return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 153)
View this Thread in Original format
yaman
נחמד מאוד
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
:מזמן לא רשמתי בטרד הזה אז הנה סוף סוף הגיע תורי

1>>> :) "...מאיה היא - מאיה הוא"

2>>> ?מי רוצה להיות מכוער

3>>> זבוב על האף

4>>> מבחן לעיוורון צבעים

5>>> :)

6>>> :) סדאם - אאוטקאסט....משהו מצחיק

7>>> !!! נזקי העישון.....כל כךךךךךךךךךך מצחיק

...זהו בנתיים...יאללה תגובות
:D


1.
גיל כבר שם את זה
משעשע בכל זאת

2.
על הפנים!


3.
חחחחחחח
אהבתי... אבל מי אוכל זבובים?! O_o


4.
WTF?!
באחרון הייתי בטוח אני כבר עיוור צבעים... למה באמת לא רואים שם שום מספר

5.
סתם דפוק...

6.
Nice...

7.
מכיר את זה כבר
בכל מקרה- טוב שהפסקתי לעשן

אקיצר... סחטן על הפוסט =]
eXeTik











The phone

השלב האחרון עם הפסנתר לקח לי כמה ניסיונות
eXeTik
אין לי אפילו איך לקרוא לזה... קרע אותי מצחוק! :D
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
5.
סתם דפוק...

מוזר - דווקא אני נהניתי מאוד...

טוב לא משנה...

עכשיו על הבדיחה שלך:

!!!!!!!!!!!!!!ROFL משהו
אני אישיתי אוהב הומור כזה - הומור של אנשים שלא יודעים מהחיים שלהם...

LOL!!!!
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
אין לי אפילו איך לקרוא לזה... קרע אותי מצחוק! :D



פייייייייייייייייייייייייייייייייייי


אלה אנשים.............
Flotser
quote:
Originally posted by eXeTik
אין לי אפילו איך לקרוא לזה... קרע אותי מצחוק! :D


תודה רבה, עכשיו אני יכול ללכת לישון בשקט
KrazyDJs
3 ערפדים עושים התערבות מי יחזור עם יותר דם...

הערפד הראשון הולך אחרי שעה חוזר
כל הפה שלו דם..

שואלים אותו ה2 האחרים "תגיד מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ שם ? קחו ימינה יש שם כפר קטן"

השני הולך..
חוזר אחרי שעה וחצי...
כל הפנים שלו מלאות דם..

האחרים שואלים אותו "וואי מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? קחו שמאלה ויש שם איזה עיר גדולה"

השלישי הולך ..
חוזר אחרי יום שלם כולו דם, כף רגל עד ראש
ה2 אחרים נדהמים וזה, שואלים אותו "וואי מאיפה הבאת את כל הדם הזה ?"

אז הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? אני לא ראיתי"

:wtf: :stongue: :haha:
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
3 ערפדים עושים התערבות מי יחזור עם יותר דם...

הערפד הראשון הולך אחרי שעה חוזר
כל הפה שלו דם..

שואלים אותו ה2 האחרים "תגיד מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ שם ? קחו ימינה יש שם כפר קטן"

השני הולך..
חוזר אחרי שעה וחצי...
כל הפנים שלו מלאות דם..

האחרים שואלים אותו "וואי מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? קחו שמאלה ויש שם איזה עיר גדולה"

השלישי הולך ..
חוזר אחרי יום שלם כולו דם, כף רגל עד ראש
ה2 אחרים נדהמים וזה, שואלים אותו "וואי מאיפה הבאת את כל הדם הזה ?"

אז הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? אני לא ראיתי"

:wtf: :stongue: :haha:


מכיר את הבדיחה

נחמדה מאוד

8\10
taltul
:מזמן לא רשמו פה אז הנה העדכון שלי

1. תמצא את השוני

2. מכות 1

3. מכות 2

4. משחק חדש דומה בסגנונו לזה עם פינגווין
מאיצים עם כפתור "ימינה" ועוצרים עם כפתור "רווח"...חובה לעצור בשטח האדום ולא להתנגש עם הגדר... תהנו! מאוד משעשע...:)

5. לנהוג כמו ערבי

6. נסיעת מבחן של יגואר

7. משחק הוקיי-שולחן חמוד מאוד...

8. HAPPY END ! :)


נ''ב: יש מצב הטרד יהפוך לסטיקי?!?! פשוט נמאס כל הזמן לחפש אותו מחדש בעמוד השלילי או רביעי של כל הטרדים...ככה פשוט יהיה הרבה יותר נוח...

taltul
:יאללה ממשיכים עם שעשועי השבוע

1. :)..."מחשק "נערה בלי ראש

2. קורבני הפוטושופ

3. מפת הקונפליקטיים פוליטיים של המאה ה20

:משחקים אחרים

1. כדורסל משרדי....שמהו לפנים...תזהרו סכנת ההתמכרות... שיא שלי עד עכשיו זה 1505...
המשחק כולו בעזרת העכבר...

2. חולבים פרות...
חולבים עם "רווח" וזזים עם החצים...

3. קפיצת אפרוח.....רצים עם "ימינה" ו"שמאלה" וכאשר מגיעים עד לקו קופצים למעלה ומרחפים עם"למעלה" ו" מטה" עד שאפרוח נופל...
שיא שלי עד עכשיו הינו 66.83 מטר...

ההמשך יבוא...
taltul
!!!1. ..."זה יותר מעניין מאשר מצחיק...בכל מקרה חובה לראות... "מכוניות משופרות של מעריצי איומי המסאקי

2. וזה יותר מפחיד מאשר מצחיק...תראו ותחליטו אם זה תואם את המציאות שהכרתם....!!!!

3. ;) "יותר מסתורי מאשר מצחיק :)... מומלץ לאוהבי ה"ז'אנר


ההמשך בהחלט יבוא... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement