה בכלל יהיה תותח...
מקלדת לדוגמא:
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcg...?gMCD00005CBXK2
המקלדת מתחברת לחיבור המידי במחשב ותוכל לנגן את התווים לתוך ריזון.
וקצת לינקים:
נסה את הפורומים של אקט מוזיקלי, תוכל לקבל גם שם תשובה מקצועית
http://www.act.co.il/forums/
אתר טוב למוזיקאים מתחילים, תוכל לעלות לכאן את הטראקים שלך. תיגש גם כאן לפורום ותשאל עוד שאלות
http://www.ambrosia.org.il
והכי חשוב: תשמע הרבה טראנס |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Major_X
שלום לכולם
אני רציתי להתחיל ליצור מוזיקת טראנס.
רציתי לשאול אתכם המומחים, איזה ציוד אני צריך ואילו תוכנות מחשב.
אני רוצה להכנס לעסק ממש חזק, אם יש מישהו רציני מאיזור המרכז אשמח אם הוא יצור איתי קשר.
בכל אופן, לפי מה שאני ביררתי המליצו לי לקנות את ה- Yamaha RM1x or RS7000.
אתם מכירים את המכשירים האלו, או אתם יכולים להמליץ לי על משהו אחר ?
בכלל, מאיפה אני אמור להתחיל?
תודה רבה,
אייל. |
אני רק מזהיר אותך
ברגע שמוש יובל או אנרג'י (ברך לי השם) יראו את הטרד הזה
הם יתעצבנו...
זה הבחור ה - 200 שנכנס לפה ושואל את זה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני רק מזהיר אותך
ברגע שמוש יובל או אנרג'י (ברך לי השם) יראו את הטרד הזה
הם יתעצבנו...
זה הבחור ה - 200 שנכנס לפה ושואל את זה |
למה אתה מפחיד אותו ככה? :D |
|
|
| DjChook |
| its fun to "scare" newbies |
|
|
| MoSH_MaN |
A Silnce CLOSE TOPIC will be g00d...
And if you wanna know ,I think that there should be a FAQ HTML PAGE
*CLOSED*
Damn I cant! :( |
|
|
| DJ-Energy |
טוב....
אחי קודם כל ברוך הבאה לפורום!!!!
אני לא מתעצבן בכלל
אני מבין שהוא חדש פה והוא צריך עזרה
אז תראו מה אני יעשה
אני פותח עכשיו סטיקי בקשר לעזרה ציוד וכל הדברים הכוללים
כל מי שצריך שיכניס את השאלה שלו לשם
:D |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
its fun to "scare" newbies |
:toothless |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אז הינה לכם
סטיקי שכאן תכניסו את כל השאלות שאתם רוצים
EnJoY
:);) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
A Silnce CLOSE TOPIC will be g00d...
And if you wanna know ,I think that there should be a FAQ HTML PAGE
*CLOSED*
Damn I cant! :( |
כמעט
גם אני רוצה לנסות
*CLOSED*
לא עובד ולא עובד |
|
|
| Major_X |
אחים שלי!
יש לי את Reason and Rebirth
הבנתי שבלי ציוד אני לא יכול לעבוד איתם.
איזה ציוד אני צריך לקנות בתור מתחיל?
מה אתם אומרים על RM1x or RS7000
בשביל ההתחלה? |
|
|
| DJ-Energy |
אנשים
יש לי איי סיי קיו חדש
146419637
:) |
|
|
|
|