|
צחוקיה לכולם (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
מישהו יודע למה הפרסומת?? |
נראה לי שזאת חברת בנייה..:wtf: |
|
|
| AnthemFreak |
| לא פועל הזבללללללללל |
|
|
| nFaivel |
חחחחחחחחחח ענק!!!
הסנאי הזה או שיש לו ביצים גדולות שהוא שזה סנאית זקנה השציצים שלה נפלו עד הבירכיים!:haha: |
|
|
| TTman |
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...
פתחו את זה
:D :D :D :D |
|
|
| KrazyDJs |
חחח גדול...
לקח קצת זמן להבין
אבל גדול!! |
|
|
| DjChook |
אהממממ רעיון נחמד
אבל בתכלס אני לא מצליח לדמיין את זה |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחח
זה כזה דפוק התחלתי להרביץ לעצמי:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחחחחח
זה כזה דפוק התחלתי להרביץ לעצמי:crazy: |
חחחחחחחחחחח אוי זה היה מפגר :p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TTman
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...
פתחו את זה
:D :D :D :D |
לינק שבור
:( |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לינק שבור
:( |
סאמק, אני לא מבין מה הקטע של האתר הזה
אחרי יום זה נופל
מה נסגר
אין לי לאן להעלות את התמונה
סורי |
|
|
| warpedd_ |
אזהרה... לא לבעלי לב חלש, נשים בהריון וכד
בעעעעעעעע |
|
|
|
|