|
צחוקיה לכולם (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
שחורות רק אחת -
מה היה רשום בכניסה לתאי גזים במחנות???
זהירות מדרגה
לא יפה אבל אל תהיו חארות
קבלו אחת פצצצצה
3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה
בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה
הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה
טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם
פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו
פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא
פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????" :stongue: :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
3 אנשים נשפטו להיכנס לכלא ל30 שנה
בגלל זאת תקופה ארוכה נתנו לכל אחד הזדמנות לבקש משאלה
הראשון ביקש שתיה חריפה - הביאו לו מלא ווקדה, ערק ויסקי והכל והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השני ביקש אשה הביאו לו אשה והכניסו אותו לתא ל30 שנה
השלישי ביקש סיגריות הביאו לו מלא סיגריות והכניסו אותו ל30 שנה
טוב עברו 30 שנה באים שלחרר אותם
פותחים את התא של הראשון רואים אחד שיכור לא יודע מה איתו
פותחים את התא השני רואים איש אישה 30 ילדים ומלא בלאגן בתא
פותחים את התא השלישי - פתאום אחד יוצא עם סיגריה בפה - "סליחה אולי למישהו פה יש אש??????" :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
פצצות אחי!!!! |
|
|
| SimonP |
יאללה נו אם בשחורות עסקנו...
ילד אחד בא לאבא שלו "אבא אבא אני רוצה כלב"" אז האבא "למה אתה צריך כלב? יש לך כבר סרטן!!" :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| סימון זה ישןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| MoSH_MaN |
קבלו את הרוסים האלה...
מועדון גולך ברוסיה:
חהחהחהחהחהחהחהחהחה
ועוד משהו יותר נכון לכתוב חה חה חה מ חחחחחחחחחחחחחחחח
כי חה חה אפשר להגיד וחחחחחחח אי אפשר |
|
|
| DJ-Energy |
הגעתי עד לכושי ואז נמאס לי |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מי הכי צפונית בגטו??
90210
(למוגבלים שפה זה כמו בברלי הילס
|
חח נחמד
קבלו עוד כמה שחורות, נראה אם תאהבו:
ילד קבניבל בא לאמא שלו הקניבלית "אמא אני רוצה דני"
"היום אין דני יש יוסי" :
שני ישראלים עוברים ליד ההריסות של מגדלי התאומים, אז אחד עושה לשני :"מה זה? מה קרה פה!?" אז השני עונה "לא יודע בטח הייתה פה חתונה או משהו"
ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"
ילד בא לאמא שלו "אמא אמא איזה דג אמרת שיש לי בראש?" אז האמה "לא דג חמודי, סרטן"
ילד ואבא יושבים בשואה ואוכלים חצי לחם, פתאום בא איזה מישהו גונב להם את הלחם ובורח בריצה, אז הילד בא לקום לרוץ אחריו אז האבא אומר לו "אל תדאג, רשמתי את המספר שלו"
המשפט האחרון שנרשם בקופסא השחורה של המטוס שפגע בתאומים: "אולי תתנו לאשה לנהוג?"
מה עשו הגננות בשואה? שעת ריכוז
מה זה 30 ס"מ וקשה בבוקר? מוות בעריסה
(את זאת אני אישית שונא) |
|
|
| Scorchio |
ערבי ויהודי מטיילים להם בג'ונגל
פתאום תופסים אותם שבט קניבלים באים לאכול אותם
"עכשיו הערבי ערבי "יאללה תאכלו
היהודי לא פראייר
"אני רוצה לדבר עם ראש השבט"
בא היהודי לראש השבט אומר לו
"אחי סדר איזה קומבינה מה ככה תאכלו אותנו תן צ'אנס"
אז ראש השבט אומר לו
"אתה יודע מה, לכו פה בתחום של השבט, יש איזה פרי או ירק שאתם אוהבים תביאו מאה מהסוג תוך שעה"
היהודי אומר
"סבבה"
אחרי שלושת רבעי שעה מגיע היהודי עם 100 זיתים
ראש השבט אומר לו
"עכשיו ככה, אתה יורד על ארבע, אני דוחף לך זית זית, אם אתה מוציא רגש, שני אלה פה אוכלים אותך"
היהודי אומר
"יאללה"
ראש השבט משתעשע
גדולים בינוניים קטנים
מתחיל לדחוף
"10...20....30...40..50..60"
היהודי נהיה אדום
נחנק כמעט
"64...70...78....83...85....92...95...96...97...98..99"
היהודי כבר מוציא תחרצנים מהפה
איך שהוא בא לדחוף לו תזית ה100
היהודי נופל על הריצפה נקרע מצחוק
ראש השבט אומר לו
"מה אתה מפגר?!?!?! עוד זית אחד עכשיו שני אלה יאכלו אותך"
היהודי אומר לו
"מה יכולתי לעשות ראיתי את הערבי מגיע עם אבטיחים"
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SimonP
ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"
|
חחחחחחחחחחחחח
אהבתי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by SimonP
שני ישראלים עוברים ליד ההריסות של מגדלי התאומים, אז אחד עושה לשני :"מה זה? מה קרה פה!?" אז השני עונה "לא יודע בטח הייתה פה חתונה או משהו"
ערבי יושב בסבארו ואוכל פיצה, בא אליו המלצר ושואל "אתה רוצה עוד פיצה" אז הערבי עונה "לאאע עזוב אני עוד שניה מתפוצץ"
המשפט האחרון שנרשם בקופסא השחורה של המטוס שפגע בתאומים: "אולי תתנו לאשה לנהוג?"
|
הבדיחה עם התאומים פשוט ענקית.... השתיים האחרות גם נחמדות מאוד |
|
|
|
|