|
צחוקיה לכולם (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
חחחחחחחחח
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
כמה שלא נעים ולא יפה לצחוק על כזה דבר יש כבר בדיחות שחורות על מה שקרה עם המעבורת
אז מצטער מי שזה פוגע בו...
מי היהודי הכי מפוזר בעולם?
אילן רמון
------------------------------------------
Nasa = Need Another Seven Astronauts
------------------------------------------
שמעתם מי נדלקה על אילן רמון?
האטמוספירה
------------------------------------------
ועוד אחת שעודד סיפר לי...
שמעתם שהאסטרונאוטים ניצלו?? |
|
|
| luckystrike |
הוסיפו את גנב הקולה מספר 3 ...
http://www.calls.up.co.il/
תורידו דווקא נחמד
הוא כמעט בוכה שם ...
איזה קרציה המזכירה של המנכ"ל אלוהים ...
אבל תאכל'ס נראה לי מספר 1+2 יותר טובים |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמה שלא נעים ולא יפה לצחוק על כזה דבר יש כבר בדיחות שחורות על מה שקרה עם המעבורת
אז מצטער מי שזה פוגע בו...
מי היהודי הכי מפוזר בעולם?
אילן רמון
------------------------------------------
Nasa = Need Another Seven Astronauts
------------------------------------------
שמעתם מי נדלקה על אילן רמון?
האטמוספירה
------------------------------------------
ועוד אחת שעודד סיפר לי...
שמעתם שהאסטרונאוטים ניצלו?? |
אחת ושלוש חזקוווווווווווווווווות
:haha: :eyes: :haha: :eyes: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by elad11
אחת ושלוש חזקוווווווווווווווווות
:haha: :eyes: :haha: :eyes: :haha: |
הנה עוד אחת...
מה הקשר בין הנגב לטקסס?
מכתש רמון
ועוד אחת שחורה בלי קשר למקרה הזה...
מה ההבדל בין יהודים לפיצה?
פיצה לא צועקת שמכניסים אותה לתנור |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הנה עוד אחת...
מה הקשר בין הנגב לטקסס?
מכתש רמון
ועוד אחת שחורה בלי קשר למקרה הזה...
מה ההבדל בין יהודים לפיצה?
פיצה לא צועקת שמכניסים אותה לתנור |
חמודים...
אבל הקודמות שלך יותר טובות...
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
:את כל הדברים הבאים מצאתי את עצמי עושה
when you visit a place and say to yourself "This would make an awesome map."
when you are on IRC saying, "yI love playing CS!"
when you watch a movie and are constantly telling your friends/family what kind of guns they're using and which ones are better.
חחחחחחח
אני מכור
:D |
|
|
| Hell_Copter |
רוצה להיכשל בטסט? הנה 15 דרכים שיעזרו לך לעשות את זה בקלות:
1. הטסטר מבקש ממך לחנות? נזוף בו: "אומרים בבקשה".
2. צרח "לאאאא!" בכל פעם שהוא מבקש ממך לפנות שמאלה.
3. שאל בפרצוף מודאג: "הגז זה האמצעי, נכון נשמה?"
4. ספר לו שאתה מת לעשות סקס במהלך נהיגה.
5. התעקש לנסוע באמצע הכביש כי הפס הלבן מרגיע אותך.
6. ספר לו שבששת הטסטים הקודמים שלך, הטסטרים היו פי אלף יותר נחמדים.
7. שאל אותו אם זו העבודה שלו כי אין לו בגרות.
8. הבטח לו שאם הוא יעביר אותך, זה ישתלם לו, וקרוץ בסקסיות.
9. הוא מבקש ממך לא לעבור את התשעים? הרגע אותו: "זה בסדר אחי, אני מכיר את כל השוטרים באזור".
10. אותת עם דגל ישראל שהבאת מראש.
11. בכל פעם שיש אור אדום, השען אחורה את הכסא ובקש ממנו להעיר אותך כשיתחלף לירוק.
12. הוא מתלונן על הנהיגה שלך? התעצבן: "אוחח, שתוק כבר!"
13. סרב לפנות ימינה, כי "אני לא פשיסט!"
14. איים: "אם לא תעביר אותי אני יורה בעצמי, ואולי גם בך".
15. דרוס חתול, וצעק בשמחה: "איזה כיף לנו!!!".
זה מיועד בעיקר לטלי :D |
|
|
| luckystrike |
חחחחחחחחחחחחחחחח
קרע אותי מצחוק !!!
אבל אין על האוגרים שלי !
:)
אני ראיתי את זה כבר שמונה עשרה פעם וכל פעם אני נקרע |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רוצה להיכשל בטסט? הנה 15 דרכים שיעזרו לך לעשות את זה בקלות:
1. הטסטר מבקש ממך לחנות? נזוף בו: "אומרים בבקשה".
2. צרח "לאאאא!" בכל פעם שהוא מבקש ממך לפנות שמאלה.
3. שאל בפרצוף מודאג: "הגז זה האמצעי, נכון נשמה?"
4. ספר לו שאתה מת לעשות סקס במהלך נהיגה.
5. התעקש לנסוע באמצע הכביש כי הפס הלבן מרגיע אותך.
6. ספר לו שבששת הטסטים הקודמים שלך, הטסטרים היו פי אלף יותר נחמדים.
7. שאל אותו אם זו העבודה שלו כי אין לו בגרות.
8. הבטח לו שאם הוא יעביר אותך, זה ישתלם לו, וקרוץ בסקסיות.
9. הוא מבקש ממך לא לעבור את התשעים? הרגע אותו: "זה בסדר אחי, אני מכיר את כל השוטרים באזור".
10. אותת עם דגל ישראל שהבאת מראש.
11. בכל פעם שיש אור אדום, השען אחורה את הכסא ובקש ממנו להעיר אותך כשיתחלף לירוק.
12. הוא מתלונן על הנהיגה שלך? התעצבן: "אוחח, שתוק כבר!"
13. סרב לפנות ימינה, כי "אני לא פשיסט!"
14. איים: "אם לא תעביר אותי אני יורה בעצמי, ואולי גם בך".
15. דרוס חתול, וצעק בשמחה: "איזה כיף לנו!!!".
זה מיועד בעיקר לטלי :D |
אהבתי :)
רק שלושת האחרונים הורסים |
|
|
|
|