| KrazyDJs |
3 ערפדים עושים התערבות מי יחזור עם יותר דם...
הערפד הראשון הולך אחרי שעה חוזר
כל הפה שלו דם..
שואלים אותו ה2 האחרים "תגיד מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ שם ? קחו ימינה יש שם כפר קטן"
השני הולך..
חוזר אחרי שעה וחצי...
כל הפנים שלו מלאות דם..
האחרים שואלים אותו "וואי מאיפה כל הדם ?"
הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? קחו שמאלה ויש שם איזה עיר גדולה"
השלישי הולך ..
חוזר אחרי יום שלם כולו דם, כף רגל עד ראש
ה2 אחרים נדהמים וזה, שואלים אותו "וואי מאיפה הבאת את כל הדם הזה ?"
אז הוא אומר להם "רואים את העץ הזה שם ? אני לא ראיתי"
:wtf: :stongue: :haha: |
|
|